Strefa wiedzy

Jak dodać współpracowników do konta w Menedżerze firmy na Facebook?

Jak dodać współpracowników do konta w Menedżerze firmy na Facebook?

Media społecznościowe

Rozpoczynając współpracę z Agencją Reklamową, prędzej czy później zostaniesz poproszony o nadanie dostępów, pozwalających na wykonywanie zadań na rzecz Twojej firmy np. ustawianie reklam czy publikację postów. Dostępy do Facebooka nadawane są poprzez Menedżera firmy w Meta i pomagają agencjom na skuteczne prowadzenie działań, przyczyniających się do mierzalnych sukcesów.

 

Kto powinien założyć fanpage oraz konto w Meta?

Klienci często mają problem z założeniem konta lub po prostu nie mają na to czasu – nic straconego! Przekaż wszystkie niezbędne informacje, a Agencja Reklamowa założy wszystko za Ciebie! Pamiętaj jednak, że to ty musisz być właścicielem konta – w przeciwnym wypadku po zakończeniu współpracy nie będziesz miał dostępu administracyjnego, co za tym idzie nie będziesz w stanie zarządzać swoim kontem. Dlatego też tak ważnym jest, aby Agencja przekazała Ci wszystkie dostępy.

 

Jaki dostęp powinieneś nadać?

Po zalogowaniu zobaczysz dwie możliwości – dostęp Administratora lub Partnera. Agencja potrzebuje dostępu partnerskiego, a mianowicie:

  • Dostępu do fanpage
  • Dostępu do piksela Facebook
  • Dostęp do konta reklamowego (jeżeli prowadzone będą działania reklamowe)

 

Jak nadać dostępy?

Wejdź do swojego menadżera firmy i wybierz zakładkę Ustawienia firmowe.

 

 

Następnie kliknij Partnerzy i dodaj ID obsługującej Cię Agencji Reklamowej.

 

Wybierz zakładkę Przypisz zasoby

  • Zarządzanie FP
  • Kontem reklamowym
  • Pikselem
  • Katalogiem produktowym

 

Przy wybieraniu FP zaznacz dostęp do Facebooka, dzięki temu agencja będzie miała pełny ( odpowiedni) dostęp, ale to Ty pozostaniesz nadal właścicielem swojego fanpage.

 

 

O czym powinieneś pamiętać?


Przede wszystkim o bezpieczeństwie!

  • Korzystaj z Menedżera firmy używając swojego prawdziwego konta (konta fałszywe mogą zostać usunięte)
  • Przypisz co najmniej 2 administratorów do Menedżera firmy (na wypadek, gdyby jeden z nich był niedostępny)
  • Korzystaj z uwierzytelniania dwuskładnikowego, aby lepiej zabezpieczyć zasoby firmy

 

Poszukujesz skutecznej strategii marketingowej? Chcesz zacząć prowadzić efektywne kampanie na Facebooku? Skontaktuj się z nami!

Tagi: Porady, Facebook

Poprzedni artykuł
Działania marketingowe dopasowane do potrzeb współczesnego konsumenta
Jak dodać współpracowników do konta w Menedżerze firmy na Facebook?
Media społecznościowe
Czytaj więcej
Jak SEO może pomóc w komunikacji marketingowej firmy?
Pozycjonowanie SEO
Czytaj więcej
Dlaczego ważny jest spójny System Identyfikacji Wizualnej?
Grafika komputerowa
Czytaj więcej
Ta strona internetowa chroni twoją prywatność poprzez przestrzeganie EU General Data Protection Regulation (RODO). Nie wykorzystamy Twoich danych w żadnym celu, na który nie wyrażasz zgody. Prosimy o zgodę na korzystanie z anonimowych danych, aby poprawić jakość korzystania z naszej witryny. Pliki cookie są używane do personalizacji reklam.
Więcej informacji znajdziesz tu: Google Privacy & Terms