Poniżej przedstawiamy osiągnięte statystyki kampanii promocyjnych
Zadanie, przed jakim stanęła Agencja, nie było proste. Wiele osób nie rozumie potrzeby posiadania ubezpieczenia, a na rynku panuje duża konkurencja. Pomimo to kampania przyniosła bardzo dobre rezultaty. Pracownicy Agencji wykorzystali możliwości Facebooka i sieci Google, dzięki czemu sprzedaż naszych ubezpieczeń turystycznych wzrosła a ruch na naszej stronie internetowej znacząco się zwiększył. Satysfkackjonują nas wyniki pozycjonowania.
Jak wpłynąć na zmianę przyzwyczajeń Polaków i zachęcić ich do kupowania ubezpieczeń on-line? Z tym wyzwaniem musieliśmy się zmierzyć planując kampanię promocyjną dla Signal Iduna – jednej z najbardziej liczących się firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. Do pomocy w walce o realizację naszych KPI przyszły nam wiodące narzędzia marketingowe oraz doświadczeni specjaliści z zakresu reklamy internetowej. Tej bitwy nie mogliśmy przegrać!