Strefa wiedzy

Jak dodać współpracowników do konta w Menedżerze firmy na Facebook?

Media społecznościowe

Rozpoczynając współpracę z Agencją Reklamową, prędzej czy później zostaniesz poproszony o nadanie dostępów, pozwalających na wykonywanie zadań na rzecz Twojej firmy np. ustawianie reklam czy publikację postów. Dostępy do Facebooka nadawane są poprzez Menedżera firmy w Meta i pomagają agencjom na skuteczne prowadzenie działań, przyczyniających się do mierzalnych sukcesów.

 

Kto powinien założyć fanpage oraz konto w Meta?

Klienci często mają problem z założeniem konta lub po prostu nie mają na to czasu – nic straconego! Przekaż wszystkie niezbędne informacje, a Agencja Reklamowa założy wszystko za Ciebie! Pamiętaj jednak, że to ty musisz być właścicielem konta – w przeciwnym wypadku po zakończeniu współpracy nie będziesz miał dostępu administracyjnego, co za tym idzie nie będziesz w stanie zarządzać swoim kontem. Dlatego też tak ważnym jest, aby Agencja przekazała Ci wszystkie dostępy.

 

Jaki dostęp powinieneś nadać?

Po zalogowaniu zobaczysz dwie możliwości – dostęp Administratora lub Partnera. Agencja potrzebuje dostępu partnerskiego, a mianowicie:

  • Dostępu do fanpage
  • Dostępu do piksela Facebook
  • Dostęp do konta reklamowego (jeżeli prowadzone będą działania reklamowe)

 

Jak nadać dostępy?

Wejdź do swojego menadżera firmy i wybierz zakładkę Ustawienia firmowe.

 

 

Następnie kliknij Partnerzy i dodaj ID obsługującej Cię Agencji Reklamowej.

 

Wybierz zakładkę Przypisz zasoby

  • Zarządzanie FP
  • Kontem reklamowym
  • Pikselem
  • Katalogiem produktowym

 

Przy wybieraniu FP zaznacz dostęp do Facebooka, dzięki temu agencja będzie miała pełny ( odpowiedni) dostęp, ale to Ty pozostaniesz nadal właścicielem swojego fanpage.

 

 

O czym powinieneś pamiętać?


Przede wszystkim o bezpieczeństwie!

  • Korzystaj z Menedżera firmy używając swojego prawdziwego konta (konta fałszywe mogą zostać usunięte)
  • Przypisz co najmniej 2 administratorów do Menedżera firmy (na wypadek, gdyby jeden z nich był niedostępny)
  • Korzystaj z uwierzytelniania dwuskładnikowego, aby lepiej zabezpieczyć zasoby firmy

 

Poszukujesz skutecznej strategii marketingowej? Chcesz zacząć prowadzić efektywne kampanie na Facebooku? Skontaktuj się z nami!

Tagi: Porady, Facebook

E-commerce w Polsce 2024: kluczowe wnioski i trendy, które warto znać

Kompleksowa strategia marketingowa

Rynek e-commerce w Polsce przeżywa dynamiczny rozwój, choć niektóre wskaźniki stabilizują się. Według najnowszego raportu na rok 2024, około 75% Polaków regularnie korzysta z zakupów online.

Czytaj więcej

Dlaczego warto wybrać platformę Pimcore spośród innych dostępnych na rynku?

Strony internetowe

Platforma Pimcore to wszechstronny system, który wyróżnia się jako narzędzie do zarządzania treścią (CMS) i informacjami o produktach (PIM). Dzięki swoim zaawansowanym funkcjom i elastyczności, staje się coraz częściej wybieraną technologią przez firmy z różnych branż.

Czytaj więcej

Black Friday 2024: Jakie strategie marketingowe przynoszą najlepsze efekty? Konkretne pomysły na kampanie

Kompleksowa strategia marketingowa

Black Friday to najważniejsze wydarzenie w kalendarzu zakupowym – czas, kiedy klienci są gotowi wydawać więcej, a firmy walczą o ich uwagę wyjątkowymi ofertami. Ale jak sprawić, aby to właśnie Twoja marka odniosła sukces w tym pełnym konkurencji okresie?

Czytaj więcej

Copyright © 2024 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.