reCAPTCHA

reCAPTCHA

Strony internetowe

Większość stron internetowych posiada formularze kontaktowe lub pole do wpisywania komentarzy. Pozwala to na łatwą interakcję z użytkownikami odwiedzającymi stronę. Oprócz zalet, to rozwiązanie ma także dużą wadę jaką jest SPAM.

Jeśli chcesz uchronić swoją witrynę przed niechcianymi treściami koniecznie skorzystaj z reCAPTCHA, która jest w stanie wykryć dziwne zachowanie użytkownika na stronie.

 

Jak włączyć reCAPTCHA?

Instrukcja

1. Wchodzimy na stronę: https://www.google.com/recaptcha/admin/create

 

2. Logujemy się na swoje konto Google:


 

3. Pokazuje się nam formularz generowania kluczy reCaptcha:


 

4. Kolejno wypełniamy pola:

4.1. W polu Etykieta wpisujemy nazwę domeny:


 

4.2. W typie reCAPTCHA wybieramy wersję v2 i opcję "Nie jestem robotem":


 

4.3. W polu Domeny wpisujemy nazwę swojej domeny:


 

4.4. W polu Właściciel automatycznie pojawi się adres mailowy użyty przy logowaniu:


 

4.5. Na końcu zaznaczamy zgody i klikamy przycisk 'Prześlij':


 

5. Na podany adres e-mail przyjdą dwa klucze: klucz strony i klucz prywatny. Należy skopiować je i wkleić do panelu administracyjnego w zakładce Ustawienia serwisu -> Integracje i zapisać zmiany

Tagi: Porady, Strona WWW

Poprzedni artykuł
ChatGPT jako skuteczne narzędzie do generowania leadów i pomoc w działaniach marketingowych? TAK!
Następny artykuł
Jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie?
Regulacje działań marketingowych dla branży beauty
Aktualności
Czytaj więcej
Black Friday coraz bliżej – czas przygotować promocje!
Kompleksowa strategia marketingowa
Czytaj więcej
Rozwiązanie jutra - już na wyciągnięcie ręki! Nowoczesna platforma Pimcore
Strony internetowe
Czytaj więcej
Ta strona internetowa chroni twoją prywatność poprzez przestrzeganie EU General Data Protection Regulation (RODO). Nie wykorzystamy Twoich danych w żadnym celu, na który nie wyrażasz zgody. Prosimy o zgodę na korzystanie z anonimowych danych, aby poprawić jakość korzystania z naszej witryny. Pliki cookie są używane do personalizacji reklam.
Więcej informacji znajdziesz tu: Google Privacy & Terms