![](/1383/image-thumb__1383__realization-preview/google%20ads_obsluga_2.5ad6a3f2.jpg)
Na czym polega obsługa kampanii Google Ads?
Google Ads SEM
Czym są popularne Ads-y i czy potrzebujesz ich do promowania własnej firmy w sieci? Poniżej postaramy się przybliżyć temat płatnych reklam internetowych i korzyści wypływających z ich stosowania.
Czytaj więcej![](/strefa-wiedzy-okladki/1398/image-thumb__1398__realization-preview/Google%20Analytics%20Universal_2.a4ae3399.jpg)
Google Analytics 4 – co warto wiedzieć?
Google Ads SEM
Google oficjalnie ogłosił konkretną datę zmiany narzędzia analitycznego Universal Analytics (GA3) na Google Analytics 4. Stanie się to wraz z początkiem lipca 2023 roku. Jakie zmiany nas czekają i dlaczego warto wcześniej przygotować się do migracji danych? Przekonaj się czym jest GA4 i co możesz zyskać po jego wprowadzeniu.
Czytaj więcej![](/strefa-wiedzy-okladki/1385/image-thumb__1385__realization-preview/ads_2.28ef9a70.jpg)
Kampanie Performance Max
Google Ads SEM
Performance Max to nowy typ kampanii Google Ads, która oparta jest na działaniu algorytmów samouczących się. Ta w pełni automatyczna kampania ma wiele zalet. Wśród podstawowych korzyści wymienia się przede wszystkim szybsze osiągnięcie celu reklamowego i dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google z jednego miejsca!
Czytaj więcej![](/915/image-thumb__915__realization-preview/konwersje-telefon.47dc9ed1.jpg)
Konwersje z numeru telefonu na stronie – jak je mierzyć?
Google Ads SEM
Po znalezieniu firmy z interesującą ofertą, klienci często szukają na stronie numeru telefonu. Kontakt telefoniczny jest wygodny, pozwala uzyskać informacje natychmiastowo, a także wyrobić sobie opinie na temat danej firmy.
Czytaj więcej
Copyright © 2024 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.