
Czy GEO zastąpi SEO?
Pozycjonowanie SEO
W świecie marketingu cyfrowego pojawiło się nowe pojęcie, które coraz częściej staje się tematem rozmów wśród ekspertów SEO: GEO – Generative Engine Optimization. Czy to oznacza, że tradycyjne SEO odejdzie do lamusa? Czy GEO to przyszłość pozycjonowania?
Czytaj więcej
Google AI Overviews a SEO – jak przygotować się na nową erę wyszukiwania?
Pozycjonowanie SEO
W 2024 roku Google oficjalnie wprowadziło funkcję AI Overviews, dawniej znaną jako Search Generative Experience (SGE). To rewolucyjna zmiana w sposobie prezentowania wyników wyszukiwania.
Czytaj więcej
Jak zostać zauważonym w Internecie?
Kompleksowa strategia marketingowa
Chcąc zapewnić sobie lub swojej firmie odpowiednią rozpoznawalność, w pierwszej kolejności należy zwrócić się ku działaniom promocyjnym w Internecie. Poniżej przedstawiamy kilka sposobów na wykorzystanie Internetu do skutecznego promowania własnej marki.
Czytaj więcej
“Gorycz słabej jakości pozostaje na dłużej, niż słodycz niskiej ceny” - o tym, że SEO musi kosztować
Pozycjonowanie SEO
Większość z nas chcąc znaleźć coś w Internecie, posługuje się wyszukiwarką Google. Zwykle mamy mało czasu i na poszukiwania nie chcemy tracić całego dnia. Dlatego przeglądamy tylko te strony, które wyświetliły się nam jako pierwsze. Ufamy Google, że wie kogo nam „poleca”.
Prowadząc biznes, Twoim głównym celem będzie więc pojawianie się na wyszukiwaną frazę z odpowiednim wynikiem oraz odpowiednią stroną docelową, dzięki której zwykły użytkownik stanie się prawdziwym klientem.
Copyright © 2025 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.