Zwiększasz ROZPOZNAWALNOŚĆ
Według raportu Global Digital, prawie połowa Polaków korzysta z mediów społecznościowych. Jest to doskonały sposób na promocję marki.
Docierasz do KLIENTA
Właśnie tu znajdujesz swojego potencjalnego klienta i docierasz z ofertą do konkretnej grupy docelowej, która jest zainteresowana Twoimi produktami i usługami.
Zwiększasz SPRZEDAŻ
Social media to świetne narzędzie sprzedażowe. Poprzez odpowiednią komunikację i pozyskanie ambasadorów rozwijasz swój biznes i zwiększasz zyski ze sprzedaży.
Promujesz swoją STRONĘ
Przyciągasz więcej użytkowników na stronę swojej firmy i do sklepu internetowego. Większy ruch na stronie przekłada się na większe zyski.
Wzmacniasz RELACJĘ Z KLIENTEM
Nawiązujesz aktywny dialog z klientami, co pozwala Ci poznać ich potrzeby i budować trwałą relację. Poprzez stały kontakt tworzysz zaangażowaną społeczność.
Budujesz swój WIZERUNEK
Spójna koncepcja komunikacji i wartościowe, nieszablonowe treści kreują pozytywny oraz profesjonalny wizerunek Twojej marki. Rośnie zaufanie do Twojej oferty.
Facebook to obecnie najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie. W Polsce liczba użytkowników to aż 17 milionów. Za pomocą profesjonalnego profilu firmowego trafiamy do ogromnej liczby potencjalnych klientów. Promujemy produkty i usługi, organizujemy konkursy, przekazujemy wartościową treść i budujemy aktywną społeczność użytkowników. Za pomocą funkcji Magic Link kierujemy reklamy do wybranej grupy docelowej, co ma pozytywny wpływ na wyniki sprzedażowe.
W Polsce Instagram ma 6,8 miliona aktywnych użytkowników i jego popularność stale rośnie. Interesujące i oryginalne zdjęcia, krótkie filmy, instastories dostarczają rozrywki, cieszą oko, a docelowo - zwiększają świadomości marki i powiększają grono potencjalnych klientów. Dzięki specjalnym znacznikom oraz hashtagom, w krótkim czasie docieramy do konkretnej grupy docelowej.
LinkedIn to najpopularniejszy, międzynarodowy serwis społecznościowy o charakterze eksperckim. Obecność Twojej firmy na tym portalu pomoże innym lepiej zrozumieć Twój biznes i zdobyć zaufanie użytkowników. Dzięki naszym przemyślanym działaniom, bez problemu pozyskasz tam nowych klientów, pracowników i partnerów biznesowych.
Youtube
YouTube to największy i najpopularniejszy serwis internetowy dający swoim użytkownikom możliwość oglądania i udostępniania plików wideo. Obecnie ma już prawie 2 miliardy użytkowników. Poprzez dostarczanie rozrywki i wartościowych treści, zwiększasz swoje grono odbiorców i budujesz wizerunek marki. Materiały wideo publikowane na YouTube możesz wykorzystywać również na innych kanałach social media.
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że social media to przyszłość internetu, a przemyślana komunikacja w mediach społecznościowych przekłada się na wyniki sprzedażowe. Wiemy, jak się wyróżnić wśród niezliczonej liczby profili firmowych i jak tworzyć ciekawe, nieszablonowe i angażujące treści. Trzymamy rękę na pulsie i wciąż sprawdzamy jakie trendy panują obecnie na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. Mamy na swoim koncie setki zakończonych sukcesem kampanii w mediach społecznościowych przeprowadzonych z dużymi i małymi firmami. Oferujemy przejrzyste warunki współpracy i umowy bez haczyków.
Planowanie
Z doświadczenia wiemy, że sukces zależy od dobrze zaplanowanej strategii. Właśnie dlatego pracę zaczynamy od dobrego poznania rynku. Badamy Twoją grupę docelową, określamy jej zainteresowania, upodobania oraz problemy i potrzeby. Sprawdzamy rynek pod kątem konkurencji. Bierzemy pod uwagę Twoje mocne i słabe strony, a także cele, które chcesz osiągnąć. Na tej podstawie tworzymy dokładny plan komunikacji spójny z Twoim wizerunkiem i dostosowany do grupy odbiorców.
Prowadzenie profili
Każdy portal społecznościowy ma swoją własną specyfikę i często inne grupy użytkowników. Wiemy jak dostosować rodzaj, styl i długość postów do konkretnego medium. Planujemy harmonogram postów i przedstawiamy go do Twojej akceptacji. Następnie publikujemy posty na profilach, zgodnie z zaplanowanym harmonogramem. Wchodzimy w interakcje z fanami i powiększamy grono Twoich odbiorców.
Influencerzy
Rekomendacja influencera ma ogromną siłę, czasem przewyższającą swoją skutecznością wysokobudżetowe kampanie. Mamy doświadczenie w nawiązywaniu kontaktu z influencerami, blogerami i wideoblogerami, których działalność jest spójna z profilem Twojej marki. Dzięki ich poleceniom Twoja oferta szybko dotrze do nowego grona odbiorców.
Gry i konkursy
Rozrywka i możliwość wygrania atrakcyjnych nagród znacznie podwyższają zasięg profilu. Wiemy, jak możesz dbać o swoich fanów i za pomocą ciekawych zabaw i konkursów. Prowadzimy i koordynujemy gry i konkursy, dając użytkownikom możliwość zapoznania się z Twoją ofertą i produktami.
Monitoring
Nie zatrzymujemy się na prostej realizacji harmonogramu. Stale obserwujemy, które z Twoich postów cieszą się największą popularnością i sprawdzamy skuteczność zastosowanych rozwiązań. Podglądamy co dzieje się u konkurencji i monitorujemy światowe i lokalne trendy.
Media społecznościowe mają ogromny potencjał. W zasadzie każda firma i każdy typ działalności może czerpać korzyści z komunikacji w social mediach. W tym obszarze działają zarówno światowe marki, jak i małe firmy, które w ten sposób budują wokół siebie społeczność klientów. Oczywiście samo posiadanie profilu na Facebooku czy Instagramie to za mało. Prowadzenie mediów społecznościowych to szereg kompleksowych działań - zarówno dotyczących strategii, przygotowywania atrakcyjnych treści, jak i utrzymywania relacji z użytkownikami. Wśród najważniejszych czynników wpływających na udaną komunikację w obszarze SM można wymienić:
Najbardziej uniwersalnym i wszechobecnym medium jest Facebook, z którego korzysta już 17 milionów użytkowników w Polsce. Od lat mówi się o tym, że obecność na Facebooku to marketingowa konieczność i nasze doświadczenie to potwierdza. Każda działalność, czy to z branży B2B czy B2C może docierać do klientów za pośrednictwem Facebooka. Duże możliwości dla praktycznie każdej firmy daje także YouTube. Treści video są pożądane przez wszystkich konsumentów, a odpowiednio skonfigurowane konto na YouTube pozwala realizować strategiczne dla marki cele. Stale rośnie też popularność Instagrama - tu bardziej niż gdziekolwiek liczy się warstwa wizualna. Instagram to wspaniałe źródło promocji dla marek modowych, lifestylowych, kosmetycznych, medycznych i wielu innych. Podstawą dla sektora B2B jest natomiast LinkedIn - portal społecznościowy łączący profesjonalistów. Obecność na tym medium społecznościowym pozwala m.in. na prezentowanie osiągnięć, wzmacnianie wizerunku i budowanie sieci kontaktów biznesowych.
Każdy portal społecznościowy ma swoje własne cechy szczególne. Zazwyczaj, aby skutecznie promować firmę w social mediach, wcale nie trzeba być obecnym wszędzie. Naszym zadaniem jest zaproponowanie Ci takich kanałów, które wykazują największy potencjał dla Twojego biznesu.