Czy Twój e-sklep ma problem z niską sprzedażą?
Kompleksowa strategia marketingowa
Jeśli Twój sklep internetowy ma problemy z niską sprzedażą, istnieje kilka kluczowych obszarów, na które należy zwrócić uwagę i poprawić, aby zwiększyć konwersje. Oto, na co warto zwrócić uwagę
Czytaj więcejJak zwiększyć sprzedaż w e-commerce? Kluczowe działania po stronie sklepu i rola agencji reklamowej
Kompleksowa strategia marketingowa
W e-commerce często słyszymy o generowaniu ruchu, jednak sam ruch na stronie nie gwarantuje sukcesu. Jako agencja marketingowa specjalizująca się w reklamach online, naszym celem jest dostarczenie wartościowych użytkowników do Twojego sklepu.
Czytaj więcejZarabiaj więcej dzięki odzyskaniu porzuconych koszyków!
Kompleksowa strategia marketingowa
Twoim celem, jako przedsiębiorcy, jest maksymalizacja zysku. Gdy klient włoży produkt do koszyka chcielibyśmy zakładać, że sfinalizuje zakup. Nie zawsze jednak dochodzi to do skutku, co jest zupełnie normalne. Nasza ocena zależy od tego, jak duży procent klientów zostawia swoje koszyki. Warto sprawdzić, czy są skłonni wrócić i co można zrobić, żeby wrócili.
Czytaj więcejreCAPTCHA
Strony internetowe
Większość stron internetowych posiada formularze kontaktowe lub pole do wpisywania komentarzy. Pozwala to na łatwą interakcję z użytkownikami odwiedzającymi stronę. Oprócz zalet, to rozwiązanie ma także dużą wadę jaką jest SPAM.
Czytaj więcej
Copyright © 2024 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.