
Inwestujesz w SEO, a dalej czujesz się niewidzialny? Tak nie może być!
Pozycjonowanie SEO
Od swojej agencji ciągle słyszysz o zmieniających się algorytmach i ograniczeniach, które sprawiają, że w Google ani śladu po Twojej firmie, choć zapewniano Cię, że wcale tak nie jest? Unikalne treści na blogu, czy opisy kategorii, okazują się nie być takie unikalne, a wyszukiwarka zachowuje się, jakby była na Was obrażona?
Nowoczesne SEO – zawsze na czasie
To nie musi tak wyglądać! Działania SEO zmieniają się szybciej, niż pogoda nad polskim morzem i żeby nadążać za zmianami – czasami trzeba je wyprzedzać. Konkurencja nie śpi – wszyscy chcą wypromować swój biznes. Wirująca w algorytmie lawina informacji potrafi zasypać nawet te najbardziej wartościowe treści, jeśli nie są stworzone zgodnie z duchem współczesnego pozycjonowania. Dodatkowo rozwój sztucznej inteligencji w narzędziach wyszukiwarek i zaprogramowanie algorytmów tak, by najlepiej zaspokajały potrzeby użytkownika, sprawiły, że tradycyjnie rozumiane (i wciąż praktykowane przez wiele agencji) SEO jest praktycznie bezużyteczne.
Jakie powinny być działania SEO?
Wiele osób zraża się do działań SEO po współpracy z firmami, które jedynie pozorują działania. Żeby postawić na profesjonalizm najpierw trzeba wiedzieć, czego szukać, zwłaszcza że mikrokosmos SEO cały czas się zmienia. Niekompetentne działania często opierają się o automatyczne generowanie treści, kopiowanie contentu, bazowanie na kilku głównych słowach kluczowych – w obecnych warunkach tego typu działania są bezcelowe.
Dobre SEO, uszyte na miarę ciągle aktualizowanych algorytmów i odpowiadające potrzebom użytkownika, jest w stanie wznieść Twoją stronę na szczyty list wyszukiwarek i ją tam utrzymać. Nie zgadzaj się na naszpikowanie bezwartościowej treści słowami kluczowymi, bo w algorytmie wyszukiwarek, które skutecznie rozpoznają takie działania, strona przepadnie w otchłań.
Po co Twojej firmie SEO?
Z profesjonalnym podejściem ruch na Twojej stronie wzrośnie, a użytkownicy zagoszczą u Ciebie na dłużej. Wiedząc, że treści są wartościowe – chętnie wrócą po więcej, gdy będą czegoś potrzebować. Dlatego dobre agencje wprowadzają długofalową strategię SEO, która zakłada tworzenie unikalnych, autorskich, ustrukturyzowanych treści, docierając do jednego tematu z każdej możliwej strony, tworząc sieć połączeń między frazami kluczowymi, wykorzystując luźne nitki, po których potencjalny klient może dotrzeć do Waszej firmy.
Standardowe działania | Działania Agencji Jellinek |
---|---|
|
|
Jak działa NASZE SEO?
Gdy nasi specjaliści zaczną tworzyć strategię SEO dla Twojej firmy – skupią się na podstawowym pytaniu: jakimi ścieżkami może podążać użytkownik, by znaleźć się na Waszej stronie. A jak wiecie, wszystkie drogi mogą prowadzić do Waszej witryny. Dzieje się tak, gdy agencja, z którą współpracujecie potrafi w sposób profesjonalny i nowatorski podejść do tematu SEO.
Gdy już wiemy o Twojej firmie wszystko (to, co zechciałeś nam powiedzieć i to, do czego doszliśmy sami) – zaczynamy działać. Zagospodarowujemy cały temat, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców i zainteresować ją proponowanymi rozwiązaniami. Treści tworzymy zgodnie z zapotrzebowaniem użytkowników, nie skupiając się jedynie na frazach kluczowych, a dzięki intuicyjnej segmentacji pozwalamy użytkownikowi dotrzeć do poszukiwanej wiedzy i podjąć dalsze działania. Wprowadzamy łańcuch kontekstów, które doprowadzą klienta do Waszej witryny.
W praktyce zazwyczaj polega to na tym, że użytkownik, zainteresowany rozwiązaniami z danego obszaru, może dotrzeć w oczekiwane przez nas miejsce różnymi ścieżkami. Dlatego zamiast wykorzystywać podstawowe frazy – rozszerzamy działania o pytania, które zadają potencjalni klienci. Z perspektywy klienta najważniejsze jest, by wybrana usługa, czy produkt spełniały jego oczekiwania. Jeśli na rynku jest kilka dostępnych rozwiązań jego problemu, tworzymy nowy szlak, który zaprowadzi go do naszej alternatywy, nawet jeśli wstępnie zainteresowany był innym rozwiązaniem.
Standardowa strategia SEO | Strategia SEO Agencji Jellinek |
---|---|
|
|
Nie ma sensu żebyś tracił czas na nieskuteczne działania. Wybierz profesjonalne podejście i nowoczesne metody. Jesteśmy zawsze na bieżąco z tym, co zmienia się w świecie SEO i wdrażamy w życie to, co przyczynia się do sukcesu Twojego biznesu.

SEO w czasach Google AI Overview: Jak przygotować stronę, by nie zniknąć z wyników?
Pozycjonowanie SEO
Wprowadzenie AI Overview przez Google wywołało niemałe zamieszanie w świecie SEO. W pierwszej części tego artykułu omówiliśmy, czym jest ta funkcja, jak działa i jak wpływa na widoczność stron. Teraz czas na praktyczne działania, które warto wdrożyć, aby Twoja witryna nadal przyciągała użytkowników.
Czytaj więcej
Czy GEO zastąpi SEO?
Pozycjonowanie SEO
W świecie marketingu cyfrowego pojawiło się nowe pojęcie, które coraz częściej staje się tematem rozmów wśród ekspertów SEO: GEO – Generative Engine Optimization. Czy to oznacza, że tradycyjne SEO odejdzie do lamusa? Czy GEO to przyszłość pozycjonowania?
Czytaj więcej
Google AI Overviews a SEO – jak przygotować się na nową erę wyszukiwania?
Pozycjonowanie SEO
W 2024 roku Google oficjalnie wprowadziło funkcję AI Overviews, dawniej znaną jako Search Generative Experience (SGE). To rewolucyjna zmiana w sposobie prezentowania wyników wyszukiwania.
Czytaj więcej
Copyright © 2025 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.