Social selling. Co to takiego?
Media społecznościowe
Przeglądając Internet coraz częściej możemy natknąć się na termin „social selling”. Czy to kolejne modne sformułowanie czy może wartościowy zestaw praktyk, który warto wdrożyć?
Social selling to technika sprzedaży polegająca na wykorzystaniu social mediów do znalezienia odpowiednich klientów i zbudowania z nimi ciepłych relacji, które ostatecznie doprowadzą do sprzedaży.
Jakie ograniczenia i możliwości posiada konto firmowe na LinkedIn?
Media społecznościowe
Jeśli zastanawiacie się nad założeniem konta firmowego swojej marki na LinkedIn, sprawdźcie najpierw jakie są jego możliwości.
Czytaj więcejJak budować markę osobistą online?
Media społecznościowe
Żeby poznać produkty danej firmy, musieliśmy wybrać się do sklepu i je kupić. Obecnie wszystko jest w Internecie, więc musisz być i ty.
Czytaj więcej
Copyright © 2024 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.