Co zyskujesz
- Sklep, który ZARABIA
Tworzymy sklepy, które zachęcają do zakupu i generują sprzedaż. Użyteczne, intuicyjne i łatwe w obsłudze sklepy zachęcają klientów do zakupu. - Sklep, który jest RESPONSYWNY
Zakupy na telefonie to dziś standard. Twój sklep jest doskonale dostosowany do urządzeń mobilnych i umożliwia szybkie zakupy w każdym miejscu i czasie. - Sklep, który JEST WIDOCZNY W GOOGLE
Sklepy dostosowane do wytycznych Google i zoptymalizowane pod kątem SEO generują ruch i zwiększają grono Twoich klientów. - Sklep, który BUDUJE TWÓJ WIZERUNEK
Atrakcyjny, nowoczesny sklep nasuwa pozytywne skojarzenia z Twoją marką. Utrwalasz profesjonalny wizerunek swojej firmy w sieci. - Sklep FUNKCJONALNY
Ścieżka zakupowa klienta musi być krótka i wygodna. Minimalna liczba przekierowań, intuicyjny koszyk, wygodne płatności online - dzięki temu klienci kupują więcej i chętniej. - Sklep ŁATWY W ZARZĄDZANIU
Nasz autorski CMS jest funkcjonalny i łatwy w obsłudze. Bieżąca obsługa Twojego e-sklepu staje się prosta i przyjemna.
Nasze sklepy są:
- Nowoczesne i funkcjonalne
- Bezpieczne
- Responsywne
- Łatwe w obsłudze
- Nastawione na zysk
- Nowoczesny system płatności on-line
- Statystyki i raporty
- Pomoc i szkolenie z CMS’a
Sklep internetowy - dlaczego go potrzebujesz?
Korzyści i możliwości jakie daje nam własny sklep internetowy to temat rzeka. Handel online ma ogromny potencjał, który warto jest wykorzystać w pełni. Do najważniejszych zalet jakie możemy należy przede wszystkim:
Redukcja kosztów
dzięki temu, że nie musisz zatrudniać sprzedawców , redukujesz liczbę personelu. Możesz zrezygnować z pośredników, ponieważ sam masz bezpośredni kontakt zarówno z klientem jak i towarem. Do tego nie musisz wynajmować i wyposażać sklepów detalicznych i magazynów. Reklama i promocja internetowa jest także dużo tańsza od tej tradycyjnej.
Oszczędność czasu
w związku z tym, że sklep online możesz prowadzić wygodnie z domu, zaoszczędzasz czas spędzony na dojazdach i na bezpośredniej sprzedaży. Dzięki działaniu w sieci zrobisz także szybsze badania na temat swojej konkurencji i potrzebach swoich klientów.Globalne działanie
w przeciwieństwie do sklepów stacjonarnych, możesz z łatwością rozszerzyć swoją działalność na klientów z innych krajów.Prezentacja oferty
własna strona daje Ci możliwość szczegółowego, zachęcającego i dużo lepszego zaprezentowania towaru. Co więcej, klienci mogą dowiedzieć się o każdej porze dnia i nocy, jakie produkty oferujesz, czy pojawiły się nowości, promocje.Automatyzacja procesu zakupowego
nieograniczona dostępność do towarów oferowanych przez Twój e-sklep sprawia, że sprzedajesz 24h na dobę przez 365 dni w roku. Nie możesz nie wykorzystać takiego potencjału!
Dlaczego warto wybrać
nasz sklep?
Korzystając z naszego doświadczenia będziesz mógł obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu obrotu! Oferujemy Ci wsparcie na każdym etapie wdrażania sklepu. Podpowiemy, co zrobić, by w pełni wykorzystać jego potencjał. Z nami masz gwarancję, że otrzymujesz produkt najwyższej jakości. Dzięki nam Twoi klienci będą dokonywać przyjemnych zakupów i z łatwością poruszać się po e-sklepie. W naszych projektach stawiamy na przejrzystość, nowoczesne systemy płatności i responsywność (czyli dopasowanie witryny do urządzeń mobilnych takich jak tablet, telefon). Tworzone przez nas strony są całkowicie bezpieczne i przyjazne dla Google, więc zajmują doskonałe pozycje w wynikach wyszukiwania.
Strona sklepu internetowego będzie nie tylko przyciągała wzrok atrakcyjnym wyglądem, ale przede wszystkim stanie się skutecznym sposobem na pozyskiwanie nowych kupujących. Stworzony przez nas sklep będzie budził zaufanie i nakłaniał do powrotu, dzięki czemu zyskasz lojalnych i oddanych klientów.
Dlaczego my?
Tworzenie stron internetowych to nasza specjalność, którą zajmujemy się od przeszło 18 lat!
Estetyka i funkcjonalność to znak rozpoznawczy stworzonych przez nas stron internetowych. Wieloletnie doświadczenie, znajomość trendów i metod tworzenia stron internetowych to gwarancja, że Twoja witryna będzie idealnie dopasowana do potrzeb branży i oczekiwań klientów.
Cenimy sobie Twoje zdanie, a feedback który do nas napływa jest ważnym źródłem informacji. Słuchamy Twoich potrzeb i staramy się wypracować coraz lepsze rozwiązania, by w pełni dostosować się do Twojego e-biznesu.
Nawet jeśli posiadasz witrynę, która jest już przestarzała i nie wyświetla się poprawnie na telefonach – my stworzymy dla Ciebie nową, której intuicyjność, funkcjonalność i mobilność przypadną Ci do gustu. W Twoim e-sklepie zakupy będzie robiło się łatwo i przyjemnie.
Nasza oferta obejmuje każdą możliwą działalność internetową. Począwszy od stron wizytówek poprzez kilkustronicowe serwisy, strony grupy standard, systemy zarządzania treścią, rozbudowane galerie, animacje, kalkulatory i rozmaite zaawansowane skrypty, kończąc na sklepach internetowych, portalach i serwisach społecznościowych.
Jak działamy?
Wstępna analiza
Jak łatwo się domyślić, ten etap ma za zadanie dostarczyć nam podstawowych informacji o Twojej branży i jej specyfice.Analizujemy Twój biznes, zwracając uwagę na jego mocne strony, które warto zaakcentować. Sprawdzamy jak wygląda Twój obecny sklep (jeżeli taki istnieje) i zbieramy dane, które pozwalają nam przygotować nowy, udoskonalony projekt.Sprawdzamytakże co dzieje się u konkurencji, po to, by wypracować najlepsze rozwiązania.
Poznanie potrzeb
Przy tworzeniu sklepu internetowego, Twoje potrzeby są dla nasnajważniejsze. Aby je lepiej poznać, możemy poprosić Cię o uzupełnienie krótkiego briefu, w którym pytam m.in o Twoją grupę docelową, oczekiwania wobec projektu graficznego, Twój system identyfikacji wizualnej. Wszystko po to, by maksymalnie poznać, a potem spełnić Twoje oczekiwania. Nie zapominamy przy tym o potrzebach rynku oraz konsumentów.
Oferta
Dobra oferta to taka, która w pełni spełnia Twoje wymogi. Zebrane dane pozwalają nam stworzyć szczegółową i szytą na miarę ofertę sklepu internetowego. Po przedstawieniu wyceny, ustaleniu szczegółów i uzyskaniu Twojej akceptacji, przystępujemy do pracy nad Twoją nową platformą sprzedażową.
Projekt graficzny
Atrakcyjny i profesjonalny wygląd e-sklepu to pierwszy krok do sukcesu w e-commerce. Jesteśmy zdania, że grafika powinna wyglądać pięknie, ponieważ konsumenci „kupują oczami”. Dlategonasz zespół programistów i grafików zaprojektuje stronę tak,by wyrażała indywidualny styl Twojej firmy. Następnie, po otrzymaniu akceptacji – przygotujemy projekty poszczególnych podstron. Zwracamy szczególną uwagę na ich responsywność i przejrzystość. Produkty dzielone są naposzczególnekategorie, tak aby proces zakupu był jaknajkrótszy. Cały czas pozostajemy w kontakcie i jesteśmy otwarci na Twoje uwagi, spostrzeżenia i nowe pomysły.
Wdrożenie CMS
Czas na podjęcie działań w praktyce.Gdy szata graficzna i układ sklepu zostaną przez Ciebie zaakceptowany, nasi programiści rozpoczynają instalację sytemu do zarządzania treściami. Korzystamy z autorskiego CMS-a, który wyróżnia się bezpieczeństwem i wygodą użytkowania. Dzięki niemu będziesz mógł wygodnie modyfikować i swobodnie rozbudować swój sklep. Edycja treści będzie łatwa i możliwa z każdej przeglądarki internetowej.
Testowanie
Pierwsza jazda próbna. W tej fazie testujemy sklep internetowy i sprawdzamy czy dział błyskawicznie i bezawaryjnie. Zwracamy uwagę na poprawność poszczególnych elementów. Do testów zachęcamy również Ciebie.Następniewprowadzamy Twoje uwagi i korygujemy ewentualne błędy. Upewniamy się, że nowa witryna jest responsywna i działa bez zarzutu.
Umieszczenie sklepu na serwerze
Finał – jesteś gotowy do sprzedaży! Gdy wszystko jest już dopięte na ostatni guzik, sklep zostaje umieszczony na serwerze. Byś czuł się przygotowany do samodzielnego zarządzania sklepem, oferujemy Ci szkolenie, które m.in. pokaże Ci jak obsługiwać witrynę, edytować treści, zarządzać zasobami cyfrowymi.
Niezbędne elementy sklepu internetowego
Każdy przedsiębiorca chce, by jego sklep odniósł sukces. Aby był on możliwy do osiągnięcia, Twój sklep internetowy powinien składać się z niezbędnych elementów:
Opis produktów
Żeby sprzedawać, należy stworzyć dokładną kartę z opisem produktu. Dobra charakterystyka może znacznie polepszyć sprzedaż. Opis powinien przede wszystkim być kompletny, zawierać wszystkie niezbędne informacje na temat produktu i jego właściwości, czyli informacje takie jak kolor, rozmiar, typ, materiał oraz opisywać parametry techniczne / specyfikację i zachęcać czytającego do zakupu. Taki dokładny i czytelny opis pozwoli nie tylko na dokonywanie przyjemnych zakupów bez zbędnych pytań, ale także na lepszą promocję sklepu internetowego w wyszukiwarce.
Galeria produktów
W Internecie, gdzie wszyscy ludzie kupują oczami, liczy się dobra i jakościowa ekspozycja produktu. Sprzedając na odległość, Twoi klienci nie mogą dotknąć towaru i manualnie go zbadać. W związku z tym, prezentowane zdjęcia na stronie powinny być najwyższej jakości i przedstawiać produkty takimi jakie są realnie. Jedno zdjęcie nie wystarczy, żeby właściwie odzwierciedlić rzeczywistość. Dobry sklepinternetowy posiada możliwość dodawania zdjęć do galerii produktu w nieograniczonej ilości. W galerii powinny się więc znaleźć zdjęcia z różnych perspektyw i odległości. Ujęcia z daleka (przedstawiające produkt w całości) i z bliska, w powiększeniu (pokazujące kluczowy element lub np. teksturę tkaniny). Wszystko po to, by klient mógł obejrzeć towar z każdej strony i poczuć się jak na zakupach w sklepie stacjonarnym.
Cena
Na jej podstawie opiera się większość decyzji zakupowych dokonywanych przez konsumentów. Cena musi być więc jak najbardziej widoczna i adekwatna do oferowanego przez Ciebie produktu. Mało widoczna cena może szybko zniechęcić do poszukiwań i sprawić, że klient po prostu zrezygnuje z zakupu. Pamiętaj, że konsumenci uwielbiają promocje, warto więc skusić ich do zakupu rabatami.
Informacja o dostępności towaru
Każdy produkt powinien zawierać informację o jego dostępności magazynowej. Jest to bardzo ważna informacja, która często decyduje o tym, czy klient zdecyduje się na zakup teraz, czy zechce poczekać, czy też skieruje się do innego sklepu. Warto w tej kwestii być uczciwym i umieszczać rzeczywistą informację o czasie oczekiwania. Bywa tak, że klienci nie mogą czekać na towar, dlatego warto unikać tego typu nieporozumień.
Wyszukiwarka
Ten element bardzo ułatwia poruszanie się po sklepie, zwłaszcza gdy posiada on szeroki asortyment. Dobra wyszukiwarka to taka, która ułatwi użytkownikom znalezienie produktu po nazwie, parametrach i opisie, pokazując przy tym miniaturki zdjęć. Taka konstrukcja zachęca konsumentów do ciągle nowych poszukiwań, a co za tym idzie - spędzania czasu w Twoim sklepie.
Czas dostawy i jej koszt
Każdy zamawiający pragnie, by zamawiany towar był jak najszybciej w jego posiadaniu. Szybka dostawa jest więc elementem, który może przeważać o wyborze sklepu Twojego bądź konkurencji. Warto dać informacje i możliwość wyboru ekspresowej wysyłki.
Jeśli chodzi o koszt – nie może być przesadnie duży. Osoby polujące na promocje cenowe, mogą odstraszyć zbyt wysokie koszty dostawy.
Sposoby płatności
Użytkownicy powinny mieć możliwość wyboru różnych sposobów płatności. E-zakupy są na tyle powszechne, że każdy konsument opracował już swoją ulubioną drogę dokonywania płatności, której najbardziej ufa. Jedną z najwygodniejszych metod staje się płatność Blikiem – nie wymaga ona nawet logowania do banku. Inne szybkie metody płatności to PayU i PayPal, które automatycznie wypełniają dane przelewu i natychmiastowo przesyłają informacje o dokonaniu płatności, co przyspiesza cały proces kupna.
Koszyk
W prostocie tkwi siła. Dobrze skonstruowany koszyk musi być w pełni funkcjonalny, intuicyjny, przejrzysty i zawierać najważniejsze elementy takie jak:
- podsumowanie zamówienia,
- możliwość edycji zamówienia i usunięcia pojedynczego produktu,
- przycisk wzywający do działania – Przejdź do kasy, Kup teraz (tzw.CTA)
- zakupy z poziomu gościa – nie każdy użytkownik chce zakładać konto na nowej stronie internetowej,
- formularz danych kontaktowych,
- wybór metody płatności,
- termin i opcje dostawy,
- możliwość wpisania komentarza do zamówienia.
Regulamin
W niejasnych sytuacjach spornych z pewnością pomoże regulamin sklepu. Jest to dokument, który zawiera warunki, na jakich opiera się umowa między właścicielem sklepu a klientem. Bardzo ważne jest zawarcie w nim wszelkich niezbędnych informacji. Regulamin będzie także podstawą do reklamacji czy zwrotu towaru.
Newsletter
Jeśli zastanawiasz się nad skutecznym sposobem komunikacji z klientem wykorzystaj siłę e-mail marketingu. To bardzo popularny sposób na skłonienie klienta do ponownego dokonania zakupu w naszym sklepie. Jak to działa? Zamieszczamy na Twojej stronie formularz zapisu do newslettera, dzięki czemu możesz być w stałym kontakcie ze swoimi klientami i informować ich na bieżąco o ofercie, nowościach i promocjach. Sam formularz zapisu powinien być możliwie najkrótszy, mnogość pól do wypełnienia może zniechęcić do subskrypcji. Samo rozsyłanie newslettera powinno być subtelne i w żaden sposób nie nachalne. Najlepiej wiadomości rozsyłać wtedy, gdy masz naprawdę ważną informację do przekazania. Jeżeli newsletter trafi do osoby, która wcześniej dokonała zakupu w Twoim e-sklepie, to zapewne go przeczyta i z dużym prawdopodobieństwem odwiedzi Twój sklep ponownie. Ogromną zaletą newslettera, którą na pewno trzeba podkreślić jest to, że jego wysłanie jest darmowe i zajmuje mało czasu.
Zakładając sklep internetowy musisz przede wszystkim pamiętać, że dzisiejsi konsumenci nie tylko sprawnie poruszają się w sieci, ale są też mobilni idobrze zorientowani w trendach. Ciągłe porównywanie i poszukiwanie okazji to ich chleb powszedni. Aby więc dostosować się do zmiennych,stale rosnących oczekiwań, musisz być elastyczny iodpowiednio adaptować swój e-sklep do wymagań współczesnego klienta.
Copyright © 2024 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.