Oferta

Pozycjonowanie w Google

+10tys.
Tyle wypozycjonowanych fraz
mamy na swoim koncie.

+700%
O tyle zwiększyliśmy sprzedaż
produktów klienta w skali roku

7,5mln.
Miesięczny ruch
z wypozycjonowanych fraz

Co zyskujesz

  • Staniesz się WIDOCZNY DLA GOOGLE
    Znajdziesz się na samej górze wyników GOOGLE. Właśnie tam szukają Cię swoi klienci. Wysoka pozycja zwiększa Twoją rozpoznawalność.

  • Zwiększ RUCH NA STRONIE
    W przypadku bardzo dobrych wyników, liczba wejść na stronę z wyników organicznych jest o wiele wyższa niż w przypadku Google AdWords.

  • Zarabiasz WIĘCEJ
    Google to podstawowe narzędzie wyszukiwania towarów i usług. Więcej odwiedzin na stronie i wyższy współczynnik konwersji sprawi, że Twoja strona zacznie przynosić realne zyski.

  • Osiągasz STABILIZACJĘ
    Dzięki naszym cyklicznym działaniom, zdobędziesz wysoką i stabilną pozycję w wynikach wyszukiwania. Staniesz się ważnym graczem w swojej branży.

  • Budujesz SWÓJ WIZERUNEK
    Jako strona z wysoką pozycją w Google, dasz się poznać jako profesjonalna, godna zaufania marka. Zdobędziesz zaufanie i wzmocnisz swoją renomę.

  • Zdobywasz WARTOŚCIOWĄ TREŚĆ
    Elementem pozycjonowania jest Content Marketing. Zyskujesz ciekawe, wartościowe treści, które wzmacniają relację z klientem i budują Twój wizerunek specjalisty.

Marketing szeptany

Pozycjonowanie - na czym
polega?

Celem pozycjonowanie jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google na określone frazy kluczowe, które są związane z Twoimi towarami i usługami. Wysoka pozycja w Google to wysoki ruch na stronie www, a w konsekwencji – wyższa sprzedaż. W ramach działań pozycjonowania tworzymy jak największą siatkę połączeń, aby można było odnaleźć Twoją stronę natychmiast po wpisaniu określonej frazy w wyszukiwarkę. Wiemy jakie działania podjąć, aby Twoja strona osiągnęła jak najwyższą pozycję w Google na określone frazy kluczowe. Dzięki temu, więcej potencjalnych nabywców dotrze do informacji o Twoich produktach czy usługach.

Oferujemy pozycjonowanie połączone z Content Marketingiem (marketingiem treści). Content Marketing polega na tworzeniu treści przydatnej dla użytkownika. Jego głównym założeniem jest regularne dostarczanie wartościowych informacji na tematy, które mogą zainteresować potencjalnych klientów. Jest to istotny element działań marketingowych, który przyczynia się do wzrostu świadomości marki, a pośrednio – do wzrostu sprzedaży.

Dlaczego my?

Jesteśmy na rynku od 18 lat. Mamy na swoim koncie setki zakończonych sukcesem kampanii przeprowadzonych z dużymi i małymi firmami. Należymy do prestiżowej organizacji IAB Polska oraz posiadamy certyfikat Partnera Google, co świadczy o tym, że jesteśmy agencją godną zaufania. Oferujemy przejrzyste warunki współpracy i umowy bez haczyków. Dzięki naszym cyklicznym i przemyślanym działaniom, strony naszych klientów uzyskują wysoką i stabilną pozycję w wynikach wyszukiwania Google, co pozwala im dotrzeć do szerokiego grona klientów.

 

Jak działamy?

  • Analiza

    Zaczynamy od zebrania danych, które pozwolą nam wdrożyć odpowiednie działania. Dokładnie badamy stan techniczny Twojej strony www (tzw. audyt). Sprawdzamy jakie działanie były wcześniej podejmowane i jakie dały wynik. Analizujemy konkurencję i planujemy działania, biorąc pod uwagę wszystkie dostępne możliwości. Na podstawie zebranych danych, opracowujemy dla Ciebie indywidualny harmonogram działań, który przedstawiamy Ci do akceptacji.

  • Optymalizacja strony

    Na podstawie analizy widoczności i potencjału witryny, rozpoczynamy jej optymalizację. Dostosowujemy Twoją stronę tak, aby maksymalnie poprawić jej widoczność w Google. Bierzemy pod uwagę każdy element: słowa, grafiki, url-e, szybkość ładowania strony, poprawność wersji mobilnej, metatagi i wiele innych. Nie pomijamy żadnego elementu, który może wpłynąć na pozycję strony w Google.

  • Działania off-site

    W zależności od przyjętego modelu współpracy, wdrażamy określone rozwiązania off-site, a więc odbywające się poza stroną www. Naszym celem jest pozyskanie wysokiej jakości linków prowadzących do Twojej strony lub sklepu. W ich zakres może wchodzić prowadzenie bloga, przygotowanie artykułów sponsorowanych, stworzenie strony zapleczowej, obsługa mapek Google, przygotowanie katalogów i ogłoszeń czy też marketing szeptany.

  • Raportowanie

    Stale monitorujemy skuteczność i postępy naszej pracy i informujemy Cię o wynikach. Analizujemy dotychczasowe działania, wyciągamy wnioski i projektujemy nowe rozwiązania. Nie wpadamy w rutynę i wciąż szukamy nowych rozwiązań, które jeszcze bardziej wzmocnią pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Polityka cookies