Strefa wiedzy

ChatGPT jako skuteczne narzędzie do generowania leadów i pomoc w działaniach marketingowych? TAK!

Aktualności

Jedno z największych marketingowych wyzwań, szczególnie w przypadku content marketingu, to zdobywanie pomysłów na nowe treści, które skutecznie generują leady. Tworzenie angażujących treści idealnie dostosowanych do precyzyjnie wybranej grupy docelowej to nie lada wyzwanie.

ChatGPT może okazać się idealnym narzędziem do wykorzystania w każdym dziale marketingu. Dlaczego?

Przede wszystkim, dzięki wykorzystaniu modelu językowego do generowania treści marketingowych (np. opisów produktów, tekstów do newsletterów). Dodatkowo ten model uczenia maszynowego może dopasowywać styl, ton i wydźwięk treści do koncepcji konkretnej marki. Spójne materiały marketingowe firmy to jeden z filarów identyfikacji wizualnej, która wpływa na tworzenie świadomości marki i jest bardzo silną motywacją do podjęcia decyzji zakupowej przez klientów.

Dodatkowo ChatGPT to świetne narzędzie do dostarczania spersonalizowanych treści i rekomendacji! Ze względu na możliwość dogłębnej analizy danych i obserwacji zachowania użytkowników możliwe jest wygenerowanie spersonalizowanych — ale co ważniejsze —angażujących treści.

ChatGPT znajdzie zastosowanie także na stronie internetowej. Wdrażając go do chatbotów pomożesz znaleźć potencjalnym klientom odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Rozwiązanie to umożliwia przekonanie użytkowników do generowania leadów, co ostatecznie ułatwi uzyskanie wysokich współczynników konwersji.

Consent Mode 2.0 – nie zapomnij o wdrożeniu!

Aktualności

od marca 2024 Google wymaga wprowadzenia Consent Mode 2.0. To obowiązkowe rozwiązanie mające na celu dostosowanie praktyk zbierania danych wobec zaostrzających się regulacji dotyczących prywatności. Nowa wersja Consent Mode skupia się przede wszystkim na zapewnieniu użytkownikom większej kontroli nad wykorzystywaniem ich danych przez pliki cookie.

Czytaj więcej

Regulacje działań marketingowych dla branży beauty

Aktualności

Od stycznia 2023 roku branża medycyny estetycznej musi dostosowywać swoje strategie marketingowe do nowych regulacji dotyczących reklamy. Kluczowym aspektem tych przepisów jest wprowadzenie zakazu korzystania z określonych fraz kluczowych w kampaniach reklamowych. Dowiedz się, czego przede wszystkim dotyczą nowe zasady.

Czytaj więcej

Black Friday coraz bliżej – czas przygotować promocje!

Kompleksowa strategia marketingowa

Black Friday to jedno z najbardziej oczekiwanych wydarzeń roku, zarówno przez konsumentów, jak i przedsiębiorców. 24 listopada sklepy w całej Polsce będą miały niepowtarzalną okazję na przyciągnięcie nowych klientów oraz nagrodzenie tych stałych. To także czas, w którym warto przygotować specjalną ofertę promocyjną.

Czytaj więcej

Copyright © 2024 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.