Strefa wiedzy

reCAPTCHA

Strony internetowe

Większość stron internetowych posiada formularze kontaktowe lub pole do wpisywania komentarzy. Pozwala to na łatwą interakcję z użytkownikami odwiedzającymi stronę. Oprócz zalet, to rozwiązanie ma także dużą wadę jaką jest SPAM.

Jeśli chcesz uchronić swoją witrynę przed niechcianymi treściami koniecznie skorzystaj z reCAPTCHA, która jest w stanie wykryć dziwne zachowanie użytkownika na stronie.

 

Jak włączyć reCAPTCHA?

Instrukcja

1. Wchodzimy na stronę: https://www.google.com/recaptcha/admin/create

 

2. Logujemy się na swoje konto Google:


 

3. Pokazuje się nam formularz generowania kluczy reCaptcha:


 

4. Kolejno wypełniamy pola:

4.1. W polu Etykieta wpisujemy nazwę domeny:


 

4.2. W typie reCAPTCHA wybieramy wersję v2 i opcję "Nie jestem robotem":


 

4.3. W polu Domeny wpisujemy nazwę swojej domeny:


 

4.4. W polu Właściciel automatycznie pojawi się adres mailowy użyty przy logowaniu:


 

4.5. Na końcu zaznaczamy zgody i klikamy przycisk 'Prześlij':


 

5. Na podany adres e-mail przyjdą dwa klucze: klucz strony i klucz prywatny. Należy skopiować je i wkleić do panelu administracyjnego w zakładce Ustawienia serwisu -> Integracje i zapisać zmiany

Tagi: Porady, Strona WWW

Consent Mode 2.0 – nie zapomnij o wdrożeniu!

Aktualności

od marca 2024 Google wymaga wprowadzenia Consent Mode 2.0. To obowiązkowe rozwiązanie mające na celu dostosowanie praktyk zbierania danych wobec zaostrzających się regulacji dotyczących prywatności. Nowa wersja Consent Mode skupia się przede wszystkim na zapewnieniu użytkownikom większej kontroli nad wykorzystywaniem ich danych przez pliki cookie.

Czytaj więcej

Regulacje działań marketingowych dla branży beauty

Aktualności

Od stycznia 2023 roku branża medycyny estetycznej musi dostosowywać swoje strategie marketingowe do nowych regulacji dotyczących reklamy. Kluczowym aspektem tych przepisów jest wprowadzenie zakazu korzystania z określonych fraz kluczowych w kampaniach reklamowych. Dowiedz się, czego przede wszystkim dotyczą nowe zasady.

Czytaj więcej

Black Friday coraz bliżej – czas przygotować promocje!

Kompleksowa strategia marketingowa

Black Friday to jedno z najbardziej oczekiwanych wydarzeń roku, zarówno przez konsumentów, jak i przedsiębiorców. 24 listopada sklepy w całej Polsce będą miały niepowtarzalną okazję na przyciągnięcie nowych klientów oraz nagrodzenie tych stałych. To także czas, w którym warto przygotować specjalną ofertę promocyjną.

Czytaj więcej

Copyright © 2024 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.