Oferta

Pozycjonowanie w Google

+10tys.
Tyle wypozycjonowanych fraz
mamy na swoim koncie.

+700%
O tyle zwiększyliśmy sprzedaż
produktów klienta w skali roku

7,5mln.
Miesięczny ruch
z wypozycjonowanych fraz

Co zyskujesz

  • Staniesz się WIDOCZNY DLA GOOGLE
    Znajdziesz się na samej górze wyników GOOGLE. Właśnie tam szukają Cię swoi klienci. Wysoka pozycja zwiększa Twoją rozpoznawalność.

  • Zwiększ RUCH NA STRONIE
    W przypadku bardzo dobrych wyników, liczba wejść na stronę z wyników organicznych jest o wiele wyższa niż w przypadku Google AdWords.

  • Zarabiasz WIĘCEJ
    Google to podstawowe narzędzie wyszukiwania towarów i usług. Więcej odwiedzin na stronie i wyższy współczynnik konwersji sprawi, że Twoja strona zacznie przynosić realne zyski.

  • Osiągasz STABILIZACJĘ
    Dzięki naszym cyklicznym działaniom, zdobędziesz wysoką i stabilną pozycję w wynikach wyszukiwania. Staniesz się ważnym graczem w swojej branży.

  • Budujesz SWÓJ WIZERUNEK
    Jako strona z wysoką pozycją w Google, dasz się poznać jako profesjonalna, godna zaufania marka. Zdobędziesz zaufanie i wzmocnisz swoją renomę.

  • Zdobywasz WARTOŚCIOWĄ TREŚĆ
    Elementem pozycjonowania jest Content Marketing. Zyskujesz ciekawe, wartościowe treści, które wzmacniają relację z klientem i budują Twój wizerunek specjalisty.

Marketing szeptany

Pozycjonowanie - na czym
polega?

Celem pozycjonowanie jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google na określone frazy kluczowe, które są związane z Twoimi towarami i usługami. Wysoka pozycja w Google to wysoki ruch na stronie www, a w konsekwencji – wyższa sprzedaż. W ramach działań pozycjonowania tworzymy jak największą siatkę połączeń, aby można było odnaleźć Twoją stronę natychmiast po wpisaniu określonej frazy w wyszukiwarkę. Wiemy jakie działania podjąć, aby Twoja strona osiągnęła jak najwyższą pozycję w Google na określone frazy kluczowe. Dzięki temu, więcej potencjalnych nabywców dotrze do informacji o Twoich produktach czy usługach.

Oferujemy pozycjonowanie połączone z Content Marketingiem (marketingiem treści). Content Marketing polega na tworzeniu treści przydatnej dla użytkownika. Jego głównym założeniem jest regularne dostarczanie wartościowych informacji na tematy, które mogą zainteresować potencjalnych klientów. Jest to istotny element działań marketingowych, który przyczynia się do wzrostu świadomości marki, a pośrednio – do wzrostu sprzedaży.

Dlaczego my?

Jesteśmy na rynku od 18 lat. Mamy na swoim koncie setki zakończonych sukcesem kampanii przeprowadzonych z dużymi i małymi firmami. Należymy do prestiżowej organizacji IAB Polska oraz posiadamy certyfikat Partnera Google, co świadczy o tym, że jesteśmy agencją godną zaufania. Oferujemy przejrzyste warunki współpracy i umowy bez haczyków. Dzięki naszym cyklicznym i przemyślanym działaniom, strony naszych klientów uzyskują wysoką i stabilną pozycję w wynikach wyszukiwania Google, co pozwala im dotrzeć do szerokiego grona klientów.

 

Jak działamy?

  • Analiza

    Zaczynamy od zebrania danych, które pozwolą nam wdrożyć odpowiednie działania. Dokładnie badamy stan techniczny Twojej strony www (tzw. audyt). Sprawdzamy jakie działanie były wcześniej podejmowane i jakie dały wynik. Analizujemy konkurencję i planujemy działania, biorąc pod uwagę wszystkie dostępne możliwości. Na podstawie zebranych danych, opracowujemy dla Ciebie indywidualny harmonogram działań, który przedstawiamy Ci do akceptacji.

  • Optymalizacja strony

    Na podstawie analizy widoczności i potencjału witryny, rozpoczynamy jej optymalizację. Dostosowujemy Twoją stronę tak, aby maksymalnie poprawić jej widoczność w Google. Bierzemy pod uwagę każdy element: słowa, grafiki, url-e, szybkość ładowania strony, poprawność wersji mobilnej, metatagi i wiele innych. Nie pomijamy żadnego elementu, który może wpłynąć na pozycję strony w Google.

  • Działania off-site

    W zależności od przyjętego modelu współpracy, wdrażamy określone rozwiązania off-site, a więc odbywające się poza stroną www. Naszym celem jest pozyskanie wysokiej jakości linków prowadzących do Twojej strony lub sklepu. W ich zakres może wchodzić prowadzenie bloga, przygotowanie artykułów sponsorowanych, stworzenie strony zapleczowej, obsługa mapek Google, przygotowanie katalogów i ogłoszeń czy też marketing szeptany.

  • Raportowanie

    Stale monitorujemy skuteczność i postępy naszej pracy i informujemy Cię o wynikach. Analizujemy dotychczasowe działania, wyciągamy wnioski i projektujemy nowe rozwiązania. Nie wpadamy w rutynę i wciąż szukamy nowych rozwiązań, które jeszcze bardziej wzmocnią pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

Kluczowe elementy pozycjonowania

Aby pozycjonowanie było skuteczne - musi być też kompleksowe, wieloetapowe i długoterminowe. Działania dotyczą zarówno strony internetowej (pozycjonowanie on-site), jak i poza nią (pozycjonowanie off-site). Do podstawowych elementów pozycjonowania zaliczamy:

  1. Audyt SEO
    Aby zaplanować strategię działania, analizujemy obecny stan strony www. Pod uwagę brane są takie elementy, jak: pozycja strony w wynikach organicznych dla poszczególnych fraz, zgodność z wytycznymi algorytmów wyszukiwarki Google, analiza ilości ruchu pochodzącego z wyszukiwarki Google, prawidłowość indeksacji, metatagi, ilość i jakość treści na stronie, budowa url i wiele innych czynników, które wpływają na widoczność strony w Google. Prawidłowo przeprowadzony audyt pozwala zaplanować szczegółowe działania optymalizacyjne serwisu.
  2. Optymalizacja strony internetowej
    Pod terminem optymalizacja rozumiemy wdrożenie zaplanowanych rozwiązań przyjaznych SEO, które mogą obejmować m.in. utworzenie lub rozbudowę treści na stronie z uwzględnieniem słów kluczowych, odpowiednie znaczniki tytułów stron, uzupełnienie/modyfikacja meta-opisów, uporządkowanie linkowania wewnętrznego, odpowiednia kompresja grafik i wiele innych elementów wpływających na pozycję strony. Etap optymalizacji jest bardzo ważny - często to sama poprawa podstawowych elementów na stronie i uzupełnienie treści przekłada się na poprawę pozycji witryny na wiele słów kluczowych.
  3. Link building
    Podstawowym elementem działań off-site jest publikacja odnośników do witryny na zewnętrznych serwisach internetowych. Ważna jest nie tylko ich liczba, ale także wartość. Optymalne backlinki są publikowane na stronach www wyróżniających się wysokim współczynnikiem jakości i autorytetem w ocenie Google. Pozyskiwanie odpowiednich linków przychodzących i wychodzących ma kolosalny wpływ na pozycję strony w Google. Duże znaczenie ma również to, jaka treść towarzyszy linkom. Ciekawy, wysokiej jakości artykuł na portalu o ugruntowanej renomie daje podwójną korzyść - wpływa pozytywnie na SEO, ale również podnosi świadomość marki oraz zaufanie u odbiorców. Warto więc utrzymywać publikowane treści na jak najwyższym poziomie.

Od czego zależy widoczność strony w Google?

SEO jest bardzo dynamiczną dziedziną, która wymaga ciągłego dopasowywania się do zmieniającej się sytuacji. Mechanizm działania algorytmu Google nie jest do końca znany, a działania robotów Google są poddawane nieustannym modyfikacjom. Każdego roku wiodąca wyszukiwarka zmienia swój algorytm nawet 500-600 razy. Mimo dynamicznej sytuacji, możemy wyróżnić podstawowe czynniki wewnętrzne i zewnętrzne, które wpływają na widoczność strony.

Czynniki wewnętrzne to m.in.:

  • ilość, oryginalność i jakość merytoryczna treści na stronie
  • częstotliwość dodawania nowych treści i uzupełniania istniejących
  • prędkość ładowania strony
  • wersja mobilna serwisu
  • optymalizacja kodu HTML
  • przekierowania wewnątrz stony

Czynniki zewnętrzne to m.in.:

  • liczba stron z linkami prowadzącymi do witryny
  • wartość stron, na których znajdują się linki
  • obecność w mapkach Google
  • obecność w mediach społecznościowych

Warto pamiętać, że działania na stronie oraz te zewnętrzne muszą być równoległe i synergiczne - skupianie się na jednej stronie przy ignorowaniu drugiej nie da efektu w postaci wysokiej, stabilnej pozycji w wyszukiwarce.

SEO z content marketingiem - niepodzielny duet

Algorytmy Google stale się zmieniają. W ciągu ostatnich lat obserwujemy wyraźną tendencję do skupiania się na jakości publikowanych treści. Google preferuje witryny z contentem wysokiej jakości – to właśnie one mają największe szanse na wysoką widoczność i najlepiej radzą sobie w sytuacji nieoczekiwanych zmian w algorytmie. Skuteczne pozycjonowanie nie może obyć się bez content marketingu. Content marketing (inaczej marketing treści) to tworzenie treści przydatnej dla potencjalnego klienta czy osoby odwiedzającej stronę. Google mierzy jakość i wartość strony, biorąc pod uwagę parametr E-A-T (ang. expertise, authoritativeness, trustworthiness). Im bardziej treść na stronie spełnia te czynniki rankingowe, tym lepiej dla widoczności. Teksty na stronie powinny mieć następujące atrybuty:

  • Eksperckość - strona powinna być pełna treści przygotowanych przez ekspertów lub powstałych we współpracy z nimi. Najlepiej, aby kompetencje i wiedza osób, które dostarczają wiedzy były potwierdzone i udowodnione - zwłaszcza jeśli strona należy do kategorii YMYL (takie branże jak medycyna, finanse, prawo). Dobra wiadomość jest taka w przypadku stron spoza tej kategorii, atrybut eksperckości zyskują także treści przygotowywane przez osoby z odpowiednim doświadczeniem życiowym - nie jest wymagane formalne szkolenie ani edukacja.
  • Autorytet - właściciel, twarz marki czy autor treści powinien być uznanym autorytetem w danym temacie. Warto umieścić na stronie certyfikaty, krótki życiorys, zdjęcie. Ważne są również działania off-site, a więc rozbudowany link-building na portalach cenionych w danej branży.
  • Zaufanie - tu brana jest pod uwagę rzetelność strony. Ważna jest obecność danych teleadresowych przedsiębiorstwa, regulaminów, polityki prywatności, a także zgodność z informacjami zawartymi w wizytówce w mapkach Google. Czynnikiem rankingowym jest też protokół HTTPS - witryny, które z niego korzystają są uznawane za bardziej zaufane.

Pozycjonowanie w trudnej sytuacji gospodarczej

W kryzysowej sytuacji szukanie oszczędności jest naturalne. Jednak w przypadku pozycjonowania - rezygnacja z działań SEO może mieć bardzo negatywne skutki dla funkcjonowania biznesu. Wynika to z następujących przyczyn:

  • SEO to działania długofalowe, wymagające ciągłych i rozłożonych w czasie kroków. Oczekiwanie na ich efekty trwa średnio 3 miesiące. Rezygnacja z SEO na czas kryzysu od razu stawia firmę na przegranej pozycji w momencie, gdy sytuacja się unormuje i przyjdzie czas na szybką odbudowę przychodów.
  • Pozycji w Google nie osiąga się raz na zawsze. Przerwa w działaniach skutkuje częściową lub całkowitą utratą wypracowanych wyników. Natomiast ich obudowa jest bardziej kosztowna niż utrzymanie stabilnej pozycji w sytuacji kryzysowej. Nie warto więc rezygnować z SEO w momencie spadku gospodarczego, aby nie narazić się na większe koszty w przyszłości.
  • Trudna sytuacja gospodarcza to automatycznie mniejsza konkurencja na rynku. Łatwiej wówczas o osiągniecie wysokiej pozycji w Google przy relatywnie niższych kosztach usługi. Warto to wykorzystać.

Pozycjonowanie to dynamiczna dziedzina wymagająca specjalistycznej wiedzy i przemyślanych, cyklicznych działań. Warto powierzyć to zadanie w ręce doświadczonych specjalistów. Jeśli chcesz cieszyć się wysoka pozycją w Google i zwiększyć ruch na stronie - chętnie Ci pomożemy. Zapraszamy do kontaktu!

Rodzaje pozycjonowania - lokalne i globalne

Wiemy już, że pozycjonowanie to szereg działań, których celem jest zapewnienie jak najwyższej pozycji strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania Google. W zależności od celu prowadzonych działań pozycjonowanie możemy podzielić na lokalne oraz globalne.

Pozycjonowanie lokalne - celem jest tu dotarcie do użytkowników zamieszkujących czy też odwiedzających dany obszar terytorialny, np. województwo, powiat miasto, dzielnicę. Wysoka pozycja w lokalnych wynikach wyszukiwania Google jest szczególnie ważna dla przedsiębiorców świadczących usługi na określonym obszarze bądź prowadzących sprzedaż stacjonarnie. Lokalne SEO jest domeną małych i średnich przedsiębiorstw, np. zakładów fryzjerskich, lokali gastronomicznych, warsztatów samochodowych, firm sprzątających, firm remontowych, zakładów DDD czy prywatnych gabinetów lekarskich.

Wyszukiwarka Google ma bardzo zaawansowane mechanizmy lokalizacji. Dlatego, gdy mieszkaniec Łodzi wpisuje do sieci frazę “wybielanie zębów”, wyszukiwarka wykorzysta adres IP i podsunie mu listę gabinetów zajmujących się stomatologią estetyczną na obszarze Łodzi. Dlatego też jednym z elementów działań podejmowanych w ramach pozycjonowania lokalnego jest przygotowanie kompletnej, szczegółowej i przemyślanej wizytówki firmy w mapkach Google. Jeszcze bardziej wyrazistym elementem dla Google są pytania geolokalizacyjne, które wpisują do internetu użytkownicy. Wiele osób szukając produktu lub usługi, dodaje miasto, którym są zainteresowani. Zamiast “pozycjonowanie”, wpisują więc “pozycjonowanie Warszawa”. To wyraźny sygnał dla Google, żeby wyświetlić użytkownikowi listę usługodawców zajmujących się pozycjonowaniem właśnie na terenie stolicy. Prawidłowe pozycjonowanie lokalne uwzględnia więc czynniki geolokalizacyjne - zarówno dotyczące systemów lokalizacji Google, jak i zachowania użytkowników.

Warto nadmienić, że skuteczne pozycjonowanie lokalne ma bardzo duży potencjał sprzedażowy. Według badań Google Mobile MovementStudyaż 88% osób, które szukały w Google działającej na lokalnym rynku firmy, nawiązuje z nią kontakt w ciągu 24h. Firmy wykorzystujące możliwości pozycjonowania mogą zyskać znaczną przewagę konkurencyjną - nawet jeśli pozostałe firmy działające na lokalnym rynku są znacznie „większymi graczami”.

Pozycjonowanie globalne (inaczej ogólnopolskie) - to natomiast działania SEO, których celem jest osiągnięcie oraz utrzymanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google na określone frazy bez uwzględniania lokalizacji, a więc na terenie całego kraju. Globalne SEO jest wskazane dla przedsiębiorstw świadczących usługi online czy sklepów prowadzących ogólnokrajową bądź międzynarodową wysyłkę. Takie firmy to m.in. towarzystwa ubezpieczeniowe, dostawcy usług telekomunikacyjnych, wydawnictwa i wiele innych firm. Pozycjonowanie strony na frazy globalne to trudniejsze zadanie, ponieważ konkurencja jest ogromna. Działania muszą być poprzedzone skrupulatną analizą rynku, dokładnym poznaniem potrzeb grupy docelowej. Ten typ pozycjonowania z reguły wymaga też większych środków przeznaczonych na SEO. Sukcesywne budowanie wysokiej pozycji w Google na frazy globalne to wyjątkowo opłacalna inwestycja, która pozwala dotrzeć ogromnej grupy potencjalnych klientów i zwiększyć prestiż marki.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Polityka cookies