Strefa wiedzy

Jak promować i sprzedawać produkty kosmetyczne w internecie?

Kompleksowa strategia marketingowa

Branża kosmetyczna to jeden z najbardziej konkurencyjnych sektorów na rynku e-commerce. Konsumenci są zalewani ofertami na produkty pielęgnacyjne. Aby się wyróżnić i skutecznie sprzedawać swoje produkty, nie wystarczy dobra jakość kosmetyków.

Czytaj więcej

Reklama w Google za darmo

Kompleksowa strategia marketingowa

Prowadzisz firmę? Posiadasz stronę internetową? Udzielasz się w social mediach?
Brawo! Wszystko wskazuje na to, że jesteś na właściwej drodze do sukcesu!
Jeśli stoisz nad wyborem odpowiedniej reklamy w sieci i zastanawiasz się czy darmowa reklama w Google jest możliwa – to dziś rozwiejemy Twoje wątpliwości!

Czytaj więcej

Buzz marketing

Pozycjonowanie SEO

Dziś marketing szeptany, nazywany także buzz marketingiem (ang. word-of-mouth) to jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingu promocji, rekomendacji, plotki

Czytaj więcej

Czym NIE jest Marketing szeptany?

Kompleksowa strategia marketingowa

Aż 90% konsumentów przyznaje, że kupiłoby produkt zarekomendowany przez znajomego, a tradycyjnej reklamie wierzy tylko 26%. Marketing szeptany więc wydaje się być idealnym narzędziem do pozyskiwania nowych klientów – pod warunkiem mądrego wykorzystania jego potencjału.

Czytaj więcej

Copyright © 2025 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.