
Jak dodać współpracowników do konta w Menedżerze firmy na Facebook?
Media społecznościowe
Rozpoczynając współpracę z Agencją Reklamową, prędzej czy później zostaniesz poproszony o nadanie dostępów, pozwalających na wykonywanie zadań na rzecz Twojej firmy np. ustawianie reklam czy publikację postów. Dostępy do Facebooka nadawane są poprzez Menedżera firmy w Meta i pomagają agencjom na skuteczne prowadzenie działań, przyczyniających się do mierzalnych sukcesów.
Kto powinien założyć fanpage oraz konto w Meta?
Klienci często mają problem z założeniem konta lub po prostu nie mają na to czasu – nic straconego! Przekaż wszystkie niezbędne informacje, a Agencja Reklamowa założy wszystko za Ciebie! Pamiętaj jednak, że to ty musisz być właścicielem konta – w przeciwnym wypadku po zakończeniu współpracy nie będziesz miał dostępu administracyjnego, co za tym idzie nie będziesz w stanie zarządzać swoim kontem. Dlatego też tak ważnym jest, aby Agencja przekazała Ci wszystkie dostępy.
Jaki dostęp powinieneś nadać?
Po zalogowaniu zobaczysz dwie możliwości – dostęp Administratora lub Partnera. Agencja potrzebuje dostępu partnerskiego, a mianowicie:
- Dostępu do fanpage
- Dostępu do piksela Facebook
- Dostęp do konta reklamowego (jeżeli prowadzone będą działania reklamowe)
Jak nadać dostępy?
Wejdź do swojego menadżera firmy i wybierz zakładkę Ustawienia firmowe.
Następnie kliknij Partnerzy i dodaj ID obsługującej Cię Agencji Reklamowej.
Wybierz zakładkę Przypisz zasoby
- Zarządzanie FP
- Kontem reklamowym
- Pikselem
- Katalogiem produktowym
Przy wybieraniu FP zaznacz dostęp do Facebooka, dzięki temu agencja będzie miała pełny ( odpowiedni) dostęp, ale to Ty pozostaniesz nadal właścicielem swojego fanpage.
O czym powinieneś pamiętać?
Przede wszystkim o bezpieczeństwie!
- Korzystaj z Menedżera firmy używając swojego prawdziwego konta (konta fałszywe mogą zostać usunięte)
- Przypisz co najmniej 2 administratorów do Menedżera firmy (na wypadek, gdyby jeden z nich był niedostępny)
- Korzystaj z uwierzytelniania dwuskładnikowego, aby lepiej zabezpieczyć zasoby firmy
Poszukujesz skutecznej strategii marketingowej? Chcesz zacząć prowadzić efektywne kampanie na Facebooku? Skontaktuj się z nami!

SEO w czasach Google AI Overview: Jak przygotować stronę, by nie zniknąć z wyników?
Pozycjonowanie SEO
Wprowadzenie AI Overview przez Google wywołało niemałe zamieszanie w świecie SEO. W pierwszej części tego artykułu omówiliśmy, czym jest ta funkcja, jak działa i jak wpływa na widoczność stron. Teraz czas na praktyczne działania, które warto wdrożyć, aby Twoja witryna nadal przyciągała użytkowników.
Czytaj więcej
Czy GEO zastąpi SEO?
Pozycjonowanie SEO
W świecie marketingu cyfrowego pojawiło się nowe pojęcie, które coraz częściej staje się tematem rozmów wśród ekspertów SEO: GEO – Generative Engine Optimization. Czy to oznacza, że tradycyjne SEO odejdzie do lamusa? Czy GEO to przyszłość pozycjonowania?
Czytaj więcej
Google AI Overviews a SEO – jak przygotować się na nową erę wyszukiwania?
Pozycjonowanie SEO
W 2024 roku Google oficjalnie wprowadziło funkcję AI Overviews, dawniej znaną jako Search Generative Experience (SGE). To rewolucyjna zmiana w sposobie prezentowania wyników wyszukiwania.
Czytaj więcej
Copyright © 2025 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.