Oferta

System identyfikacji wizualnej

Co zyskujesz

  • Działasz NA PODŚWIADOMOŚĆ
    Wykorzystując podejście psychologiczne, zyskujesz realny wpływ na to, jakie emocje i skojarzenia wywołuje Twoja marka.

  • Budujesz ZAUFANIE
    Kreacja graficzna dopasowana do Twojej branży, zakresu usług i indywidualnych cech wzbudza zaufanie konsumentów i przyspiesza ich decyzje o zakupie.

  • Odpowiadasz na POTRZEBY RYNKU
    Żyjemy w cywilizacji obrazkowej i przekaz wizualny jeszcze nigdy nie był tak istotny. Dzięki dobrej komunikacji wizualnej przyciągasz uwagę swojego odbiorcy.

  • Kreujesz swój WIZERUNEK
    Przez spójną, atrakcyjną komunikację podkreślisz profesjonalizm firmy oraz akcentujesz jej mocne strony. Podkreślasz indywidualne cechy swojego biznesu.

  • Zwiększasz ROZPOZNAWALNOŚĆ
    Twoja marka zapada w pamięć potencjalnym klientom. Dzięki ciekawej szacie graficznej wyróżniasz się na tle konkurencji i docierasz do szerszego grona odbiorców.

  • Docierasz do KLIENTA
    Spójny wizerunek sprawia, że Twoja firma zyskuje w oczach otoczenia. Przez takie elementy, jak: kolorystyka, logo, krój/typ czcionki itp. budujesz relacje z klientem.

Jakie elementy kreują wizerunek Twojej firmy?

Logo & Nazwa

Logo to podstawowy i najważniejszy element Systemu Identyfikacji Wizualnej firmy. To od niego zależy, jak będą postrzegać Cię klienci. Dbamy o to, by był powiązany z nazwą i charakterem działalności Twojej firmy.

Druki firmowe

Druki firmowe, czyli: papier, koperty firmowe, wizytówki, notatniki i identyfikatory pracowników, itd., są niezbędnym elementem Systemu Identyfikacji Wizualnej każdej firmy, która dba o profesjonalny wizerunek.

Wizytówki

Wizytówka często tworzy pierwsze wrażenie o Twojej marce. Każda wizytówka powinna zawierać pełną nazwę firmy, logo, dane teleadresowe, a w przypadku wizytówki służbowej również imię i nazwisko oraz stanowisko. Format wizytówki najlepiej dopasować do standardowego wizytownika.

Księga Systemu Identyfikacji Wizualnej

Księga standardów zawiera wzory i rysunki elementów tożsamości wizualnej firmy oraz instrukcje ich wykonania i zastosowania. Do księgi można dołączyć próbki kolorów oraz wzory poszczególnych elementów na płycie CD lub innym nośniku - znacznie ułatwi to Twoją współpracę z grafikami i drukarniami.

Dlaczego my?

Wielu klientów nie docenia mocy przekazu wizualnego. Jako doświadczona agencja, wiemy że spójna identyfikacja ma ogromny wpływ na rozpoznawalność i profesjonalny wizerunek firmy. Nie traktujemy tego zadania jak rutynowej pracy dla działu graficznego. Przygotowanie grafik poprzedzamy dokładnym wywiadem, który pozwala nam indywidualnie dopasować przekaz wizualny do Twojego biznesu. Mamy za sobą setki przygotowanych kreacji graficznych, które pozwoliły naszym klientom wyróżnić się na tle konkurencji i zbudować zaufanie klientów. Powierzając nam zadanie stworzenia systemu identyfikacji wizualnej Twojej firmy, oddajesz swój wizerunek w dobre ręce.

Jak działamy?

  • Planowanie

    Pracę nad identyfikacją wizualną zaczynamy od określenia grupy odbiorców oraz poznania specyfiki Twojej branży. Bierzemy pod uwagę indywidualne cechy Twojego biznesu, jego wyjątkowy charakter i atuty. Planujemy koncepcję, która wyróżni Cię spośród innych, podkreśli Twój profesjonalizm i wywoła pozytywne skojarzenia u klientów. Przy tworzeniu identyfikacji, niezwykle ważne są dla nas Twoje oczekiwania i pomysły.

  • Przygotowanie projektów graficznych

    W oparciu o zebrane dane tworzymy dla Ciebie propozycje autorskich kreacji wizualnych. Dobieramy kolory pasujące do Twojej działalności. Tworzymy logo powiązane z nazwą marki. Starannie wybieramy typografię, aby pokazać Twoją firmę jako nowoczesną lub tradycyjną. Przygotowujemy inne elementy koncepcji graficznej, zgodnie z naszymi ustaleniami.

  • Tworzenie księgi Systemu Identyfikacji Wizualnej

    Po otrzymaniu Twojej akceptacji, przygotowujemy Księgę Systemu Identyfikacji Wizualnej, czyli dokument, w którym znajdą się ogólne zasady stosowania elementów wizualnych Twojej firmy w różnych kanałach komunikacji. Ta szczegółowa instrukcja dotycząca wykorzystania logotypu, kolorystyki, typografii i innych elementów daje Ci gwarancję, że twój przekaz będzie przejrzysty i spójny.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Polityka cookies