Strefa wiedzy

Jak stworzyć własną stronę internetową?

Strony internetowe

Jako że strony internetowe stanowią dziś najważniejszą wizytówkę każdej firmy, warto zaprojektować swoją stronę tak, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie i jak najlepiej dopasować jej funkcjonowanie do własnej oferty. Wówczas stajemy przed wyborem: skorzystać z gotowego szablonu czy zainwestować w stronę dedykowaną? Podpowiadamy, co obydwa rozwiązania oferują użytkownikom.

 

Szablony vs. strony dedykowane

 

Strony na szablonie stanowią doskonałą opcję dla firm dysponujących mniejszym budżetem lub dopiero rozpoczynającymi działalność. Niezwykle popularne ze względu na łatwość wdrożenia szablony można łatwo dostosować, jednak nie należy zapominać o ich ograniczonych możliwościach w tym zakresie. Opcja ta będzie atrakcyjna dla małych firm lub start-upów, które stawiają pierwsze kroki w Internecie, ale po pewnym czasie dadzą o sobie znać pewne bariery w personalizacji i potencjalne problemy z wydajnością – znaczące przeszkody w dalszym rozwoju swojego biznesu online.

 

Strony dedykowane oferują kompleksowe rozwiązanie – są projektowane i kodowane od zera, aby jak najlepiej odpowiedzieć na specyficzne wymagania i cele marketingowe danego przedsiębiorstwa. Choć wymagają większego nakładu czasu i budżetu, oferują znacznie więcej możliwości i są lepiej dostosowane do specyfiki danej działalności i oferty firmy.

 

 

Dlaczego warto postawić na strony dedykowane?

 

  • Opracowana ścieżka klienta – jedną z kluczowych zalet strony dedykowanej jest możliwość precyzyjnego zaprojektowania ścieżki, którą mają podążać użytkownicy. Oznacza to, że każdy element na stronie będzie skonstruowany w taki sposób, aby naturalnie prowadzić użytkownika przez cały proces, maksymalizując prawdopodobieństwo konwersji. Pozwala to firmom nie tylko zadbać o zadowolenie klientów, ale także efektywniej zwiększyć sprzedaż czy pozyskiwać leady.

 

  • Dedykowane rozwiązanie – wybór strony dedykowanej otwiera drzwi do nieskończonych możliwości dostosowania każdego aspektu strony do unikalnych potrzeb Twojego biznesu. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz zaawansowanego systemu zarządzania treścią, skomplikowanego systemu rezerwacji, czy integracji z zewnętrznymi usługami – strona dedykowana odpowie na każdą z Twoich potrzeb.

 

  • Szybkie ładowanie strony – szybkość ładowania strony ma kluczowe znaczenie dla utrzymania uwagi użytkownika i minimalizacji wskaźnika odrzuceń. Strony dedykowane są projektowane z myślą o optymalizacji każdego elementu od grafiki po skrypty, co gwarantuje błyskawiczne ładowanie się strony. Przekłada się to nie tylko na lepsze wrażenia użytkownika, ale także na wyższą pozycję w wyszukiwarkach internetowych – Google i inne wyszukiwarki premiują szybkie strony, co jest niezwykle ważne w kontekście SEO i pozyskiwania organicznego ruchu na stronę.

 

 

W naszej Agencji oferujemy dedykowane strony internetowe oparte o platformę Pimcore. To kompleksowe rozwiązanie, które pozwoli Ci swobodnie gromadzić i zarządzać danymi oraz treściami. Pimocore daje się dopasować do indywidualnych potrzeb każdej firmy, a dzięki licznym udogodnieniom pomaga skutecznie zwiększyć sprzedaż. Masz pytania? Chętnie podpowiemy!

 

 

Tagi: Strategia, Sklep WWW, Wordpress, Strona WWW

Dlaczego warto wybrać platformę Pimcore spośród innych dostępnych na rynku?

Strony internetowe

Platforma Pimcore to wszechstronny system, który wyróżnia się jako narzędzie do zarządzania treścią (CMS) i informacjami o produktach (PIM). Dzięki swoim zaawansowanym funkcjom i elastyczności, staje się coraz częściej wybieraną technologią przez firmy z różnych branż.

Czytaj więcej

Black Friday 2024: Jakie strategie marketingowe przynoszą najlepsze efekty? Konkretne pomysły na kampanie

Kompleksowa strategia marketingowa

Black Friday to najważniejsze wydarzenie w kalendarzu zakupowym – czas, kiedy klienci są gotowi wydawać więcej, a firmy walczą o ich uwagę wyjątkowymi ofertami. Ale jak sprawić, aby to właśnie Twoja marka odniosła sukces w tym pełnym konkurencji okresie?

Czytaj więcej

Czy Twój e-sklep ma problem z niską sprzedażą?

Kompleksowa strategia marketingowa

Jeśli Twój sklep internetowy ma problemy z niską sprzedażą, istnieje kilka kluczowych obszarów, na które należy zwrócić uwagę i poprawić, aby zwiększyć konwersje. Oto, na co warto zwrócić uwagę

Czytaj więcej

Copyright © 2024 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.