Staniesz się WIDOCZNY DLA GOOGLE
Znajdziesz się na samej górze wyników GOOGLE. Właśnie tam szukają Cię swoi klienci. Wysoka pozycja zwiększa Twoją rozpoznawalność.
Zwiększ RUCH NA STRONIE
W przypadku bardzo dobrych wyników, liczba wejść na stronę z wyników organicznych jest o wiele wyższa niż w przypadku Google AdWords.
Zarabiasz WIĘCEJ
Google to podstawowe narzędzie wyszukiwania towarów i usług. Więcej odwiedzin na stronie i wyższy współczynnik konwersji sprawi, że Twoja strona zacznie przynosić realne zyski.
Osiągasz STABILIZACJĘ
Dzięki naszym cyklicznym działaniom, zdobędziesz wysoką i stabilną pozycję w wynikach wyszukiwania. Staniesz się ważnym graczem w swojej branży.
Budujesz SWÓJ WIZERUNEK
Jako strona z wysoką pozycją w Google, dasz się poznać jako profesjonalna, godna zaufania marka. Zdobędziesz zaufanie i wzmocnisz swoją renomę.
Zdobywasz WARTOŚCIOWĄ TREŚĆ
Elementem pozycjonowania jest Content Marketing. Zyskujesz ciekawe, wartościowe treści, które wzmacniają relację z klientem i budują Twój wizerunek specjalisty.
Celem pozycjonowanie jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google na określone frazy kluczowe, które są związane z Twoimi towarami i usługami. Wysoka pozycja w Google to wysoki ruch na stronie www, a w konsekwencji – wyższa sprzedaż. W ramach działań pozycjonowania tworzymy jak największą siatkę połączeń, aby można było odnaleźć Twoją stronę natychmiast po wpisaniu określonej frazy w wyszukiwarkę. Wiemy jakie działania podjąć, aby Twoja strona osiągnęła jak najwyższą pozycję w Google na określone frazy kluczowe. Dzięki temu, więcej potencjalnych nabywców dotrze do informacji o Twoich produktach czy usługach.
Oferujemy pozycjonowanie połączone z Content Marketingiem (marketingiem treści). Content Marketing polega na tworzeniu treści przydatnej dla użytkownika. Jego głównym założeniem jest regularne dostarczanie wartościowych informacji na tematy, które mogą zainteresować potencjalnych klientów. Jest to istotny element działań marketingowych, który przyczynia się do wzrostu świadomości marki, a pośrednio – do wzrostu sprzedaży.
Jesteśmy na rynku od 18 lat. Mamy na swoim koncie setki zakończonych sukcesem kampanii przeprowadzonych z dużymi i małymi firmami. Należymy do prestiżowej organizacji IAB Polska oraz posiadamy certyfikat Partnera Google, co świadczy o tym, że jesteśmy agencją godną zaufania. Oferujemy przejrzyste warunki współpracy i umowy bez haczyków. Dzięki naszym cyklicznym i przemyślanym działaniom, strony naszych klientów uzyskują wysoką i stabilną pozycję w wynikach wyszukiwania Google, co pozwala im dotrzeć do szerokiego grona klientów.
Analiza
Zaczynamy od zebrania danych, które pozwolą nam wdrożyć odpowiednie działania. Dokładnie badamy stan techniczny Twojej strony www (tzw. audyt). Sprawdzamy jakie działanie były wcześniej podejmowane i jakie dały wynik. Analizujemy konkurencję i planujemy działania, biorąc pod uwagę wszystkie dostępne możliwości. Na podstawie zebranych danych, opracowujemy dla Ciebie indywidualny harmonogram działań, który przedstawiamy Ci do akceptacji.
Optymalizacja strony
Na podstawie analizy widoczności i potencjału witryny, rozpoczynamy jej optymalizację. Dostosowujemy Twoją stronę tak, aby maksymalnie poprawić jej widoczność w Google. Bierzemy pod uwagę każdy element: słowa, grafiki, url-e, szybkość ładowania strony, poprawność wersji mobilnej, metatagi i wiele innych. Nie pomijamy żadnego elementu, który może wpłynąć na pozycję strony w Google.
Działania off-site
W zależności od przyjętego modelu współpracy, wdrażamy określone rozwiązania off-site, a więc odbywające się poza stroną www. Naszym celem jest pozyskanie wysokiej jakości linków prowadzących do Twojej strony lub sklepu. W ich zakres może wchodzić prowadzenie bloga, przygotowanie artykułów sponsorowanych, stworzenie strony zapleczowej, obsługa mapek Google, przygotowanie katalogów i ogłoszeń czy też marketing szeptany.
Raportowanie
Stale monitorujemy skuteczność i postępy naszej pracy i informujemy Cię o wynikach. Analizujemy dotychczasowe działania, wyciągamy wnioski i projektujemy nowe rozwiązania. Nie wpadamy w rutynę i wciąż szukamy nowych rozwiązań, które jeszcze bardziej wzmocnią pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania.
Aby pozycjonowanie było skuteczne - musi być też kompleksowe, wieloetapowe i długoterminowe. Działania dotyczą zarówno strony internetowej (pozycjonowanie on-site), jak i poza nią (pozycjonowanie off-site). Do podstawowych elementów pozycjonowania zaliczamy:
SEO jest bardzo dynamiczną dziedziną, która wymaga ciągłego dopasowywania się do zmieniającej się sytuacji. Mechanizm działania algorytmu Google nie jest do końca znany, a działania robotów Google są poddawane nieustannym modyfikacjom. Każdego roku wiodąca wyszukiwarka zmienia swój algorytm nawet 500-600 razy. Mimo dynamicznej sytuacji, możemy wyróżnić podstawowe czynniki wewnętrzne i zewnętrzne, które wpływają na widoczność strony.
Czynniki wewnętrzne to m.in.:
Czynniki zewnętrzne to m.in.:
Warto pamiętać, że działania na stronie oraz te zewnętrzne muszą być równoległe i synergiczne - skupianie się na jednej stronie przy ignorowaniu drugiej nie da efektu w postaci wysokiej, stabilnej pozycji w wyszukiwarce.
Algorytmy Google stale się zmieniają. W ciągu ostatnich lat obserwujemy wyraźną tendencję do skupiania się na jakości publikowanych treści. Google preferuje witryny z contentem wysokiej jakości – to właśnie one mają największe szanse na wysoką widoczność i najlepiej radzą sobie w sytuacji nieoczekiwanych zmian w algorytmie. Skuteczne pozycjonowanie nie może obyć się bez content marketingu. Content marketing (inaczej marketing treści) to tworzenie treści przydatnej dla potencjalnego klienta czy osoby odwiedzającej stronę. Google mierzy jakość i wartość strony, biorąc pod uwagę parametr E-A-T (ang. expertise, authoritativeness, trustworthiness). Im bardziej treść na stronie spełnia te czynniki rankingowe, tym lepiej dla widoczności. Teksty na stronie powinny mieć następujące atrybuty:
W kryzysowej sytuacji szukanie oszczędności jest naturalne. Jednak w przypadku pozycjonowania - rezygnacja z działań SEO może mieć bardzo negatywne skutki dla funkcjonowania biznesu. Wynika to z następujących przyczyn:
Pozycjonowanie to dynamiczna dziedzina wymagająca specjalistycznej wiedzy i przemyślanych, cyklicznych działań. Warto powierzyć to zadanie w ręce doświadczonych specjalistów. Jeśli chcesz cieszyć się wysoka pozycją w Google i zwiększyć ruch na stronie - chętnie Ci pomożemy. Zapraszamy do kontaktu!
Wiemy już, że pozycjonowanie to szereg działań, których celem jest zapewnienie jak najwyższej pozycji strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania Google. W zależności od celu prowadzonych działań pozycjonowanie możemy podzielić na lokalne oraz globalne.
Pozycjonowanie lokalne - celem jest tu dotarcie do użytkowników zamieszkujących czy też odwiedzających dany obszar terytorialny, np. województwo, powiat miasto, dzielnicę. Wysoka pozycja w lokalnych wynikach wyszukiwania Google jest szczególnie ważna dla przedsiębiorców świadczących usługi na określonym obszarze bądź prowadzących sprzedaż stacjonarnie. Lokalne SEO jest domeną małych i średnich przedsiębiorstw, np. zakładów fryzjerskich, lokali gastronomicznych, warsztatów samochodowych, firm sprzątających, firm remontowych, zakładów DDD czy prywatnych gabinetów lekarskich.
Wyszukiwarka Google ma bardzo zaawansowane mechanizmy lokalizacji. Dlatego, gdy mieszkaniec Łodzi wpisuje do sieci frazę “wybielanie zębów”, wyszukiwarka wykorzysta adres IP i podsunie mu listę gabinetów zajmujących się stomatologią estetyczną na obszarze Łodzi. Dlatego też jednym z elementów działań podejmowanych w ramach pozycjonowania lokalnego jest przygotowanie kompletnej, szczegółowej i przemyślanej wizytówki firmy w mapkach Google. Jeszcze bardziej wyrazistym elementem dla Google są pytania geolokalizacyjne, które wpisują do internetu użytkownicy. Wiele osób szukając produktu lub usługi, dodaje miasto, którym są zainteresowani. Zamiast “pozycjonowanie”, wpisują więc “pozycjonowanie Warszawa”. To wyraźny sygnał dla Google, żeby wyświetlić użytkownikowi listę usługodawców zajmujących się pozycjonowaniem właśnie na terenie stolicy. Prawidłowe pozycjonowanie lokalne uwzględnia więc czynniki geolokalizacyjne - zarówno dotyczące systemów lokalizacji Google, jak i zachowania użytkowników.
Warto nadmienić, że skuteczne pozycjonowanie lokalne ma bardzo duży potencjał sprzedażowy. Według badań Google Mobile MovementStudyaż 88% osób, które szukały w Google działającej na lokalnym rynku firmy, nawiązuje z nią kontakt w ciągu 24h. Firmy wykorzystujące możliwości pozycjonowania mogą zyskać znaczną przewagę konkurencyjną - nawet jeśli pozostałe firmy działające na lokalnym rynku są znacznie „większymi graczami”.
Pozycjonowanie globalne (inaczej ogólnopolskie) - to natomiast działania SEO, których celem jest osiągnięcie oraz utrzymanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google na określone frazy bez uwzględniania lokalizacji, a więc na terenie całego kraju. Globalne SEO jest wskazane dla przedsiębiorstw świadczących usługi online czy sklepów prowadzących ogólnokrajową bądź międzynarodową wysyłkę. Takie firmy to m.in. towarzystwa ubezpieczeniowe, dostawcy usług telekomunikacyjnych, wydawnictwa i wiele innych firm. Pozycjonowanie strony na frazy globalne to trudniejsze zadanie, ponieważ konkurencja jest ogromna. Działania muszą być poprzedzone skrupulatną analizą rynku, dokładnym poznaniem potrzeb grupy docelowej. Ten typ pozycjonowania z reguły wymaga też większych środków przeznaczonych na SEO. Sukcesywne budowanie wysokiej pozycji w Google na frazy globalne to wyjątkowo opłacalna inwestycja, która pozwala dotrzeć ogromnej grupy potencjalnych klientów i zwiększyć prestiż marki.