HISTORIE SUKCESU

Jak przekonaliśmy Polaków do zakupu ubezpieczenia online

Efekty działań

Poniżej przedstawiamy osiągnięte statystyki kampanii promocyjnych

asset_image

Co mówią o nas nasi Klienci?

asset_image

Nasi klienci oceniają nas bardzo pozytywnie
Google - 5.0, Facebook - 4.9

Zadanie, przed jakim stanęła Agencja, nie było proste. Wiele osób nie rozumie potrzeby posiadania ubezpieczenia, a na rynku panuje duża konkurencja. Pomimo to kampania przyniosła bardzo dobre rezultaty. Pracownicy Agencji wykorzystali możliwości Facebooka i sieci Google, dzięki czemu sprzedaż naszych ubezpieczeń turystycznych wzrosła a ruch na naszej stronie internetowej znacząco się zwiększył. Satysfkackjonują nas wyniki pozycjonowania.

Jürgen Reimann
CEO / Prezes Zarządu SIGNAL IDUNA Polska TU S.A.

Wyzwanie

Jak wpłynąć na zmianę przyzwyczajeń Polaków i zachęcić ich do kupowania ubezpieczeń on-line? Z tym wyzwaniem musieliśmy się zmierzyć planując kampanię promocyjną dla Signal Iduna – jednej z najbardziej liczących się firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. Do pomocy w walce o realizację naszych KPI przyszły nam wiodące narzędzia marketingowe oraz doświadczeni specjaliści z zakresu reklamy internetowej. Tej bitwy nie mogliśmy przegrać!

Cele i wyzwania

  • Zwiększenie świadomości marki
  • Zwiększenie sprzedaży ubezpieczeń w e-sklepie
  • Zmianę podejścia Polaków do kwestii związanych z wykupieniem ubezpieczeń on-line
  • Wyodrębnienie i dotarcie do grup docelowych o różnych potrzebach

Narzędzia

  • Reklamy Google w wy szukiwarce
  • Reklamy Google w sieciach par tnerskich
  • SEO
  • Content Marketing
  • Kampanie reklamowe na Facebooku

930x180

970x250

970x250

580x400250x360

Strategia

  • Wykorzystać efekt synergii działań
  • Dotrzeć do użytkowników, którzy wyrazili wstępne zainteresowanie ofertą/tematem za pomocą odpowiednich narzędzi reklamowych
  • Stworzyć content, który zainteresuje użytkowników, ale także wzmocni SEO
  • Uzyskać jak najlepsze stawki za kliknięcie i/lub dotrzeć do wyselekcjonowanej grupy użytkowników
  • Stworzyć kreacje graficzne, które przyciągną uwagę różnych grup docelowych

Copyright © 2024 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.