Strefa wiedzy

reCAPTCHA

Strony internetowe

Większość stron internetowych posiada formularze kontaktowe lub pole do wpisywania komentarzy. Pozwala to na łatwą interakcję z użytkownikami odwiedzającymi stronę. Oprócz zalet, to rozwiązanie ma także dużą wadę jaką jest SPAM.

Jeśli chcesz uchronić swoją witrynę przed niechcianymi treściami koniecznie skorzystaj z reCAPTCHA, która jest w stanie wykryć dziwne zachowanie użytkownika na stronie.

 

Jak włączyć reCAPTCHA?

Instrukcja

1. Wchodzimy na stronę: https://www.google.com/recaptcha/admin/create

 

2. Logujemy się na swoje konto Google:

 

3. Pokazuje się nam formularz generowania kluczy reCaptcha:

 

4. Kolejno wypełniamy pola:

4.1. W polu Etykieta wpisujemy nazwę domeny:

 

4.2. W typie reCAPTCHA wybieramy wersję v2 i opcję "Nie jestem robotem":

 

4.3. W polu Domeny wpisujemy nazwę swojej domeny:

 

4.4. W polu Właściciel automatycznie pojawi się adres mailowy użyty przy logowaniu:

 

4.5. Na końcu zaznaczamy zgody i klikamy przycisk 'Prześlij':

 

5. Na podany adres e-mail przyjdą dwa klucze: klucz strony i klucz prywatny. Należy skopiować je i wkleić do panelu administracyjnego w zakładce Ustawienia serwisu -> Integracje i zapisać zmiany

Tagi: Porady, Strona WWW

SEO w czasach Google AI Overview: Jak przygotować stronę, by nie zniknąć z wyników?

Pozycjonowanie SEO

Wprowadzenie AI Overview przez Google wywołało niemałe zamieszanie w świecie SEO. W pierwszej części tego artykułu omówiliśmy, czym jest ta funkcja, jak działa i jak wpływa na widoczność stron. Teraz czas na praktyczne działania, które warto wdrożyć, aby Twoja witryna nadal przyciągała użytkowników.

Czytaj więcej

Czy GEO zastąpi SEO?

Pozycjonowanie SEO

W świecie marketingu cyfrowego pojawiło się nowe pojęcie, które coraz częściej staje się tematem rozmów wśród ekspertów SEO: GEO – Generative Engine Optimization. Czy to oznacza, że tradycyjne SEO odejdzie do lamusa? Czy GEO to przyszłość pozycjonowania?

Czytaj więcej

Google AI Overviews a SEO – jak przygotować się na nową erę wyszukiwania?

Pozycjonowanie SEO

W 2024 roku Google oficjalnie wprowadziło funkcję AI Overviews, dawniej znaną jako Search Generative Experience (SGE). To rewolucyjna zmiana w sposobie prezentowania wyników wyszukiwania.

Czytaj więcej

Copyright © 2025 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.