Kampanie Performance Max
Google Ads SEM
Performance Max to nowy typ kampanii Google Ads, która oparta jest na działaniu algorytmów samouczących się. Ta w pełni automatyczna kampania ma wiele zalet. Wśród podstawowych korzyści wymienia się przede wszystkim szybsze osiągnięcie celu reklamowego i dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google z jednego miejsca!
Performance Max ma być uzupełnieniem kampanii w sieci wyszukiwania oraz pomagać reklamodawcom w dotarciu do większej liczby klientów w pozostałych kanałach Google. To jedyna taka kampania, która swoim zasięgiem obejmuje:
- sieć wyszukiwania Google,
- sieć reklamową,
- Mapy Google,
- karty Google Discover,
- YouTube,
- Gmail.
Optymalizacja dzięki sztucznej inteligencji
W Perfomance Max reklamy są optymalizowane w taki sposób, by na podstawie dodanych przez reklamodawcę zasobów (takich jak grafiki, wideo, logo, nagłówki, teksty reklamowe), jak najszybciej uzyskać oczekiwane wyniki. Konfigurując kampanię Performance Max, możesz wybrać swój cel reklamowy: sprzedaż, potencjalni klienci, ruch w witrynie lub wizyty w lokalnym sklepie stacjonarnym i promocje. Za kierowanie reklam odpowiadają samouczące się algorytmy, a ustalanie stawek oparte jest na inteligentnych strategiach. Wybrać można między:
- maksymalizacją liczby konwersji (z możliwością ustalenia CPA) a
- maksymalizacją wartości konwersji (z możliwością ustalenia docelowego zwrotu z nakładów na reklamę – ROAS).
Dokładne targetowanie kampanii umożliwia obniżenie kosztów reklamy. Odbiorcami reklamy są osoby, które z największym prawdopodobieństwem dokonają konwersji. Równocześnie dzięki dostępowi do raportów informujących o skuteczności (ilości pozyskanych odbiorców i wprowadzanych zmianach optymalizacyjnych), reklamodawca może na bieżąco sprawdzać, czy wdrożona kampania Performance Max działa.
W tradycyjnym, czyli manualnym wydaniu musieliśmy dokonywać optymalizacji metodą prób i błędów, bacznie obserwując, czy dane rozwiązania wpływają na skuteczność reklamy, czy wręcz przeciwnie. Bez wątpienia więc kampania Performance Max charakteryzuje się dużo większą skutecznością.
Podsumowanie
Nowość w Google Ads jest szczególnie przydatna dla osób z konkretnymi celami reklamowymi, chcącymi osiągnąć jeszcze lepsze wyniki, od tych uzyskanych dzięki starszym narzędziom. Jeśli więc zależy Ci na rozwinięciu swojej firmy, zwiększeniu zasięgu i dotarciu do potencjalnych klientów to kampanie Performance Max są jak najbardziej dla Ciebie. Nie zapomnijmy jednak, że Performance Max został stworzony jako kampania dodatkowa. Nie można więc spocząć na laurach. Aby więc Twoja firma stale się rozwijała, niezbędne jest podejmowanie różnorodnych działań.
Jak stworzyć idealne bio na Instagramie?
Media społecznościowe
Instagram nieustannie się rozwija, a w IV kwartale 2024 roku wprowadził zmiany w algorytmie, które mogą znacząco wpłynąć na Twoją widoczność w platformie. W tym artykule dowiesz się, jak dostosować biogram na Instagramie, aby był zgodny z najnowszymi wytycznymi i przyciągał nowych obserwujących.
Czytaj więcejMarketing 2025: Jak zacząć nowy rok? Od przełomowej optymalizacji strony e-commerce!
Strony internetowe
Nowy rok to doskonała okazja, aby odświeżyć strategię, wdrożyć nowoczesne narzędzia i wyprzedzić konkurencję. W 2025 roku świat e-commerce rozwija się szybciej niż kiedykolwiek, a kluczowe pytanie brzmi: jak efektywnie zamienić ruch na stronie w rzeczywiste przychody?
Czytaj więcejJak skutecznie promować branżę deweloperską w internecie?
Kompleksowa strategia marketingowa
Promocja branży deweloperskiej w internecie to klucz do sukcesu w budowaniu wiarygodności i przyciągania potencjalnych klientów. W obliczu rosnącej konkurencji na rynku, deweloperzy muszą wykorzystywać kompleksowe strategie marketingowe.
Czytaj więcej
Copyright © 2025 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.