SEARCH ENGINE OPTIMIZATION (SEO)- DLACZEGO TWOJA STRONA WWW POTRZEBUJE POZYCJONOWANIA

Prowadzisz stronę internetową i zastanawiasz się dlaczego nie znajdujesz się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google? Próbowałeś prowadzić działania SEO samodzielnie? A może dopiero planujesz zacząć pozycjonowanie? Niezależnie od tego, jak się tutaj znalazłeś - jesteś w idealnym miejscu. My doskonale wiemy, jak robić dobre SEO i chętnie podzielimy się naszą wiedzą.

Co wpływa na pozycję Twojej strony internetowej w wyszukiwarkach? Mnóstwo czynników! Zaczynając od tych związanych z samą architekturą strony, jej strukturą i przyjaznością, poprzez przejrzysty dla robotów Google system linkowania, aż po treści znajdujące się na stronie www i te, które do niej prowadzą z zewnątrz. Nasi eksperci towarzyszą klientom na każdym etapie pozycjonowania stron www.

Potrzebujesz na początek solidnego planu działań, dlatego, jeszcze przed współpracą, wykonamy dla Ciebie wstępny audyt SEO, a nasz specjalista pozycjonowania stron WWW przeprowadzi pogłębiony wywiad, który pozwoli nam poznać Twoje potrzeby! Chcesz wiedzieć co będziemy robić dalej i zrozumieć więcej? Możesz do nas zadzwonić albo zacząć od przeczytania naszej pigułki wiedzy, dzięki której dowiesz się co składa się na pozycjonowanie i dlaczego każda strona potrzebuje działań SEO.

 

JAK DZIAŁAMY?
PNIJ SIĘ W GÓRĘ Z NASZYMI EKSPERTAMI!

Skorzystaj z profesjonalnych i kompleksowych usług SEO w agencji Jellinek!

CO ZYSKASZ NA WSPÓŁPRACY Z NAMI?

  1. Twoja strona w wyszukiwarkach będzie przyciągać wzrok!
  2. Twój biznes zarobi jeszcze więcej! Zwiększysz konwersję i sprzedaż!
  3. Zbudujesz zaufanie i wiarygodność swojej marki!
  4. Pomnożysz wartość witryny!
  5. Zaoferujesz klientowi coś więcej - nie tylko produkt, ale też doświadczenie!
  6. Twoje SEO będzie zawsze na czasie i w punkt! Z nami nie musisz się obawiać, że algorytmy Google o Tobie zapomną!
  7. Profesjonalne raporty pozwolą Ci obserwować postępy!
  8. Stworzymy dla Ciebie najlepszą, indywidualnie dobraną, kompleksową strategię SEO!
  9. Dostosujemy działania do zmieniających się potrzeb - elastyczność leży w kodzie DNA naszej agencji!

U NAS TO MOŻLIWE!

634 000 PLN 

przychodu przy budżecie
6 000 PLN miesięcznie

+10 000

wypozycjonowanych fraz

SEO - CO TO JEST?

SEO (search engine optimization) to, najprościej mówiąc, szereg działań mających na celu zwiększenie widoczności Twojej strony w wyszukiwarkach.

Dlaczego SEO jest tak ważne? 

Bo wszyscy wszystko "googlują": szukają produktów, usług, informacji i oczekują trafnych sugestii, a Google robi wszystko, by móc im je zaoferować. Czyli pozycjonowanie najbardziej wartościowych stron, które będą odpowiadały na zapytania użytkowników, jest w interesie zarówno konsumenta, jak i wyszukiwarki. W Twoim interesie jest, by strona była skonstruowana w taki sposób, by prosto odpowiadać na te zapytania.

Czym jest odpowiednie dopasowanie?

Innymi słowy, gdy klient wpisze w Google: ile kosztuje pozycjonowanie SEO, to chciałby przeczytać, na jakie kwoty powinien się przygotować, czy konieczna jest wycena indywidualna, z jakich pakietów może skorzystać. A gdy wpisze: Co to jest SEO - Google na samej górze zaproponuje mu krótką definicje, która dodatkowo zwiększy widoczność.

Nie tylko słowa kluczowe

W pewnym momencie dość mocno zakorzeniło się w świadomości społecznej przekonanie, że SEO = frazy kluczowe. Prawdziwi eksperci, śledzący na bieżąco zmiany w algorytmie Google, doskonale zdawali sobie sprawę, że nie da się być dalej od prawdy, jednak wówczas pojawiło się wielu "specjalistów" zasypujących strony słowami kluczowymi, bez wdrażania dodatkowych procesów, bez myślenia o wartości, jaką treść za sobą niesie. Do dziś możemy spotkać wiele stron, które cierpią na ten przerost formy (a raczej słów kluczowych) nad treścią.

Same słowa kluczowe nie wystarczą, podobnie jak nie wystarczą już same wartościowe treści. Strona musi zostać zaindeksowana. Roboty Google muszą mieć możliwość prostego jej odczytania, dotarcia do podstron, które mają dla nas, z punktu widzenia sprzedażowego, największe znaczenie. Liczy się bezpieczeństwo strony www, czas ładowania treści, responsywność, dostosowanie do przeglądarek mobilnych, linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne, zachęcanie klienta do działania, budowanie sieci skojarzeniowych, przyjaznego interfejsu, korzystnego user experiencie.

To tylko niektóre czynniki, które składają się na pozycjonowanie. My przeprowadzamy audyt seo i, bazując na aktualnej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu, wzmacniamy to, co w największym stopniu przełoży się na lepsze miejsce Twojej strony w wyszukiwarce Google.

SEO VS SEM

Niektórzy zadają nam pytanie: Co wybrać, SEO czy SEM? Co będzie bardziej korzystne dla mojego biznesu? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Ta najbardziej prawidłowa brzmi: połączmy działania SEO i SEM, wykorzystując ich największe atuty. Jeśli jednak chcemy zdecydować, w którym kierunku pójść, musimy wziąć pod uwagę kilka czynników.

Musimy pamiętać, że SEO to strategia długofalowa. Przez to, że składa się z tak wielu, pozornie drobnych elementów, wymaga czasu, by zbudować małe imperium składające się ze struktury, linków, treści, które wyniesie naszą stronę na samą górę wyników wyszukiwania. Natomiast efekty profesjonalnie wdrożonej strategii SEO będą widoczne dłużej. Dodatkowo są to wyniki bardzo wiarygodne dla odbiorcy. Strona, która pojawia się wysoko w szanowanych wyszukiwarkach, automatycznie zostaje uznana za bardziej zaufaną, bezpieczną, renomowaną. Wartościowe treści nie znikną ze strony, więc nawet gdy przestaniemy korzystać z usług agencji SEO, to, co zostało zbudowane, ciągle oddziałuje na algorytm i jest czytelne dla robotów Google.

Kampanie SEM przynoszą szybką korzyść. Dobrze zaprojektowana reklama Google sprawi, że strona wyświetli się na górze wyników wyszukiwania. Dodatkowo kampanie sem pozytywnie wpływają na zwiększenie liczby zakupów. Warto pamiętać też, że linki sponsorowane wyświetlają się tylko użytkownikom, których zdefiniujemy jako naszą grupę docelową, z kolei SEO pozwala na wzmocnienie naszej widoczności na cały szereg fraz, a wyniki tych działań widoczne są dla wszystkich wyszukujących określone słowa kluczowe.

Skuteczne kampanie seo sprawiają więc, że znacznie zwiększamy ruch organiczny na stronie. Dane dowodzą, że klienci wolą klikać w organiczne wyniki wyszukiwania i robią to znacznie częściej w porównaniu do kliknięć w reklamy. Zwiększenie ruchu organicznego to znak, że nasze pozycjonowanie działa, a tym samym zwiększa się reputacja strony.

 

SŁOWA KLUCZOWE

Czym są słowa kluczowe?

Słowa kluczowe to po prostu zapytania, które Twoi potencjalni klienci wpisują w Google. Są to określone frazy lub konkretne pytania, które mają kierować odbiorców na stronę internetową, a nawet określoną podstronę, a następnie zachęcić do interakcji lub zakupu. Dobre frazy kluczowe to podstawa pozycjonowania. Ich umiejętne wykorzystanie służy SEO. Powinniśmy zadbać o to, by pojawiały się w różnych miejscach, nie tylko w treści strony internetowej.

Słowa kluczowe w metadanych

Można rozważyć umiejscowienie słów kluczowych w metadanych, ponieważ meta keywords wskazują wyszukiwarkom internetowym, takim jak wyszukiwarka Google, najważniejsze elementy na naszej stronie. Choć obecnie nie są one uwzględniane, gdy mowa o czynnikach rankingowych Google, a więc nie wpływają na pozycjonowanie bezpośrednio, to niektóre wyszukiwarki ciągle biorą je pod uwagę. Meta title i meta description mają jednak za zadanie zachęcić użytkowników do kliknięcia w nasz link.

Obecnie bardzo ważne jest linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, a odpowiednie frazy kluczowe warto uwzględnić w pozycjonowaniu. Jeśli w skuteczny i zorganizowany sposób zadbamy o połączenie tych elementów, możemy zbudować sieć, która będzie wzmacniać naszą pozycję w algorytmie Google.

Jeszcze innym miejscem, w którym warto zaimplementować słowa kluczowe, są anchory, czyli treści zakotwiczone w kodzie strony. Odpowiada on za łączenie dwóch lokalizacji w internecie. Zwykle jest widoczny dzięki innemu kolorowi lub podkreśleniu. To rodzaj internetowego drogowskazu, który informuje zarówno użytkownika o tym, co go czeka po kliknięciu w link. Przekazuje również informacje robotom Google, a każda taka informacja wpływa na pozycjonowanie. Przy stosowaniu tej praktyki należy pamiętać, że obecnie wielokrotne powtórzenie na jednej podstronie nie jest pozytywnie oceniane przez aktualny algorytm Google. Należy wykorzystywać anchory różnego typu.

Słowa kluczowe powinny znaleźć się również w opisach alternatywnych. To nie tylko rozwiązanie, które pomaga osobom niedowidzącym. Jest ono też częścią pozycjonowania. Ułatwia robotom Google poznanie i zrozumienie obrazu, ale też mogą być traktowane, jako kotwica. Warto zadbać o to, by brzmiały naturalnie i bazowały na kluczowej frazie.

 

CO TO JEST LINK BUILDING?

Najprościej mówiąc link building to budowanie sieci linków przychodzących, prowadzących do naszej strony internetowej (backlinks). W ten sposób budujemy sieć powiązań, ale też zwiększamy wiarygodność naszej strony.

Linki a pozycja w Google

Dzięki skutecznej strategii pozyskiwania linków zewnętrznych poprawiamy swoją widoczność w wyszukiwarkach i budujemy autorytet domeny. Przekłada się to na zwiększenie ruchu referencyjnego i lepsze indeksowanie.

Musimy przy tym pamiętać, że najlepszy rezultat przynoszą nam linki z innych stron, które Google uważa za wartościowe. Link dofollow przenosi część wartości strony w miejsce, do którego prowadzi, w przeciwieństwie do no follow i to na tych pierwszych zależy nam w procesie pozycjonowania. Skuteczny link building pozwala nam wzmacniać wartościowe treści, które już same w sobie interesują użytkowników i są dobrze postrzegane przez algorytm Google. W tym wypadku nie zależy nam tylko na ilości, ale głównie na jakości odnośników.

Artykuły sponsorowane

Choć warto zabiegać o darmowe linki, które wzmocnią wiarygodność naszej strony, to nie zawsze uzyskanie ich jest możliwe. Wtedy wart zdecydować się na artykuły sponsorowane, który, podobnie jak linkowanie organiczne, pozwoli nam na zbudowanie zaufania do strony, poprawę wizerunku, a co za tym idzie - zwiększenie ruchu i sprzedaży.

Jaki powinien być dobry artykuł sponsorowany?

Artykuł sponsorowany, który korzystnie wpłynie na naszą pozycję w wyszukiwarkach i da nam przewagę nad konkurencją musi być konkretny, odpowiadający na zapytanie użytkownika, poprawny językowo i stylistycznie, dostosowany do odbiorcy docelowego, czytelny i przejrzysty. Zwłaszcza w dobie tekstów tworzonych przez sztuczną inteligencję (AI), warto postawić na oryginalne treści i jakość. Algorytmy Google uczą nas od lat, że nie ma dróg na skróty. Zwłaszcza w profesjonalnym SEO.

Dlaczego warto wykorzystywać artykuły sponsorowane w SEO?

Artykuły sponsorowane należą do kategorii off-site SEO, czyli działań, które podejmujemy poza stroną internetową, ale docelowo mają one wpływ na jej pozycję. Artykuł sponsorowany to dla Google rekomendacja, jednak poza ich ilością, ważna jest przede wszystkim jakość.
Dbamy o to, by w tekście artykułu sponsorowanego znalazł się link do naszej strony www. Można go zakotwiczyć w grafice lub treści. Warto pamiętać, żeby odnośniki pochodziły ze stron zaufanych i powiązanych tematycznie z naszą działalnością.

META TITLE I META DESCRIPTION

Meta tagi są widoczne dla wyszukiwarek, a z perspektywy użytkownika ukrywają się w kodzie html i opisują zawartość strony. O czym warto pamiętać, gdy tworzymy meta title i meta description, jeśli zależy nam na optymalnym pozycjonowaniu strony www?

Po pierwsze należy sprawdzić słowa kluczowe i użyć odpowiednich sformułowań. Kluczowe dla nas frazy najlepiej umiescić już na początku tytułu, by mieć pewność, że będą one uwzględnione w wynikach wyszukiwania. Niech ta fraza dobrze odzwierciedla zawartość strony, do której kieruje. W wielu wypadkach możliwe jest wbudowanie w meta title call tu action (CTA), które zwiększy szanse na to, że użytkownik kliknie w proponowany mu przez wyszukiwarkę link. W niektórych wypadkach w meta title można wykorzystać emotikony.

Podobnie jest przy opracowywaniu skutecznego meta description. Jest ono uszczegółowieniem naszego tytułu. To z niego użytkownik (oraz algorytm) będą czerpały wiedzę o zawartości naszej strony. Tu również staramy się wykorzystywać frazy kluczowe i język korzyści.

Choć słowa kluczowe są podstawą dobrego pozycjonowania w algorytmie Google, to wcale nie znaczy, że im więcej, tym lepiej. Tworząc meta tagi weź pod uwagę przede wszystkim potrzeby Twojej grupy docelowej.

Zamiast automatycznego opisu strony, wybranego przez Google, oferujemy Ci przemyślaną strategię, która sprawi, że potencjalni klienci chętnie wejdą na Twoją stronę www i zostaną na niej na dłużej.

 

CO TO JEST CTA?

CTA to po prostu call to action, czyli, jeśli tłumaczyć dosłownie, wezwanie do działania. Co to oznacza, gdy mówimy o SEO i pozycjonowaniu?

Zachęta do działania musi być przede wszystkim czytelna dla użytkownika. Chcemy, żeby osoba, która zobaczy CTA wiedziała, co ma zrobić, by uzyskać określoną korzyść. Możemy zaoferować darmowy poradnik, wycenę, wstępny audyt, poinformować o zniżce. By wywrzeć pożądany efekt powinniśmy zastosować w naszych komunikatach czasowniki dynamiczne, które wzbudzają większą potrzebę działania. Dodatkowo świetnie sprawdzają się słowa wprowadzające presję czasu. Doskonale działają komunikaty o ograniczonej liczbie i dniach, w których można uzyskać daną korzyść. Call to action powinno przykuwać uwagę i przyciągać wzrok. Stosując je liczymy na automatyczne reakcje. Dzięki temu możemy znacznie zwiększyć odsetek reakcji, których oczekujemy, co przełoży się przykładowo na zwiększenie sprzedaży.

Choć może się to wydawać prostym przepisem na samodzielne włączenie do strategii pozycjonowania, to jednak nie istnieje uniwersalna metoda i doskonała recepta na stworzenie idealnego call to action. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu nasi eksperci są w stanie dostosować CTA do specyfiki Twojego biznesu i skutecznie dotrzeć do Twojego klienta. Dobre CTA powinno zawierać słowa mocy (SEO POWER WORDS).

 

DŁUGI OGON (LONG TAIL) SEO

Long tail SEO lub też SEO długiego ogona, polega na wykorzystywaniu rozbudowanych fraz kluczowych, na które składa się 3 i więcej słów. Rozplanowując usługi pozycjonowania trzeba wziąć pod uwagę, że choć tak długie sformułowania wpisywane są rzadziej niż krótkie, generyczne frazy, to mają znacznie lepsze przełożenie na konwersję.

Rozpoczynając pozycjonowanie stron internetowych bierzemy pod uwagę wszystkie możliwe pytania, które mogą doprowadzić potencjalnego klienta na Twoją stronę www. Długie frazy są bardzo specyficzne i konkretne, więc jeśli Twoja podstrona dokładnie odpowiada na tak postawione zapytanie, istnieje duża szansa, że odbiorca zostanie na stronie dłużej, a tym samym zwiększy jej wiarygodność dla robotów Google.

Dodatkowo frazy ogólne są bardzo szerokie i cechują się wysoką konkurencyjnością. Początkujące strony, bądź biznesy dopiero wdrażające SEO, mogą bardzo długo nie zauważyć rezultatów takiego pozycjonowania, zwłaszcza w obszarach, w których działa wiele innych firm. Frazy o długim ogonie przyciągają więc na naszą stronę wartościowy ruch, pozwalają ominąć konkurencję i zwiększyć współczynnik konwersji. Dzięki temu firma może o wiele szybciej zobaczyć efekty działań SEO.

ANALIZA SERP

Czym jest analiza SERP? To Search Engine Results Page, czyli analiza wyników wyszukiwania. Dlaczego przeprowadzamy analizę SERP, gdy przygotowujemy profesjonalną strategię SEO? Ponieważ taka analiza pozwala nam zrozumieć działania konkurencji.

Zarządzanie strategią SEO umożliwia nam oszacowanie, jakich słów kluczowych użyć, w których przestrzeniach możemy podjąć najbardziej efektywne działania, by już na początku współpracy z określoną firmą znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania i spełnić jak najwięcej kryteriów Google. Analiza SERP umożliwia nam ocenić, jakiej jakości linki wykorzystuje konkurencja i jaka ilość linków będzie wystarczająca.

Przeprowadzamy profesjonalną i dogłębną analizę SERP wykorzystując najnowsze narzędzia seo. Działamy komplementarnie, a nasi doświadczeni eksperci są w stanie weryfikować wyniki i wyodrębnić najważniejsze elementy, które będą kluczem do sukcesu.

 

BLACK HAT I WHITE HAT SEO

Zagłębiając się w temat SEO możecie trafić również na pojęcia White hat SEO i Black hat SEO. Co to tak właściwie znaczy?

Działania, które zaliczymy do White hat SEO to optymalizacja techniczna strony, zgodnie ze standardami, jakie proponują wyszukiwarki. Co to oznacza? Działamy etycznie, zgodnie z wszelkimi regułami, które funkcjonują w cyberprzestrzeni. Planujemy logiczną strukturę strony, czytelną dla robotów Google, dbamy o to, by wszystkie podstawowe zasady seo i pozycjonowania były zastosowane i służyły naszej stronie, tworzymy wartościowe i oryginalne treści, a także dbamy o działania off-site seo.

Black Hat SEO to próby oszukania algorytmu przez działania, których nie wspierają wyszukiwarki. Do takich działań pozycjonowania zalicza się ukrywanie treści i linków, wykorzystując kolor tekstu taki sam, jak kolor tła, wykorzystywanie stron niskiej jakości do linkowania zewnętrznego, nadmuchiwanie tekstu przy pomocy nadmiernego użycia fraz kluczowych, czy manipulowanie adresami URL.

W naszej agencji stosujemy jedynie zasady White Hat SEO. Dlaczego klient powinien zwracać na to uwagę? Ponieważ algorytmy Google są coraz sprawniejsze w rozpoznawaniu naruszeń i działań sprzecznych z wytycznymi. Co to oznacza dla Twojej strony internetowej, a tym samym dla Twojego biznesu? Koszty mogą być ogromne. Strony internetowe są gorzej indeksowane, spada zaufanie do witryny, która wyświetlana jest na szarym końcu wyników wyszukiwania, a co za tym idzie - nie trafia do potencjalnego klienta.

Dodatkowo należy pamiętać, że farmy linków, z których korzystają niektóre agencje SEO, nie wnoszą nic do budowania wiarygodności i rozpoznawalności strony. Uważajmy z SEO, które wykorzystuje takie mechanizmy. Wysokiej jakości content marketing i dobra strona internetowa, odpowiednio zoptymalizowana, wraz z profesjonalnym podejściem do linkowania wewnętrznego i zewnętrznego to kwestie istotne, które pomogą w dobrej ocenie witryny przez wyszukiwarki.

Coraz częściej mówi się również o Gray Hat SEO, czyli działaniach łączących ze sobą obie te kategorie. Jak sama nazwa wskazuje, jest to szara strefa, której granice są bardzo płynne. Czasem do tej kategorii zalicza się generowanie komentarzy i ocen, niedosłowne kopiowanie treści, czy masowe pozyskiwanie linków. Choć może się wydawać, że wykorzystując szary kapelusz uda nam się oszukać wyszukiwarki i wyprzedzić konkurencję, to nic bardziej mylnego. Aktualizacje algorytmów Google są coraz bardziej dopracowane, a tym samym mogą zbierać ogromną ilość danych i ukarać naszą witrynę, nawet po fakcie, za nadużycia w sferach, które wcześniej pozostawały niezdefiniowane.

 

UX A SEO

Próbując weryfikować wyniki SEO warto zwrócić uwagę również na obszar UX. Choć to z pozoru odrębne kwestie, to User Experience, czyli całościowe doświadczenie użytkownika w odniesieniu do korzystania ze strony internetowej oraz działania z zakresu SEO mają wspólny cel, jakim jest konwersja.

Odpowiedni UX Design pozwala nam odpowiednio ułożyć treści. Co to znaczy odpowiednio? Tak, by zaangażowały one czytelnika, zatrzymały go na stronie i sprawiły, że będzie chciał wejść w interakcję z naszą witryną.

Dodatkowo UX już od lat jest oficjalnie podawany, jako jeden z czynników rankingowych wyszukiwarek. To dzięki odpowiedniemu usability jesteśmy w stanie sprawić, że strona będzie czytana z przyjemnością przez użytkowników, jak i przez roboty Google. UX przekłada się również na inne elementy: liczbę kliknięć, czas spędzony na stronie i podejmowane działania, czas ładowania strony, a to podstawowe czynniki rankingowe Google.

SEO OD PODSTAW 

W Agencji interaktywnej Jellinek doskonale orientujemy się w najnowszych aktualizacjach algorytmów Google, znamy skuteczne strategie, tworzymy optymalną strategię contentową, jesteśmy w stanie przeprowadzić optymalizację kodu strony www, opracować strukturę dostosowaną do algorytmów Google. W pracy wykorzystujemy najnowocześniejsze narzędzia, które umożliwiają nam zbadanie ruchu użytkowników na stronie.

Niezależnie od tego, czy chcesz zacząć od podstaw, czy wdrażałeś już elementy SEO na swojej stronie WWW - pokażemy Ci, jak może działać pozycjonowanie skuteczne. Od technicznego SEO, przez strategię content marketingową, działania on-page i off-page, aż po stały nadzór i aktualizacje.

PODSTAWOWE ZASADY POZYCJONOWANIA

Wiemy już na czym polega pozycjonowanie stron internetowych i co składa się na pozycjonowanie. Teraz możemy przyjrzeć się procesowi pozycjonowania, który uwzględnia podstawowe zasady SEO.

 

JAK ZACZĄĆ POZYCJONOWANIE

Jeśli zaczynasz uczyć się SEO, to z pewnością z naszego poradnika seo otrzymałeś już sporą dawkę wiedzy, którą możesz rozszerzyć wchodząc na naszego bloga. Eksperci z naszej agencji trzymają rękę na pulsie i stale aktualizują treści na naszej stronie www, by oferować odbiorcom to, czego szukają. Jeśli jednak chciałbyś skorzystać z pomocy profesjonalnej agencji i oszczędzić sobie kosztownych prób i błędów, to chętnie zaprezentujemy Ci, czego możesz oczekiwać decydując się na współpracę z nami. Nasza oferta seo to przede wszystkim gwarancja świetnego stosunku jakości do ceny. Od czego zależy strategia seo? Od tego, jakich efektów oczekujemy, dlatego przed podpisaniem umowy sprecyzujemy wszystkie obszary działań.

Konsulting SEO

Zanim rozpoczniemy współpracę przeprowadzamy audyt seo i oferujemy wstępny konsulting. Informujemy klienta, co to jest pozycjonowanie, co wpływa na wyniki seo, dlaczego strony www potrzebują seo, jak działa konkurencja i co zyskasz włączając profesjonalne pozycjonowanie do swoich działań marketingowych. Dodatkowo wskazujemy, jakie elementy na Twojej stronie sprawdzają się, gdzie warto wprowadzić drobne poprawki, a co należałoby przebudować, by uzyskać najlepsze rezultaty. Nasz specjalista seo przygotuje dla Was konkretne informacje, które ułatwią podjęcie decyzji.

Analiza konkurencji SEO

Po co analizujemy konkurencje? Czy nie jest tak, że agencja seo powinna mieć strategię przygotowaną na każdą okoliczność i dla każdego biznesu? Nie! Każdorazowo należy przygotować taką strategię indywidualnie. Wystarczy zwrócić uwagę na subtelne różnice w ofercie różnych firm. Są sytuacje, w których zmiana nazewnictwa, zastosowanie technicznej optymalizacji strony, czy drobne modyfikacje znacząco wpłyną na wyniki, zwłaszcza jeśli konkurencja nie skupia się na działaniach z zakresu pozycjonowania. Są też jednak bardzo konkurencyjne rynki, w których liczy się każdy, nawet najdrobniejszy detal. Analizując konkurencję jesteśmy w stanie określić zakres rekomendowanych działań.

Architektura strony (struktura strony internetowej)

Frazy kluczowe to nie jedyne na czym polega SEO. Poza odpowiednim tworzeniem treści wpływ na pozycjonowanie ma także architektura strony. Czym jest architektura? Najprościej rzecz ujmując jest to struktura strony internetowej, w której musimy zastosować szereg rozwiązań mających wpływ na pozycję.

Jakie rozwiązania przyczyniają się do poprawy pozycji w Google? Z pewnością struktura strony powinna być uporządkowana i prosta. Są strony, w których łatwo jest zaimplementować równomierną, intuicyjną strukturę, bardzo czytelną dla robotów Google. Większych nakładów pracy wymaga pozycjonowanie sklepów internetowych o szerokim i różnorodnym katalogu produktów. Wówczas wykorzystujemy szereg technik seo, które ułatwiają nam uzyskanie czytelnej struktury, jednocześnie nie ograniczając warstwy informacyjnej, ani nie przeciążając strony. Sama analiza SEO pozwala nam zorientować się, jakie rozwiązania będą najbardziej korzystne dla Twojego biznesu.

Współcześnie należy wziąć pod uwagę, że algorytmy opierają się na zasadzie mobile first, więc architektura strony musi być dostosowana do urządzeń mobilnych.

Optymalizacja treści strony

Optymalizację treści strony zawsze poprzedzamy dokładną analizą. Analiza słów kluczowych pozwala nam sprawdzić, jakie frazy wpisują Twoi potencjalni klienci. Korzystamy z najlepszych narzędzi SEO, by w pełni zrozumieć Twoją branżę i grupę docelową, a następnie przygotowujemy słowa, które wpisują się w intencję użytkowników.

Optymalizując stronę zwracamy uwagę na to, by treści na niej były unikalne i oryginalne. Jest to ważne nie tylko dla odbiorców, ale też dla robotów Google, które decydują, w jakim miejscu wyświetlić konkretną stronę internetową. Wykorzystując pomocne narzędzia budujemy również najbardziej intuicyjną strukturę strony - od nagłówków, po listy i wypunktowania - bo każdy ten detal ma realne znaczenie.

Linkowanie wewnętrzne

To, co nieoczywiste na pierwszy rzut oka, również ma ogromne znaczenie jeśli chodzi o pozycjonowanie. Linkowanie wewnętrzne służy stworzeniu odpowiedniej sieci linków, sugerującej robotom Google, co tak naprawdę jest ważne na naszej stronie. Tworząc strategię linkowania wewnętrznego tworzymy swoistą hierarchię strony, opartą o sieci powiązań treściowych. Ułatwiamy też poruszanie się po naszej stronie - i użytkownikowi, i algorytmowi.

Każde hiperłącze, które służy wewnętrznemu kierowaniu ruchem, ukrywamy pod anchorem. Zwiększa to funkcjonalność naszej strony, zapewnia optymalną nawigację, utrzymuje uwagę odbiorcy, zatrzymuje go wewnątrz strony, tworzy odpowiednie ścieżki konwersji, poprawia indeksowanie strony. W naszej agencji tworząc SEO od A do Z proponujemy nadanie optymalnej, zwiększającej konwersję, struktury rankingowej podstron. Tworzymy tym samym przyjazną architekturę informacji. Te działania w kompleksowej strategii zaliczamy do optymalizacji on-page seo.

Linkowanie zewnętrzne

Linkowanie zewnętrzne to inaczej off-site seo. Co to oznacza? To zbiór działań, które podejmuje się poza samą witryną, ale ich zadaniem jest zwiększenie jej wiarygodności, renomy, zbudowanie zaufania do strony. Co na tym zyskujemy? Roboty Google indeksując stronę doceniają wszelkie przekierowania, zwłaszcza te pochodzące z renomowanych źródeł.

Analizując Twoją stronę sprawdzimy, jaka jest jakość i zróżnicowanie linków zewnętrznych. Ocenimy, czy kierują na odpowiednie podstrony, w razie potrzeby zostaną one zoptymalizowane. Bardzo przydatne jest organiczne linkowanie zewnętrzne. Możemy je wykorzystać wchodząc we współpracę ze stronami eksperckimi w branży, z naszymi klientami, którzy pozytywnie oceniają jakość współpracy. W przeciwieństwie do linków sponsorowanych, które kupujemy, organiczne linkowanie zewnętrzne jest możliwe do pozyskania jedynie w wyniku autorskiej działalności, a tym samym nie jest dostępne dla wszystkich.

Jeśli umieszczamy linki zewnętrzne na swojej stronie, musimy pamiętać, żeby nie kierować odbiorców do stron konkurencji. Jakie strony wykorzystywać? Wartościowe, wiarygodne źródła powiązane z tematyką strony. Takie powiązania zwykle zwiększają naszą reputację. Dodatkowo należy zadbać, by linkowana strona otwierała się w nowym oknie/karcie, by użytkownik mógł wygodnie wrócić do naszej strony. Wszystkie te działania zaliczamy do kategorii link building seo i łączymy z innymi działaniami, które przynoszą korzyściu pozycjonowaniu naszej strony internetowej.

Bezpieczeństwo strony

Niektórym może się wydawać, że bezpieczeństwo strony www nie ma nic wspólnego z działaniami SEO. Nic bardziej mylnego. Certyfikat SSL jest oficjalnie uznany za jeden z czynników rankingowych dla Google alghoritms. Dodatkowo pośrednio wpływa on też na inne elementy, ważne dla strategii SEO.

Indeksowanie strony a roboty Google 

Czym jest indeks Google? To spis wszystkich stron (adresów url), które mają odpowiadać na pytania zadawane przez użytkowników. Wyszukiwarki zapisują sobie treści, kategoryzują je, by potem pokazać wyszukującemu najlepszy możliwy wynik. Dlaczego Google chce odpowiedzieć skutecznie na pytanie użytkownika? By pozostać domyślną wyszukiwarką musi stale szkolić swój algorytm.

 

 

WARTO BYĆ WYSOKO - PIERWSZA STRONA WYNIKÓW WYSZUKIWANIA NA CIEBIE CZEKA!

Wszyscy walczą o tę pierwszą dziesiątkę - i nie ma się czemu dziwić. Niewielu klientów idzie dalej w poszukiwaniu odpowiedzi na swoje pytanie. Jeśli w pierwszej dziesiątce jej nie znajdzie, to raczej przeformułuje wpisane zapytanie, niż kliknie w każdą kolejną, dlatego warto być wysoko i warto inwestować w działania SEO!

Użytkownicy też coraz częściej dostrzegają, że pierwsze wyniki są sponsorowane, dzięki wykorzystaniu Google Ads, więc jeśli zależy im na tym, by skorzystać ze źródeł, które na podstawie swojego algorytmu wysoko ustawiła wyszukiwarka, ominą promowane linki i skupią się na tej dziesiątce najlepszych. Co zrobić, by do nich dołączyć?

Wyższa pozycja w Google to też większy ruch na stronie, wyższy współczynnik klikalności, większa konwersja, czyli profesjonalne SEO przekłada się bezpośrednio na Twoje zyski!

AUDYT SEO TWOJEJ STRONY INTERNETOWEJ

W naszej agencji wszystko zaczyna się od audytu wstępnego! Zanim jeszcze zdecydujemy się na współpracę - sprawdzimy Twoją stronę i powiemy Ci co zrobić, żeby piąć się w górę w wynikach wyszukiwania. Pogłębiony audyt SEO, którego wyniki przedstawimy Ci, gdy już zaczniemy działania na Twojej stronie, jest naszym drogowskazem. To na jego podstawie tworzymy strategię SEO dostosowaną do Twoich potrzeb.

JAK ZNALEŹĆ SIĘ NA PIERWSZEJ STRONIE WYNIKÓW GOOGLE?

Choć wiedzę o pozycjonowaniu stron www można czerpać za darmo z internetu, to wciąż kluczowe znaczenie ma doświadczenie. By znaleźć się w pierwszej dziesiątce i wyprzedzić konkurencję, musisz odpowiednio rozpoznać intencje użytkowników. Zrozumieć, czego szukają i w jaki sposób formułują swoje zapotrzebowanie. Dzięki takiemu doświadczeniu jesteśmy w stanie stworzyć skrojone pod modelowego użytkownika treści, które jednocześnie będą użyteczne pod względem algorytmów.

By znaleźć się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google bierzemy pod uwagę czynniki rankingowe i przeprowadzamy techniczną optymalizację. Stale monitorujemy osiągnięcia i aktualizujemy treści. Używamy SEO power words i dostosowujemy przyciski CTA. Dzięki monitoringowi możemy szybko odpowiadać na nowe potrzeby na rynku.
 

WYBÓR AGENCJI SEO - NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ?

Wybierając agencję SEO warto wziąć pod uwagę wcześniejsze współprace. Agencje z dużym doświadczeniem, współpracujące z firmami o bardzo różnych profilach, mają szerokie zaplecze informacyjno-techniczne. Warto, by agencja, która zajmie się usługami SEO miała również możliwość zadbania o UX strony, jeśli zajdzie taka potrzeba. Zaplecze programistyczne ułatwia współpracę i umożliwia znacznie szerszy zakres działań.

W Agencji interaktywnej Jellinek możemy pochwalić się ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na wszystkich tych płaszczyznach. Dzięki kompleksowej obsłudze firm uzyskujemy fantastyczne rezultaty i mamy możliwość ekspresowych reakcji. Rekomendacje naszych klientów oraz wyniki ich stron WWW mówią same za siebie.

Przeczytaj więcej w naszych Case Study!

 

CZY SEO JEST DROGIE?

Wiele osób uważa, że SEO jest drogie albo wyraża przekonanie, że im taniej, tym lepiej. Obie te teorie nie mają wiele wspólnego z rzeczywistością. Dlaczego? Dlatego, że prawda wcale nie leży po środku i jest o wiele bardziej skomplikowana, a na ostateczną cenę oraz rezultat końcowy składa się wiele czynników.

Ile kosztuje SEO i czy to się opłaca?

Koszt SEO zależny jest od tego, na jaki pakiet usług się zdecydujesz. Czas potrzebny na zwiększenie wartości Twojej strony zależy od wielu czynników, dlatego każdy przypadek analizujemy indywidualnie i proponujemy najoptymalniejsze rozwiązania. Co zrobić, by dowiedzieć się więcej? Wypełnij formularz kontaktowy i podaj nam adres swojego miejsca w sieci, a przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!

Niezależnie od tego, jaki pakiet wybierzesz - DOBRZE ZROBIONE SEO ZAWSZE SIĘ OPŁACA. Podniesiemy rangę Twojej strony, zwiększymy jej wiarygodność, zbudujemy autorytet. Pozycjonowanie to nie tylko działanie tu i teraz, ale inwestowanie w przyszłość.

Omiń Adblocka - o zaletach SEO

Pamiętaj, że użytkownicy często korzystają z programów, które pomagają im omijać niektóre reklamy. Działania z zakresu SEO sprawiają, że Twoja strona www wyświetla się wysoko bez inwestowania w dodatkową reklamę, więc omija Adblocka! Korzystając wyłącznie z płatnych reklam nie docierasz do szerokiej grupy odbiorców, którzy wykorzystują programy do omijania płatnych promocji.

Tanie pozycjonowanie - co to znaczy i czy tanie SEO jest możliwe? 

Dla każdego tanio znaczy coś innego, ale od samej ceny ważniejszy jest współczynnik cena-jakość. W naszej agencji marketingowej dbamy o to, by to właśnie ten wskaźnik był najbardziej korzystny. Jeśli kupisz bardzo tanie pozycjonowanie, a potem nie zobaczysz żadnych efektów, możesz uznać, że usługi SEO nie są Ci potrzebne, a dodatkowo w konsekwencji przepłacisz. Jeśli masz za sobą taką nieudaną współpracę, to napisz do nas i przekonaj się, jak wygląda profesjonalne seo.

JAK WYGLĄDA PROCES POZYCJONOWANIA W NASZEJ FIRMIE?

  • WSTĘPNY AUDYT SEO
  • POGŁĘBIONA ROZMOWA Z KLIENTEM
  • PROFESJONALNY AUDYT I ANALIZA STATYSTYK
  • USTALENIE STRATEGII POZYCJONOWANIA
  • PRZYGOTOWANIE TREŚCI I AKCEPTACJA
  • BIEŻĄCA KONTROLA WYNIKÓW I OPTYMALIZACJA STRATEGII

CZYM JEST SEO LOKALNE?

Możliwe, że spotkaliście się z określeniem lokalne seo lub pozycjonowanie lokalne i zastanawialiście się, czym jest i na czym polegają tego typu działania. Śpieszymy z odpowiedzią.

Pozycjonowanie lokalne jest szczególnie istotne dla firm, którym zależy na znalezieniu się w czołówce wyszukiwań głównie w określonym regionie, ponieważ ich usługi skierowane są na rynki lokalne. Dane wskazują, że prawie połowa zapytań w Google odnosi się do tematów lokalnych, do tego w znacznie wyższym stopniu generują one zakupy.

Pozycjonowanie lokalne - najważniejsze informacje

  • Zadbaj, by na Twojej stronie znajdowała się zakładka z kontaktem, a adres Twojej firmy pokrywał się z lokalizacją świadczonych usług.
  • Wyposaż teksty na stronie oraz określone podstrony w meta tagi związane z lokalizacją, w której działasz.
  • Zadbaj o wysoką pozycję na wybranych frazach kluczowych, związanych z miejscowościami i regionami, w których chcesz się pozycjonować.
  • Zwróć uwagę na opinie o Twojej firmie i zadbaj o to, by doświadczenia klientów z Twoim zakładem były korzystne. Wykorzystaj opinie na swojej stronie internetowej.
  • Lokalizacja nie tylko w treści - nagłówki, adresy url, oznaczenia multimediów - niech wszystko wiąże Twoją stronę www z wybranym regionem.
  • Lokalne portale informacyjne, gazety online i platformy dla mieszkańców to Twoi sprzymierzeńcy - linkowanie zewnętrzne kieruj do ludzi z Twojego regionu!
  • Wykorzystaj wizytówkę firmy w Google, by być zawsze widocznym!

Po co wykorzystywać pozycjonowanie lokalne

Chcesz zareklamować swój gabinet kosmetyczny? Prowadzisz prywatną praktykę lekarską? A może świadczysz usługi gastronomiczne?

Jest cały szereg branż, w których to właśnie pozycjonowanie lokalne będzie najbardziej skuteczne! Po pierwsze, dzięki temu, że lokalne rynki są mniejsze, jesteśmy w stanie znacznie szybciej zauważyć rezultaty podejmowanych działań. Wyróżnisz się na tle konkurencji, która często zapomina o działaniach SEO, dodatkowo będziesz przyciągał klientów profesjonalizmem.

Skorzystaj z pomocy ekspertów i zacznij już dziś czerpać korzyści z pozycjonowania lokalnego.

 

FAQ - NASI SPECJALIŚCI ODPOWIADAJĄ NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1.

Ile kosztuje pozycjonowanie? 

Koszty pozycjonowania i seo to sprawa bardzo indywidualna. W zależności od tego, czy decydujesz się na pozycjonowanie lokalne, ile tekstów miesięcznie będzie potrzebował Twój biznes, jak szybko chciałbyś zobaczyć swoją stronę w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania, koszty będą się różniły. Ważne jest jednak to, że profesjonalne SEO przynosi długofalowe korzyści dla Twojego biznesu.

2.

Ile trwa pozycjonowanie?

Pozycjonowanie to działanie marketingowe, które wymaga pewnej cierpliwości. Nie zawsze jesteśmy w stanie przewidzieć, czy roboty Google zindeksują wprowadzone przez nas zmiany na stronie w ciągu kilku dni, czy kilku tygodni. Ale ta cierpliwość, której potrzebujemy wprowadzając zmiany, przynosi znacznie większe korzyści w dłuższej perspektywie i kolejne zmiany indeksowane są szybciej, bo strona nabiera na wiarygodności i staje się bardziej czytelna i godna uwagi dla robotów Google.

3.

Skąd wezmę teksty do SEO?

W naszej agencji teksty do SEO piszą profesjonalni copywriterzy i content creatorzy. Znają oni zasady SEO, dobrze rozpoznają rynek, korzystają z godnych zaufania źródeł i chętnie współpracują wykorzystując materiały dostarczone przez Klientów. Dzięki temu oferujemy użytkownikowi rzetelną wiedzę, która przy okazji jest czytelna dla robotów Google i wpływa korzystnie na indeksowanie strony.

4.

Czy SEO działa?

Profesjonalne usługi SEO zawsze przynoszą korzyści! Ekspert jest w stanie przedstawić plan pozycjonowania dla każdej witryny. Informujemy klientów, jeśli konieczna jest optymalizacja strony, jakie korzyści przyniosą określone zmiany, co warto wdrożyć, by rezultaty były lepsze. Zwracamy uwagę na detale, które Klienci dostrzegają jedynie na poziomie podświadomym, ale składają się one na jego doświadczenie.

5.

Jak sprawdzić swoją stronę pod kątem SEO? 

Coraz więcej stron oferuje w pełni zautomatyzowane, darmowe audyty SEO, które jednak często są wybrakowane, biorą pod uwagę jedynie parametry techniczne, oferują ograniczone dane, które trudno wprowadzić samodzielnie. Wypełnij formularz i skorzystaj z DARMOWEGO AUDYTU SEO przygotowanego przez specjalistów w naszej agencji. Dowiedz się, co możemy ci zaoferować i poznaj naszą ofertę. Jak zacząć SEO?

Dlaczego my?

  • Indywidualnie dobieramy strategię
  • Poprawiamy wizerunek i sprzedaż
  • Doradzamy na każdym etapie współpracy
  • Idealnie dopasowujemy każdą kampanię
  • Cieszymy się zaufaniem naszych Klientów/ 24h
ikona

20 lat doświadczeń z klientami z praktycznie każdej branży, to gwarancja rzetelnej wiedzy pracującej na Twoj sukces

gwiazdki

Nasi klienci oceniają nas bardzo pozytywnie
Google - 5.0, Facebook - 4.9

Google partner DoubleClick

Korzystamy z najlepszych narzędzi, współuczestniczymy w budowie polskich standardów marketingowych IAB

Copyright © 2024 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.