Oferta

Marketing szeptany

Dzięki marketingowi szeptanemu uzyskano wzrost rezerwacji pokoi o
+85%
za pomocą serwisów
Booking.com, Tripadvisor

Zobacz wpis
w Strefie wiedzy

Co zyskujesz

  • Twoje treści są WIARYGODNE
    Opinia drugiego człowieka zawsze będzie bardziej wiarygodna niż nawet najlepsza reklama. Marketing szeptany pozwala zdobyć zaufania ponad 90% potencjalnych klientów.

  • Zarabiasz WIĘCEJ
    W krótkim czasie zdobywasz więcej poleceń i więcej klientów. Dobra opinia w sieci przekłada się na większy ruch na stronie, a w efekcie - większe zyski.

  • Budujesz ZAUFANIE
    Wielu odbiorców nie dowierza reklamom lub całkowicie ignoruje ich treść. Marketing szeptany pozwala Ci dotrzeć z ofertą nawet do nieufnego klienta.

  • Docierasz do swojego KLIENTA
    Ponad 80% internautów przed dokonaniem zakupu szuka opinii i rekomendacji w Internecie. Będąc tam, gdzie kreowane są opinie, możesz przekonać klienta do swojej oferty.

  • Kreujesz SWÓJ WIZERUNEK
    Niewielkim kosztem możesz wpływać na to jak Twoje produkty/usługi są odbierane w Internecie. Masz realny wpływ na postrzeganie swojej marki.

  • Zyskujesz SPOKÓJ
    Marketing szeptany to delikatna dziedzina, w której liczy się doświadczenie i wyczucie. Powierzając to zadanie profesjonalistom, o nic nie musisz się martwić

Co robimy w ramach MS?

Wywoływanie pozytywnego szumu w sieci
  • Blogi, Fora, Social Media
  • Mierzenie aktywności użytkowników
  • Konsolidacja i optymalizacja kanałów
Opinie w specjalistycznych portalach branżowych
  • Obsługa i zarządzanie polityką…
  • Zarządzanie wizerunkiem w sieci
Zarządzanie kryzysowe
  • Strategie i plany antykryzysowe
  • Pomoc w sytuacjach kryzysowych
  • Monitoring i analiza treści w internecie

Czym jest marketing
szeptany?

Marketing szeptany

Samo pozycjonowanie w wyszukiwarce to już za mało. Klienci potrzebują rekomendacji, które pozwolą im wybrać najlepszy produkt dostępny na rynku. W tym celu poszukują bardziej wiarygodnych opinii niż przekaz reklamowy. Aby sprostać ich oczekiwaniom powstał marketing szeptany. Marketing szeptany to wyszukiwanie konkretnej grupy klientów w sieci, którzy wykazują zainteresowanie tematem Twoich produktów i usług oraz wychodzenie naprzeciw ich potrzebom.

„Szeptanie” czy też „buzz marketing” to odpowiedzi na pytania, sugestie czy opinie klienta (zarówno negatywne jak i pozytywne). Efekty są zdecydowanie bardziej wyraziste niż w przypadku tradycyjnej reklamy lub wysyłania wiadomości mailowych, które często widziane są przez klientów jako przekaz reklamowy – SPAM.

  

Dlaczego my?

Marketing szeptany to niezwykle skuteczne narzędzie, o ile posługujemy się nim w odpowiedni sposób. Nieumiejętne “szeptanie” nie przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku firmy. Dlatego tego zadania nie warto powierzać amatorom. Nasza agencja ma wieloletnie doświadczenie w zakresie marketingu szeptanego. Stawiamy przede wszystkim na jakość, a nie ilość wypowiedzi oraz dbamy o naturalność opinii. Precyzyjnie określamy grupę docelową, aby pozytywna opinia dotarła bezpośrednio do klienta zainteresowanego Twoja ofertą. Umiemy szybko i sprawnie reagować na sytuacje kryzysowe, aby chronić Twój pozytywny wizerunek w sieci. 

 

Jak działamy?

Planowanie

Sprawdzamy fora i strony rankingowe pod kątem rozmów o Twojej branży, produkcie, usłudze i na tej podstawie przygotujemy spis stron z największym ruchem.

Monitoring sieci

Stale obserwujemy sieć w celu jak najszybciej lokalizacji miejsc, w której mówi się o Twojej firmie. Dzięki temu jesteśmy w stanie szybko przeciwdziałać sytuacjom kryzysowym, które mogą przedstawić Twoją markę w negatywnym świetle

Profesjonalne komentarze

Dzięki poznaniu marki i monitoringu sieci jesteśmy w stanie włączać się w każdy rodzaj dyskusji. Nawiązujemy relacje, odpowiadamy na pytania i kreujemy przyjazny oraz fachowy wizerunek w sieci.

Raportowanie

Stały monitoring i system raportowania informuje Cię jakie działania zostały przeprowadzone.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Polityka cookies