347
zapytań o ofertę
w ciągu zaledwie
2 miesięcy
Historie sukcesu

Jak doprowadziliśmy do sukcesu sprzedażowego producenta szklarni z poliwęglanu?

Efekty działań po 2 miesiącach kampanii

107
telefonów z zapytaniem o ofertę
 
240
zapytań o produkty na Messengerze
 
514 474
odbiorców postów
na FB
 
+1 000
polubień pod niektórymi postami
 

Co mówią o nas nasi Klienci?

Wysokie oceny klientów
Nasi klienci oceniają nas bardzo pozytywnie
Google - 5.0, Facebook - 4.9

Klienci na Facebooku zaczęli aktywnie reagować na zamieszczane przez Agencję posty i dopytywać o szczegóły oferty. Osoby, które odwiedziły sklep i nie dokonały zakupu powracały do nas dzięki uruchomionej reklamie remarketingowej. Wszystko to przełożyło się na doskonałe wyniki sprzedażowe. Po 2 miesiącach kampanii mieliśmy już 347 zapytań o nasze produkty i ich cenę (107 telefonów i 240 zapytań na Messengerze). Z kolei na Facebooku nastąpił ogromny wzrost zainteresowania naszą ofertą w postaci ponad 1000 polubień, 333 udostępnień i 137 komentarzy pod niektórymi postami.

Przemysław Dolny
Dyrektor ds. marketingu w firmie Botanic

O kliencie

Numer 1. na europejskim rynku producentów szklarni z poliwęglanu.

W ciągu 5 lat swojej działalności udowodnili, że nasze produkty spełniają wysokie standardy jakościowe, są nieustannie modernizowane oraz dostarczane w odpowiednich i bezpiecznych warunkach.

Jeden z najbardziej popularnych i najczęściej
komentowanych postów

Cele i wyzwania

Celem współpracy było zwiększenie sprzedaży szklarni poprzez skuteczną promocję firmy w Internecie. Na początku współpracy klient był zainteresowany głównie reklamą na Facebooku. Zaproponowaliśmy stopniowe wprowadzanie kompleksowych usług marketingowych, które będą realnie wpływać na sprzedaż.

Firma prowadziła pewne wybiórcze działania marketingowe, takie jak Google Ads, kampania reklamowa na Facebooku, które były jednak nieprawidłowo skonstruowane. Klient ponosił duże koszty, a nie osiągał oczekiwanych rezultatów. Strona internetowa była niedostosowana do oczekiwań konsumentów. Zarówno treści na stronie, jak i niewygodna ścieżka zakupowa zniechęcały do zakupu.

Nowa strona internetowa z modułem sklepu

Nasze działania

  • Kompleksowa strategia

    Dokładnie przeanalizowaliśmy prowadzone dotąd działania: sprzedaż na www i na Allegro, kampanię na Facebooku i Google Ads. Zidentyfikowaliśmy główne problemy i błędy. Zaproponowaliśmy nowe działania oraz gruntowną przebudowanie istniejących.

  • Optymalizacja strony 

    Po analizie strony okazało się, że klient ma duże problemy z poruszaniem się po stronie, a zakup szklarni przez witrynę jest niemożliwy. Przebudowaliśmy stronę www, umożliwiając klientom wygodne zakupy online. Poprawiliśmy treści i wygląd strony.

  • Komunikacja na Facebooku 

    Stworzyliśmy strategię komunikacji na Facebooku. Postawiliśmy na połączenie reklamy z atrakcyjną treścią na profilu. Przygotowaliśmy ciekawe posty zachęcające użytkowników do interakcji.

  • Przebudowa kampanii Google Ads

    Dotychczasowa kampania była bardzo nieefektywna. Całkowicie przebudowaliśmy kampanię, aby uzyskać jak najwięcej połączeń telefonicznych od potencjalnych klientów.

  • Doradca na Messengerze

    Uruchomiliśmy wirtualnego doradcę na Messengerze, aby zapewnić klientom szybki kontakt z firmą oraz umożliwić zadawanie pytań na temat produktów i ceny. 

  • Remarketing

    Uruchomiliśmy kampanię remarektingową, aby pozyskać klientów, którzy odwiedzili stronę i nie dokonali zakupu. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Polityka cookies