Jak dodać współpracowników do konta w Menedżerze firmy na Facebook?
Media społecznościowe
Rozpoczynając współpracę z Agencją Reklamową, prędzej czy później zostaniesz poproszony o nadanie dostępów, pozwalających na wykonywanie zadań na rzecz Twojej firmy np. ustawianie reklam czy publikację postów. Dostępy do Facebooka nadawane są poprzez Menedżera firmy w Meta i pomagają agencjom na skuteczne prowadzenie działań, przyczyniających się do mierzalnych sukcesów.
Kto powinien założyć fanpage oraz konto w Meta?
Klienci często mają problem z założeniem konta lub po prostu nie mają na to czasu – nic straconego! Przekaż wszystkie niezbędne informacje, a Agencja Reklamowa założy wszystko za Ciebie! Pamiętaj jednak, że to ty musisz być właścicielem konta – w przeciwnym wypadku po zakończeniu współpracy nie będziesz miał dostępu administracyjnego, co za tym idzie nie będziesz w stanie zarządzać swoim kontem. Dlatego też tak ważnym jest, aby Agencja przekazała Ci wszystkie dostępy.
Jaki dostęp powinieneś nadać?
Po zalogowaniu zobaczysz dwie możliwości – dostęp Administratora lub Partnera. Agencja potrzebuje dostępu partnerskiego, a mianowicie:
- Dostępu do fanpage
- Dostępu do piksela Facebook
- Dostęp do konta reklamowego (jeżeli prowadzone będą działania reklamowe)
Jak nadać dostępy?
Wejdź do swojego menadżera firmy i wybierz zakładkę Ustawienia firmowe.
Następnie kliknij Partnerzy i dodaj ID obsługującej Cię Agencji Reklamowej.
Wybierz zakładkę Przypisz zasoby
- Zarządzanie FP
- Kontem reklamowym
- Pikselem
- Katalogiem produktowym
Przy wybieraniu FP zaznacz dostęp do Facebooka, dzięki temu agencja będzie miała pełny ( odpowiedni) dostęp, ale to Ty pozostaniesz nadal właścicielem swojego fanpage.
O czym powinieneś pamiętać?
Przede wszystkim o bezpieczeństwie!
- Korzystaj z Menedżera firmy używając swojego prawdziwego konta (konta fałszywe mogą zostać usunięte)
- Przypisz co najmniej 2 administratorów do Menedżera firmy (na wypadek, gdyby jeden z nich był niedostępny)
- Korzystaj z uwierzytelniania dwuskładnikowego, aby lepiej zabezpieczyć zasoby firmy
Poszukujesz skutecznej strategii marketingowej? Chcesz zacząć prowadzić efektywne kampanie na Facebooku? Skontaktuj się z nami!
E-commerce w Polsce 2024: kluczowe wnioski i trendy, które warto znać
Kompleksowa strategia marketingowa
Rynek e-commerce w Polsce przeżywa dynamiczny rozwój, choć niektóre wskaźniki stabilizują się. Według najnowszego raportu na rok 2024, około 75% Polaków regularnie korzysta z zakupów online.
Czytaj więcejDlaczego warto wybrać platformę Pimcore spośród innych dostępnych na rynku?
Strony internetowe
Platforma Pimcore to wszechstronny system, który wyróżnia się jako narzędzie do zarządzania treścią (CMS) i informacjami o produktach (PIM). Dzięki swoim zaawansowanym funkcjom i elastyczności, staje się coraz częściej wybieraną technologią przez firmy z różnych branż.
Czytaj więcejBlack Friday 2024: Jakie strategie marketingowe przynoszą najlepsze efekty? Konkretne pomysły na kampanie
Kompleksowa strategia marketingowa
Black Friday to najważniejsze wydarzenie w kalendarzu zakupowym – czas, kiedy klienci są gotowi wydawać więcej, a firmy walczą o ich uwagę wyjątkowymi ofertami. Ale jak sprawić, aby to właśnie Twoja marka odniosła sukces w tym pełnym konkurencji okresie?
Czytaj więcej
Copyright © 2024 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.