Strefa wiedzy

Inwestujesz w SEO, a dalej czujesz się niewidzialny? Tak nie może być!

Inwestujesz w SEO, a dalej czujesz się niewidzialny? Tak nie może być!

Pozycjonowanie SEO

 

Od swojej agencji ciągle słyszysz o zmieniających się algorytmach i ograniczeniach, które sprawiają, że w Google ani śladu po Twojej firmie, choć zapewniano Cię, że wcale tak nie jest? Unikalne treści na blogu, czy opisy kategorii, okazują się nie być takie unikalne, a wyszukiwarka zachowuje się, jakby była na Was obrażona?

 

Nowoczesne SEO – zawsze na czasie

To nie musi tak wyglądać! Działania SEO zmieniają się szybciej, niż pogoda nad polskim morzem i żeby nadążać za zmianami – czasami trzeba je wyprzedzać. Konkurencja nie śpi – wszyscy chcą wypromować swój biznes. Wirująca w algorytmie lawina informacji potrafi zasypać nawet te najbardziej wartościowe treści, jeśli nie są stworzone zgodnie z duchem współczesnego pozycjonowania. Dodatkowo rozwój sztucznej inteligencji w narzędziach wyszukiwarek i zaprogramowanie algorytmów tak, by najlepiej zaspokajały potrzeby użytkownika, sprawiły, że tradycyjnie rozumiane (i wciąż praktykowane przez wiele agencji) SEO jest praktycznie bezużyteczne.

 

Jakie powinny być działania SEO?

Wiele osób zraża się do działań SEO po współpracy z firmami, które jedynie pozorują działania. Żeby postawić na profesjonalizm najpierw trzeba wiedzieć, czego szukać, zwłaszcza że mikrokosmos SEO cały czas się zmienia. Niekompetentne działania często opierają się o automatyczne generowanie treści, kopiowanie contentu, bazowanie na kilku głównych słowach kluczowych – w obecnych warunkach tego typu działania są bezcelowe.

Dobre SEO, uszyte na miarę ciągle aktualizowanych algorytmów i odpowiadające potrzebom użytkownika, jest w stanie wznieść Twoją stronę na szczyty list wyszukiwarek i ją tam utrzymać. Nie zgadzaj się na naszpikowanie bezwartościowej treści słowami kluczowymi, bo w algorytmie wyszukiwarek, które skutecznie rozpoznają takie działania, strona przepadnie w otchłań.

 

Po co Twojej firmie SEO?

Z profesjonalnym podejściem ruch na Twojej stronie wzrośnie, a użytkownicy zagoszczą u Ciebie na dłużej. Wiedząc, że treści są wartościowe – chętnie wrócą po więcej, gdy będą czegoś potrzebować. Dlatego dobre agencje wprowadzają długofalową strategię SEO, która zakłada tworzenie unikalnych, autorskich, ustrukturyzowanych treści, docierając do jednego tematu z każdej możliwej strony, tworząc sieć połączeń między frazami kluczowymi, wykorzystując luźne nitki, po których potencjalny klient może dotrzeć do Waszej firmy.

Standardowe działaniaDziałania Agencji Jellinek
  • podstawowe słowa kluczowe
  • treści niemal bliźniaczo podobne do tych na stronach konkurencji
  • słowo kluczowe na słowie kluczowym – użytkownik czyta treści w poszukiwaniu sensu
  • nagłówki, których nie widać
  • działania w myśl zasady: dużo tekstu – bez kontekstu
  • automatycznie generowane treści – „puste miejsca” dla algorytmu
  • gonienie konkurencji za wszelką cenę
  • słowa kluczowe to nie wszystko – obejmiemy cały temat, tak, by magnetycznie działał na użytkownika oraz algorytmy
  • unikalna treść – twoja firma nie wpadnie w czarną otchłań algorytmu
  • treści tworzone dla użytkownika żeby zatrzymać go na dłużej
  • intuicyjna segmentacja, w której łatwo się odnaleźć
  • różne konteksty dla jednej frazy – by twoje było zawsze na wierzchu
  • znamy konkurencję, ale SEO robimy tak, by to konkurencja musiała oglądać się na Ciebie!

 

Jak działa NASZE SEO?

Gdy nasi specjaliści zaczną tworzyć strategię SEO dla Twojej firmy – skupią się na podstawowym pytaniu: jakimi ścieżkami może podążać użytkownik, by znaleźć się na Waszej stronie. A jak wiecie, wszystkie drogi mogą prowadzić do Waszej witryny. Dzieje się tak, gdy agencja, z którą współpracujecie potrafi w sposób profesjonalny i nowatorski podejść do tematu SEO.

Gdy już wiemy o Twojej firmie wszystko (to, co zechciałeś nam powiedzieć i to, do czego doszliśmy sami) – zaczynamy działać. Zagospodarowujemy cały temat, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców i zainteresować ją proponowanymi rozwiązaniami. Treści tworzymy zgodnie z zapotrzebowaniem użytkowników, nie skupiając się jedynie na frazach kluczowych, a dzięki intuicyjnej segmentacji pozwalamy użytkownikowi dotrzeć do poszukiwanej wiedzy i podjąć dalsze działania. Wprowadzamy łańcuch kontekstów, które doprowadzą klienta do Waszej witryny.

W praktyce zazwyczaj polega to na tym, że użytkownik, zainteresowany rozwiązaniami z danego obszaru, może dotrzeć w oczekiwane przez nas miejsce różnymi ścieżkami. Dlatego zamiast wykorzystywać podstawowe frazy – rozszerzamy działania o pytania, które zadają potencjalni klienci. Z perspektywy klienta najważniejsze jest, by wybrana usługa, czy produkt spełniały jego oczekiwania. Jeśli na rynku jest kilka dostępnych rozwiązań jego problemu, tworzymy nowy szlak, który zaprowadzi go do naszej alternatywy, nawet jeśli wstępnie zainteresowany był innym rozwiązaniem.

Standardowa strategia SEOStrategia SEO Agencji Jellinek
  • Tanie okna
  • Okna na sprzedaż
  • Producent okien
  • Tanie okna
  • Okna na sprzedaż
  • Producent okien
  • Okna a zachowanie ciepła w mieszkaniu
  • Oszczędzanie na ogrzewaniu – okna
  • Wymiana okien w bloku
  • Bezpieczne okna dla dzieci
  • Ochrona przed włamaniem
  • Okna drewniane czy plastikowe – wady i zalety
  • Wymiana szyby czy okna

Nie ma sensu żebyś tracił czas na nieskuteczne działania. Wybierz profesjonalne podejście i nowoczesne metody. Jesteśmy zawsze na bieżąco z tym, co zmienia się w świecie SEO i wdrażamy w życie to, co przyczynia się do sukcesu Twojego biznesu.

 

Tagi: SEO, Google, Pozycjonowanie, Content marketing, Strategia

Poprzedni artykuł
Działania marketingowe dopasowane do potrzeb współczesnego konsumenta
Następny artykuł
Dlaczego SEO jest coraz droższe?
Jaką agencję reklamową wybrać?
Kompleksowa strategia marketingowa
Czytaj więcej
Jak zostać zauważonym w Internecie?
Kompleksowa strategia marketingowa
Czytaj więcej
Co warto zrobić, by zwiększyć zasięg na Facebooku i Instagramie?
Media społecznościowe
Czytaj więcej
Ta strona internetowa chroni twoją prywatność poprzez przestrzeganie EU General Data Protection Regulation (RODO). Nie wykorzystamy Twoich danych w żadnym celu, na który nie wyrażasz zgody. Prosimy o zgodę na korzystanie z anonimowych danych, aby poprawić jakość korzystania z naszej witryny. Pliki cookie są używane do personalizacji reklam.
Więcej informacji znajdziesz tu: Google Privacy & Terms