Strefa wiedzy

Jak dodać współpracowników do konta w Menedżerze firmy na Facebook?

Media społecznościowe

Rozpoczynając współpracę z Agencją Reklamową, prędzej czy później zostaniesz poproszony o nadanie dostępów, pozwalających na wykonywanie zadań na rzecz Twojej firmy np. ustawianie reklam czy publikację postów. Dostępy do Facebooka nadawane są poprzez Menedżera firmy w Meta i pomagają agencjom na skuteczne prowadzenie działań, przyczyniających się do mierzalnych sukcesów.

 

Kto powinien założyć fanpage oraz konto w Meta?

Klienci często mają problem z założeniem konta lub po prostu nie mają na to czasu – nic straconego! Przekaż wszystkie niezbędne informacje, a Agencja Reklamowa założy wszystko za Ciebie! Pamiętaj jednak, że to ty musisz być właścicielem konta – w przeciwnym wypadku po zakończeniu współpracy nie będziesz miał dostępu administracyjnego, co za tym idzie nie będziesz w stanie zarządzać swoim kontem. Dlatego też tak ważnym jest, aby Agencja przekazała Ci wszystkie dostępy.

 

Jaki dostęp powinieneś nadać?

Po zalogowaniu zobaczysz dwie możliwości – dostęp Administratora lub Partnera. Agencja potrzebuje dostępu partnerskiego, a mianowicie:

  • Dostępu do fanpage
  • Dostępu do piksela Facebook
  • Dostęp do konta reklamowego (jeżeli prowadzone będą działania reklamowe)

 

Jak nadać dostępy?

Wejdź do swojego menadżera firmy i wybierz zakładkę Ustawienia firmowe.

 

 

Następnie kliknij Partnerzy i dodaj ID obsługującej Cię Agencji Reklamowej.

 

Wybierz zakładkę Przypisz zasoby

  • Zarządzanie FP
  • Kontem reklamowym
  • Pikselem
  • Katalogiem produktowym

 

Przy wybieraniu FP zaznacz dostęp do Facebooka, dzięki temu agencja będzie miała pełny ( odpowiedni) dostęp, ale to Ty pozostaniesz nadal właścicielem swojego fanpage.

 

 

O czym powinieneś pamiętać?


Przede wszystkim o bezpieczeństwie!

  • Korzystaj z Menedżera firmy używając swojego prawdziwego konta (konta fałszywe mogą zostać usunięte)
  • Przypisz co najmniej 2 administratorów do Menedżera firmy (na wypadek, gdyby jeden z nich był niedostępny)
  • Korzystaj z uwierzytelniania dwuskładnikowego, aby lepiej zabezpieczyć zasoby firmy

 

Poszukujesz skutecznej strategii marketingowej? Chcesz zacząć prowadzić efektywne kampanie na Facebooku? Skontaktuj się z nami!

Tagi: Porady, Facebook

Search Generative Experience już jest! Wyprzedź konkurencję i dostosuj swoje SEO do nowego wymiaru wyszukiwania!

Pozycjonowanie SEO

Search Generative Experience w Google to ultra nowoczesny system wyszukiwania internetowego oparty o AI. SGE nie tylko będzie służyło do generowania wyników wyszukiwania, które w najlepszy sposób odpowiedzą potrzebom użytkownika, ale też ma przewidywać kolejne kroki. Dowiedz się czym dokładnie jest SGE, jak się sprawdza i kiedy będziesz mógł z niego skorzystać.

Czytaj więcej

Zarabiaj więcej dzięki odzyskaniu porzuconych koszyków!

Kompleksowa strategia marketingowa

Twoim celem, jako przedsiębiorcy, jest maksymalizacja zysku. Gdy klient włoży produkt do koszyka chcielibyśmy zakładać, że sfinalizuje zakup. Nie zawsze jednak dochodzi to do skutku, co jest zupełnie normalne. Nasza ocena zależy od tego, jak duży procent klientów zostawia swoje koszyki. Warto sprawdzić, czy są skłonni wrócić i co można zrobić, żeby wrócili.

Czytaj więcej

Jak stworzyć własną stronę internetową?

Strony internetowe

Jako że strony internetowe stanowią dziś najważniejszą wizytówkę każdej firmy, warto zaprojektować swoją stronę tak, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie i jak najlepiej dopasować jej funkcjonowanie do własnej oferty.

Czytaj więcej

Copyright © 2024 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.