
Jak nadać dostępy w Google Moja Firma? Wyjaśniamy krok po kroku.
Pozycjonowanie SEO
Google Moja Firma to internetowa wizytówka Twojej firmy i często – pierwsze źródło informacji na jej temat dla wielu potencjalnych klientów. Warto dbać o to, by wizytówka była kompletna i aktualna. Kto może dodawać i edytować jej elementy? Panelem Moja Firma może zarządzać wiele osób, np. właściciel firmy i współpracująca agencja SEO. Aby administracją wizytówki mogły zajmować się osoby trzecie, konieczne jest przyznanie odpowiednich uprawnień. Jakie mogą to być uprawnienia i w jaki sposób można nadać dostępy? Wyjaśniamy!
Jakie uprawnienia możesz nadać?
Istnieją 2 typy użytkowników, którzy mają prawo do modyfikowania wizytówki:
-
WłaścicieleKażda wizytówka ma jednego głównego właściciela, choć właścicieli może być więcej. Ich uprawnienia są identyczne, ale główny właściciel nie może usunąć siebie z wizytówki, o ile nie przeniesie uprawnień głównego właściciela na inną osobę. Każdy użytkownik będący właścicielem może dodawać kolejnych użytkowników, bez konieczności podawania im hasła.
-
MenedżerowieIch uprawnienia są zbliżone do uprawnień właścicieli. Nie mogą jedynie dokonywać czynności wymagających szczególnego poziomu uprawnień, takich jak usunięcie wizytówki albo zarządzanie użytkownikami.
Jak nadać dostęp do wizytówki Google Maps?
Nadawanie uprawnień jest proste i szybkie. Możesz to zrobić na dowolnym urządzeniu z Androidem, komputerze czy też na iPhonie/iPadzie.
KROK I
Zaloguj się do Google Moja Firma (https://www.google.com/intl/pl_pl/business/) posługując się swoimi danymi.
KROK II
W wyszukiwarkę wpisz nazwę swojej firmy a następnie kliknij w Menu (3 kropeczki)
KROK III
Następnie na rozwijanej liście wybierz "Ustawienia profilu firmy"
KROK IV
Rozwiń "Użytkownicy i dostęp"
KROK V
Teraz możesz dodać nowego użytkownika poprzez kliknięcie przycisku "Dodaj"
KROK VI
Teraz wystarczy wpisać właściwy adres mailowy użytkownika, zaznaczyć odpowiednią rolę "Właściciela" lub "Menedżera" i kliknięcie przycisku "Zaproś".

SEO POWER WORDS - czym są dobre słowa kluczowe?
Pozycjonowanie SEO
Słowa mają moc wzniesienia Twojego biznesu na wyższy poziom, nawet jeśli rezygnujesz z płatnych reklam. Wszyscy wiedzą, że właściwe słowa kluczowe są ważne, ale nie każdy wie, jak je znaleźć. My mamy na to sposób! Mówimy językiem SEO, wykorzystujemy słowa mocy (power words), by sprawić, że nikt nie przeoczy waszej strony (zwłaszcza algorytm Google)!
Czytaj więcej
Jak wykorzystać funkcje Google Analytics 4 oparte na sztucznej inteligencji w strategii marketingowej?
Kompleksowa strategia marketingowa
Google Analytics 4 (GA4) to nowoczesne narzędzie analityczne, które wprowadza zaawansowane funkcje oparte na sztucznej inteligencji (AI). Te innowacje umożliwiają głębszą analizę danych oraz wsparcie w podejmowaniu trafnych decyzji marketingowych. Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał GA4, aby zyskać przewagę konkurencyjną.
Czytaj więcej
Jak stworzyć idealne bio na Instagramie?
Media społecznościowe
Instagram nieustannie się rozwija, a w IV kwartale 2024 roku wprowadził zmiany w algorytmie, które mogą znacząco wpłynąć na Twoją widoczność w platformie. W tym artykule dowiesz się, jak dostosować biogram na Instagramie, aby był zgodny z najnowszymi wytycznymi i przyciągał nowych obserwujących.
Czytaj więcej
Copyright © 2025 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.