Efekty działań
Poniżej przedstawiamy osiągnięte statystyki kampanii promocyjnych
Co mówią o nas nasi Klienci?
Nasi klienci oceniają nas bardzo pozytywnie
Google - 5.0, Facebook - 4.9
Zadanie, przed jakim stanęła Agencja, nie było proste. Wiele osób nie rozumie potrzeby posiadania ubezpieczenia, a na rynku panuje duża konkurencja. Pomimo to kampania przyniosła bardzo dobre rezultaty. Pracownicy Agencji wykorzystali możliwości Facebooka i sieci Google, dzięki czemu sprzedaż naszych ubezpieczeń turystycznych wzrosła a ruch na naszej stronie internetowej znacząco się zwiększył. Satysfkackjonują nas wyniki pozycjonowania.
Jürgen Reimann
CEO / Prezes Zarządu SIGNAL IDUNA Polska TU S.A.
Wyzwanie
Jak wpłynąć na zmianę przyzwyczajeń Polaków i zachęcić ich do kupowania ubezpieczeń on-line? Z tym wyzwaniem musieliśmy się zmierzyć planując kampanię promocyjną dla Signal Iduna – jednej z najbardziej liczących się firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. Do pomocy w walce o realizację naszych KPI przyszły nam wiodące narzędzia marketingowe oraz doświadczeni specjaliści z zakresu reklamy internetowej. Tej bitwy nie mogliśmy przegrać!
Cele i wyzwania
- Zwiększenie świadomości marki
- Zwiększenie sprzedaży ubezpieczeń w e-sklepie
- Zmianę podejścia Polaków do kwestii związanych z wykupieniem ubezpieczeń on-line
- Wyodrębnienie i dotarcie do grup docelowych o różnych potrzebach
Narzędzia
- Reklamy Google w wy szukiwarce
- Reklamy Google w sieciach par tnerskich
- SEO
- Content Marketing
- Kampanie reklamowe na Facebooku
Strategia
- Wykorzystać efekt synergii działań
- Dotrzeć do użytkowników, którzy wyrazili wstępne zainteresowanie ofertą/tematem za pomocą odpowiednich narzędzi reklamowych
- Stworzyć content, który zainteresuje użytkowników, ale także wzmocni SEO
- Uzyskać jak najlepsze stawki za kliknięcie i/lub dotrzeć do wyselekcjonowanej grupy użytkowników
- Stworzyć kreacje graficzne, które przyciągną uwagę różnych grup docelowych
Copyright © 2024 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.