Strefa wiedzy

Black Friday coraz bliżej – czas przygotować promocje!

Kompleksowa strategia marketingowa

Black Friday to jedno z najbardziej oczekiwanych wydarzeń roku, zarówno przez konsumentów, jak i przedsiębiorców. 24 listopada sklepy w całej Polsce będą miały niepowtarzalną okazję na przyciągnięcie nowych klientów oraz nagrodzenie tych stałych. To także czas, w którym warto przygotować specjalną ofertę promocyjną.

Bez wątpienia Black Friday to jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu handlowym każdego roku. To dzień, który dla wielu klientów oznacza niepowtarzalną szansę na zakupy w atrakcyjnych cenach, a dla przedsiębiorców idealną okazję do zwiększenia obrotów i wzmocnienia relacji z klientami. W okresie wyprzedaży doskonałym sposobem na przyciągnięcie uwagi klientów są przede wszystkim atrakcyjne promocje. Dowiedz się, jak przygotować najlepszą ofertę promocyjną na ten dzień.

 

Ekskluzywna wyprzedaż dla stałych klientów

Najważniejszym aspektem Black Friday jest podziękowanie naszym stałym klientom. To oni wspierają nas przez cały rok, dlatego warto ich nagrodzić – wysłanie spersonalizowanych ofert, wcześniejszy dostęp do promocji lub unikatowe kody rabatowe to doskonały sposób okazanie wdzięczności za ich lojalność, a także okazja do zwiększenia zaufania i budowanie umacnianie relacji na przyszłość.

 

Kupony rabatowe

Kupony rabatowe to kluczowy element Black Friday. Dobrze udostępnić je naszym klientom na różne sposoby: poprzez stronę internetową, newsletter lub media społecznościowe. Istnieje wiele sposobów, aby dostosować oferty do naszej branży. Mogą to być zniżki procentowe, darmowa dostawa lub promocje typu "kup jeden, drugi otrzymasz za darmo". Wybór zależy od naszej strategii marketingowej i celów sprzedażowych.

 

Sprzedaż flash

Jednym z najskuteczniejszych narzędzi podczas Black Friday jest wprowadzenie sprzedaży flash. Metoda ta polega na udostępnieniu produktu lub usługi w obniżonej cenie tylko przez ograniczony czas, np. kilka godzin. Taki ograniczony czas trwania promocji tworzy pilną potrzebę skorzystania z okazji, co skutecznie przyciąga uwagę klientów jako dodatkowy impuls do zakupów.

 

Programy lojalnościowe

Jeśli prowadzimy program lojalnościowy, Black Friday stanowi doskonałą okazję do jego wykorzystania. Zaoferujmy klientom dodatkowe punkty, zniżki lub nagrody za zakupy dokonane tego dnia. Nie tylko zachęci ich to do większych zakupów, ale także umocni więź z naszą firmą.

 

Black Friday to czas wyjątkowych okazji i potencjalnych zysków. Dobrze zaplanowana strategia marketingowa pozwala na wykorzystanie tego czasu do maksimum, zarówno pod kątem zwiększenia sprzedaży, jak i utrzymania lojalności klientów. Jeśli poszukujesz wsparcia w zakresie marketingu w sieci i chcesz odpowiednio wypromować swoją ofertę promocyjną, koniecznie skontaktuj się z nami!

Tagi: Sprzedaż, Strategia, Sklep WWW

Zarabiaj więcej dzięki odzyskaniu porzuconych koszyków!

Kompleksowa strategia marketingowa

Twoim celem, jako przedsiębiorcy, jest maksymalizacja zysku. Gdy klient włoży produkt do koszyka chcielibyśmy zakładać, że sfinalizuje zakup. Nie zawsze jednak dochodzi to do skutku, co jest zupełnie normalne. Nasza ocena zależy od tego, jak duży procent klientów zostawia swoje koszyki. Warto sprawdzić, czy są skłonni wrócić i co można zrobić, żeby wrócili.

Czytaj więcej

Jak stworzyć własną stronę internetową?

Strony internetowe

Jako że strony internetowe stanowią dziś najważniejszą wizytówkę każdej firmy, warto zaprojektować swoją stronę tak, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie i jak najlepiej dopasować jej funkcjonowanie do własnej oferty.

Czytaj więcej

Consent Mode 2.0 – nie zapomnij o wdrożeniu!

Aktualności

od marca 2024 Google wymaga wprowadzenia Consent Mode 2.0. To obowiązkowe rozwiązanie mające na celu dostosowanie praktyk zbierania danych wobec zaostrzających się regulacji dotyczących prywatności. Nowa wersja Consent Mode skupia się przede wszystkim na zapewnieniu użytkownikom większej kontroli nad wykorzystywaniem ich danych przez pliki cookie.

Czytaj więcej

Copyright © 2024 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.