Strefa wiedzy

Załóż swój sklep online i zarabiaj w Internecie!

Załóż swój sklep online i zarabiaj w Internecie!

Strony internetowe

W czasie rozwoju epidemii koronawirusa, większość usług, lokalów i sklepów zostało zamkniętych. Jedynie e-sklepy mogły nadal działać swobodnie i bez przeszkód. Zakupy online wciąż zyskują na popularności. Ich największymi zaletami są: wygoda, szybkość oraz nieograniczony dostęp do produktów. Klienci cenią sobie również mobilność takiego rozwiązania – mogą robić zakupy bez wychodzenia z domu bądź z każdego innego miejsca, w którym właśnie się znajdują. Jedynym warunkiem jest dostęp do urządzenia i Internetu – a i tego nie brakuje 😊

Dlaczego warto otworzyć własny sklep internetowy?

My nie mamy żadnych wątpliwości, że przemyślany sklep internetowy zapewni Ci nie tylko stałe dochody, ale także ogromną satysfakcję z prowadzenia własnego biznesu. Jeśli jednak nie jesteś do końca przekonany, to zapoznaj się z kilkoma argumentami, które zdecydowanie przemawiają za założeniem e-sklepu:

  1. Prowadzisz swój biznes jak chcesz i kiedy chcesz

    Masz dużą elastyczność w działaniu. To znaczy, że nie jesteś od nikogo zależny i możesz mieć wpływ na wszystko: na rodzaj sprzedawanego towaru, na godziny otwarcia, na wygląd witryny internetowej, na jej funkcjonalności. Sam jesteś sobie szefem, który podejmuje decyzje i czerpie przyjemność z rozwoju i sukcesu jaki osiąga.

  2. Masz możliwość startu bez dużego kapitału

    E-sklep nie wymaga od Ciebie dużych nakładów pieniężnych. Do prowadzenia takiego sklepu tak naprawdę nie potrzebujesz nawet biura. Sklep internetowy może w tym samym czasie obsługiwać dowolną liczbę klientów, a wszystko to bez konieczności angażowania dodatkowych pracowników. Personel można więc na początku zredukować do minimum, ponieważ do wysokiej jakości obsługi klienta wystarczy jedna osoba, zaopatrzona w komputer ze stałym dostępem do Internetu. Dzięki niedużym nakładom finansowym możesz wykreować swoją firmę w profesjonalny sposób oraz utrzymywać stały kontakt ze swoimi klientami.

  3. Sklep internetowy pracuje nawet gdy Ty masz wolne

    Kupowanie bez ograniczeń stanowi nową jakość! Twój sklep pozwala Ci dotrzeć do potencjalnych klientów zawsze i wszędzie, ponieważ działa 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. W sprzedaży masz otwarte drogi na rynki całego świata. Dlatego nie musisz poprzestawać jedynie na działalności lokalnej, a Twój klient może śmiało zapomnieć o wszelkich ograniczeniach czasowo-terytorialnych i dokonywać zakupu w każdej chwili, z każdego miejsca w Polsce czy na świecie.

  4. Konsumenci przywiązują się do jakości

    Współcześni konsumenci z roku na rok stają się coraz bardziej wymagający. Chcą podejmować świadome decyzje zakupowe, dlatego najpierw szukają w sieci informacji o produkcie, porównują ceny, czytają komentarze innych kupujących i sugerują się ich radami. Gdy po takiej ścieżce uda Ci się pozyskać klienta, który będzie zadowolony z jakości – możesz liczyć nie tylko na jego lojalność, ale co ważniejsze na jego dalsze polecenia Twojej marki.

  5. Stały dochód bez wychodzenia z domu

    Odpowiednie zaangażowanie w prowadzenie sklepu przyniesie Ci realne zyski! Prawidłowa konfiguracja sklepu i odpowiednie promowanie go w sieci może sprawić, że będzie on zarabiał na siebie już w przeciągu pierwszych sześciu miesięcy od otwarcia! Wraz z dalszym rozwojem e-sklepu będziesz mógł czerpać coraz większe zyski.

  6. Dodatkowy kanał sprzedaży

    Jeśli prowadzisz sklep stacjonarny, to sklep internetowy może okazać się doskonałym dodatkowym kanałem do sprzedaży produktów. Dlaczego? Ponieważ w czasach dużej konkurencji na rynku i ciągłej walki o klienta, ważnym wsparciem okazuje się być właśnie działanie w sieci. Warto zaistnieć w Internecie, po to by zwrócić na siebie uwagę maksymalnej liczby internautów i zainteresować ich swoją ofertą.

Jak otworzyć sklep internetowy?

Planując otwarcie sklepu internetowego, powinieneś zastanowić się nad kilkoma kwestiami dotyczącymi profilu Twojej firmy, m.in. Kim są i czego oczekują od Ciebie potencjalni klienci? Co możesz im zaoferować? Jakie produkty będziesz sprzedawał? Co wyróżnia Cię na tle konkurencji? Taka analiza będzie stanowiła punkt wyjścia do wyboru optymalnych narzędzi umożliwiających stworzenie dokładnie takiego sklepu, jaki przełoży się na wysoką sprzedaż.

Sklep internetowy szyty na miarę

Od cieszenia się w pełni swoim nowym biznesem, dzieli Cię już tylko jeden krok! Pamiętaj, że sklep internetowy możesz założyć samodzielnie, jednak większość osób decyduje się na agencję marketingową. Dlaczego?
Głównym wyznacznikiem jest jakość strony. Programiści pracujący w agencji na podstawie swojego doświadczenia wiedzą co najlepiej się sprawdza. Mogą więc maksymalnie wykorzystać potencjał Twojego sklepu i sprawić, by nawigacja po jego zasobach była dla każdego użytkownika przyjazna, prosta i intuicyjna.

Kolejną sprawą jest dopasowanie do Twoich potrzeb. Chociaż na rynku jest spory wybór szablonów, to możesz napotkać nie mały problem przy próbie dopasowania któregoś z nich do swoich indywidualnych preferencji. Agencje pracujące na autorskim CMSie mogą wyjść naprzeciw Twoim oczekiwaniom, dzięki w całości edytowalnemu interfejsowi.

Razem lepiej – rozumiemy to, że sam nie jesteś specjalistą w tworzeniu witryn, dlatego możemy razem przejść cały proces wdrożenia sklepu internetowego. Agencja Jellinek zadba o to, by Twój sklep był atrakcyjny zarówno pod kątem wizualnym, jak i merytorycznym. Wszystko po to, by klienci z przyjemnością mogli dokonywać nieograniczonych zakupów na Twojej witrynie!

Tagi: sklep www, CMS, Sprzedaż, strona www

Poprzedni artykuł
Ścieżka zakupowa klienta
Następny artykuł
Czy warto samemu zająć się pozycjonowaniem, czy może zlecić je agencji SEO?
Pozycjonowanie lokalne – czym jest i jak je skutecznie wykorzystać?
Pozycjonowanie SEO
Czytaj więcej
Poradnik: Jak przygotować się do sezonu świątecznego w czasie pandemii?
Kompleksowa strategia marketingowa
Czytaj więcej

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Polityka cookies