Strefa wiedzy

Jak dodać współpracowników do konta w Menedżerze firmy na Facebook?

Media społecznościowe

Rozpoczynając współpracę z Agencją Reklamową, prędzej czy później zostaniesz poproszony o nadanie dostępów, pozwalających na wykonywanie zadań na rzecz Twojej firmy np. ustawianie reklam czy publikację postów. Dostępy do Facebooka nadawane są poprzez Menedżera firmy w Meta i pomagają agencjom na skuteczne prowadzenie działań, przyczyniających się do mierzalnych sukcesów.

 

Kto powinien założyć fanpage oraz konto w Meta?

Klienci często mają problem z założeniem konta lub po prostu nie mają na to czasu – nic straconego! Przekaż wszystkie niezbędne informacje, a Agencja Reklamowa założy wszystko za Ciebie! Pamiętaj jednak, że to ty musisz być właścicielem konta – w przeciwnym wypadku po zakończeniu współpracy nie będziesz miał dostępu administracyjnego, co za tym idzie nie będziesz w stanie zarządzać swoim kontem. Dlatego też tak ważnym jest, aby Agencja przekazała Ci wszystkie dostępy.

 

Jaki dostęp powinieneś nadać?

Po zalogowaniu zobaczysz dwie możliwości – dostęp Administratora lub Partnera. Agencja potrzebuje dostępu partnerskiego, a mianowicie:

  • Dostępu do fanpage
  • Dostępu do piksela Facebook
  • Dostęp do konta reklamowego (jeżeli prowadzone będą działania reklamowe)

 

Jak nadać dostępy?

Wejdź do swojego menadżera firmy i wybierz zakładkę Ustawienia firmowe.

 

 

Następnie kliknij Partnerzy i dodaj ID obsługującej Cię Agencji Reklamowej.

 

Wybierz zakładkę Przypisz zasoby

  • Zarządzanie FP
  • Kontem reklamowym
  • Pikselem
  • Katalogiem produktowym

 

Przy wybieraniu FP zaznacz dostęp do Facebooka, dzięki temu agencja będzie miała pełny ( odpowiedni) dostęp, ale to Ty pozostaniesz nadal właścicielem swojego fanpage.

 

 

O czym powinieneś pamiętać?


Przede wszystkim o bezpieczeństwie!

  • Korzystaj z Menedżera firmy używając swojego prawdziwego konta (konta fałszywe mogą zostać usunięte)
  • Przypisz co najmniej 2 administratorów do Menedżera firmy (na wypadek, gdyby jeden z nich był niedostępny)
  • Korzystaj z uwierzytelniania dwuskładnikowego, aby lepiej zabezpieczyć zasoby firmy

 

Poszukujesz skutecznej strategii marketingowej? Chcesz zacząć prowadzić efektywne kampanie na Facebooku? Skontaktuj się z nami!

Tagi: Porady, Facebook

Pozycjonowanie - luksus czy konieczność?

Pozycjonowanie SEO

Masz piękną stronę internetową, wszystko działa, grafika przyciąga oko, a oferta jest naprawdę konkurencyjna. Tylko… gdzie są klienci? Jeśli Twoja witryna nie pojawia się w Google na odpowiednie hasła – nikt jej nie znajdzie. I tu wchodzi SEO, czyli pozycjonowanie.

Czytaj więcej

SEO POWER WORDS - czym są dobre słowa kluczowe?

Pozycjonowanie SEO

Słowa mają moc wzniesienia Twojego biznesu na wyższy poziom, nawet jeśli rezygnujesz z płatnych reklam. Wszyscy wiedzą, że właściwe słowa kluczowe są ważne, ale nie każdy wie, jak je znaleźć. My mamy na to sposób! Mówimy językiem SEO, wykorzystujemy słowa mocy (power words), by sprawić, że nikt nie przeoczy waszej strony (zwłaszcza algorytm Google)!

Czytaj więcej

Jak wykorzystać funkcje Google Analytics 4 oparte na sztucznej inteligencji w strategii marketingowej?

Kompleksowa strategia marketingowa

Google Analytics 4 (GA4) to nowoczesne narzędzie analityczne, które wprowadza zaawansowane funkcje oparte na sztucznej inteligencji (AI). Te innowacje umożliwiają głębszą analizę danych oraz wsparcie w podejmowaniu trafnych decyzji marketingowych. Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał GA4, aby zyskać przewagę konkurencyjną.

Czytaj więcej

Copyright © 2025 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.