Strefa wiedzy

Jak wykorzystać kampanie Performance Max w Google Ads, by zwiększyć sprzedaż na Święta i Black Friday?

Kompleksowa strategia marketingowa

Kampanie Performance Max w Google Ads są idealnym narzędziem na sezon świąteczny, kiedy ruch zakupowy rośnie, a konkurencja o uwagę konsumentów się zaostrza.

Czytaj więcej

E-commerce w Polsce 2024: kluczowe wnioski i trendy, które warto znać

Kompleksowa strategia marketingowa

Rynek e-commerce w Polsce przeżywa dynamiczny rozwój, choć niektóre wskaźniki stabilizują się. Według najnowszego raportu na rok 2024, około 75% Polaków regularnie korzysta z zakupów online.

Czytaj więcej

Black Friday 2024: Jakie strategie marketingowe przynoszą najlepsze efekty? Konkretne pomysły na kampanie

Kompleksowa strategia marketingowa

Black Friday to najważniejsze wydarzenie w kalendarzu zakupowym – czas, kiedy klienci są gotowi wydawać więcej, a firmy walczą o ich uwagę wyjątkowymi ofertami. Ale jak sprawić, aby to właśnie Twoja marka odniosła sukces w tym pełnym konkurencji okresie?

Czytaj więcej

Czy Twój e-sklep ma problem z niską sprzedażą?

Kompleksowa strategia marketingowa

Jeśli Twój sklep internetowy ma problemy z niską sprzedażą, istnieje kilka kluczowych obszarów, na które należy zwrócić uwagę i poprawić, aby zwiększyć konwersje. Oto, na co warto zwrócić uwagę

Czytaj więcej

Copyright © 2024 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.