Strefa wiedzy

ChatGPT jako skuteczne narzędzie do generowania leadów i pomoc w działaniach marketingowych? TAK!

Aktualności

Jedno z największych marketingowych wyzwań, szczególnie w przypadku content marketingu, to zdobywanie pomysłów na nowe treści, które skutecznie generują leady. Tworzenie angażujących treści idealnie dostosowanych do precyzyjnie wybranej grupy docelowej to nie lada wyzwanie.

ChatGPT może okazać się idealnym narzędziem do wykorzystania w każdym dziale marketingu. Dlaczego?

Przede wszystkim, dzięki wykorzystaniu modelu językowego do generowania treści marketingowych (np. opisów produktów, tekstów do newsletterów). Dodatkowo ten model uczenia maszynowego może dopasowywać styl, ton i wydźwięk treści do koncepcji konkretnej marki. Spójne materiały marketingowe firmy to jeden z filarów identyfikacji wizualnej, która wpływa na tworzenie świadomości marki i jest bardzo silną motywacją do podjęcia decyzji zakupowej przez klientów.

Dodatkowo ChatGPT to świetne narzędzie do dostarczania spersonalizowanych treści i rekomendacji! Ze względu na możliwość dogłębnej analizy danych i obserwacji zachowania użytkowników możliwe jest wygenerowanie spersonalizowanych — ale co ważniejsze —angażujących treści.

ChatGPT znajdzie zastosowanie także na stronie internetowej. Wdrażając go do chatbotów pomożesz znaleźć potencjalnym klientom odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Rozwiązanie to umożliwia przekonanie użytkowników do generowania leadów, co ostatecznie ułatwi uzyskanie wysokich współczynników konwersji.

SEO w czasach Google AI Overview: Jak przygotować stronę, by nie zniknąć z wyników?

Pozycjonowanie SEO

Wprowadzenie AI Overview przez Google wywołało niemałe zamieszanie w świecie SEO. W pierwszej części tego artykułu omówiliśmy, czym jest ta funkcja, jak działa i jak wpływa na widoczność stron. Teraz czas na praktyczne działania, które warto wdrożyć, aby Twoja witryna nadal przyciągała użytkowników.

Czytaj więcej

Czy GEO zastąpi SEO?

Pozycjonowanie SEO

W świecie marketingu cyfrowego pojawiło się nowe pojęcie, które coraz częściej staje się tematem rozmów wśród ekspertów SEO: GEO – Generative Engine Optimization. Czy to oznacza, że tradycyjne SEO odejdzie do lamusa? Czy GEO to przyszłość pozycjonowania?

Czytaj więcej

Google AI Overviews a SEO – jak przygotować się na nową erę wyszukiwania?

Pozycjonowanie SEO

W 2024 roku Google oficjalnie wprowadziło funkcję AI Overviews, dawniej znaną jako Search Generative Experience (SGE). To rewolucyjna zmiana w sposobie prezentowania wyników wyszukiwania.

Czytaj więcej

Copyright © 2025 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.