Strefa wiedzy

Nowa funkcjonalność od Facebooka - Rights Manager.

Media społecznościowe

Słyszeliście o nowej funkcjonalności od Facebooka jaką jest Rights Manager? To narzędzie, którego zadaniem jest ochrona twórców i dodawanych przez nich zdjęć.

Rights Manager działa w ramach Facebook’owej platformy Creator Studio i jest przeznaczony dla osób, które chcą kontrolować kiedy, jak i gdzie zostały udostępnione ich grafiki na Facebooku i Instagramie. Manager można dostosować do własnych celów. Poprzez dodanie katalogu do biblioteki możemy wykryć czy nasze kreacje znajdują się w na profilu innej osoby / firmy na Facebooku lub Instagramie. Jeśli tak się stanie, możemy wybrać jedno z dostępnych działań m.in monitorowanie lub blokowanie danej treści.

Rights Manager to prężnie rozwijająca się platforma przeznaczona dla twórców i wydawców. Jeśli stale poszerzasz swój dorobek, tworząc niepowtarzalne kreacje graficzne w mediach społecznościowych i obawiasz się ich powielania - warto skorzystać z tego innowacyjnego narzędzia.

Tagi: Facebook, Social media, Instagram

Jak stworzyć własną stronę internetową?

Strony internetowe

Jako że strony internetowe stanowią dziś najważniejszą wizytówkę każdej firmy, warto zaprojektować swoją stronę tak, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie i jak najlepiej dopasować jej funkcjonowanie do własnej oferty.

Czytaj więcej

Consent Mode 2.0 – nie zapomnij o wdrożeniu!

Aktualności

od marca 2024 Google wymaga wprowadzenia Consent Mode 2.0. To obowiązkowe rozwiązanie mające na celu dostosowanie praktyk zbierania danych wobec zaostrzających się regulacji dotyczących prywatności. Nowa wersja Consent Mode skupia się przede wszystkim na zapewnieniu użytkownikom większej kontroli nad wykorzystywaniem ich danych przez pliki cookie.

Czytaj więcej

Regulacje działań marketingowych dla branży beauty

Aktualności

Od stycznia 2023 roku branża medycyny estetycznej musi dostosowywać swoje strategie marketingowe do nowych regulacji dotyczących reklamy. Kluczowym aspektem tych przepisów jest wprowadzenie zakazu korzystania z określonych fraz kluczowych w kampaniach reklamowych. Dowiedz się, czego przede wszystkim dotyczą nowe zasady.

Czytaj więcej

Copyright © 2024 JELLINEK Agencja Interaktywna.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności.