Korzystaj z naszego doświadczenia! Oferujemy wsparcie na każdym etapie wdrażania sklepu. Podpowiemy Ci, co zrobić, by w pełni wykorzystać jego potencjał.
Cały czas rozwijamy się i podążamy za najnowszymi osiągnięciami technologicznymi. Dzięki temu masz gwarancję, że otrzymujesz produkt najwyższej jakości.
Twoja opinia jest dla nas ważna. Słuchamy Twoich potrzeb i staramy się wypracować coraz lepsze rozwiązania, by w pełni dostosować się do potrzeb Twojego e-biznesu.
Sklep, który ZARABIA
Tworzymy sklepy, które zachęcają do zakupu i generują sprzedaż. Użyteczne, intuicyjne i łatwe w obsłudze sklepy zachęcają klientów do zakupu.
Sklep, który BUDUJE TWÓJ WIZERUNEK
Atrakcyjny, nowoczesny sklep nasuwa pozytywne skojarzenia z Twoją marką. Utrwalasz profesjonalny wizerunek swojej firmy w sieci.
Sklep, który jest RESPONSYWNY
Zakupy na telefonie to dziś standard. Twój sklep jest doskonale dostosowany do urządzeń mobilnych i umożliwia szybkie zakupy w każdym miejscu i czasie.
Sklep FUNKCJONALNY
Ścieżka zakupowa klienta musi być krótka i wygodna. Minimalna liczba przekierowań, intuicyjny koszyk, wygodne płatności online - dzięki temu klienci kupują więcej i chętniej.
Sklep, który JEST WIDOCZNY W GOOGLE
Sklepy dostosowane do wytycznych Google i zoptymalizowane pod kątem SEO generują ruch i zwiększają grono Twoich klientów.
Sklep ŁATWY W ZARZĄDZANIU
Nasz autorski CMS jest funkcjonalny i łatwy w obsłudze. Bieżąca obsługa Twojego e-sklepu staje się prosta i przyjemna.
Korzyści i możliwości jakie daje nam własny sklep internetowy to temat rzeka. Handel online ma ogromny potencjał, który warto jest wykorzystać w pełni. Do najważniejszych zalet jakie możemy należy przede wszystkim:
Redukcja kosztów
dzięki temu, że nie musisz zatrudniać sprzedawców , redukujesz liczbę personelu. Możesz zrezygnować z pośredników, ponieważ sam masz bezpośredni kontakt zarówno z klientem jak i towarem. Do tego nie musisz wynajmować i wyposażać sklepów detalicznych i magazynów. Reklama i promocja internetowa jest także dużo tańsza od tej tradycyjnej.
Oszczędność czasu
w związku z tym, że sklep online możesz prowadzić wygodnie z domu, zaoszczędzasz czas spędzony na dojazdach i na bezpośredniej sprzedaży. Dzięki działaniu w sieci zrobisz także szybsze badania na temat swojej konkurencji i potrzebach swoich klientów.
Globalne działanie
w przeciwieństwie do sklepów stacjonarnych, możesz z łatwością rozszerzyć swoją działalność na klientów z innych krajów.
Prezentacja oferty
własna strona daje Ci możliwość szczegółowego, zachęcającego i dużo lepszego zaprezentowania towaru. Co więcej, klienci mogą dowiedzieć się o każdej porze dnia i nocy, jakie produkty oferujesz, czy pojawiły się nowości, promocje.
Automatyzacja procesu zakupowego
nieograniczona dostępność do towarów oferowanych przez Twój e-sklep sprawia, że sprzedajesz 24h na dobę przez 365 dni w roku. Nie możesz nie wykorzystać takiego potencjału!
Korzystając z naszego doświadczenia będziesz mógł obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu obrotu! Oferujemy Ci wsparcie na każdym etapie wdrażania sklepu. Podpowiemy, co zrobić, by w pełni wykorzystać jego potencjał. Z nami masz gwarancję, że otrzymujesz produkt najwyższej jakości. Dzięki nam Twoi klienci będą dokonywać przyjemnych zakupów i z łatwością poruszać się po e-sklepie. W naszych projektach stawiamy na przejrzystość, nowoczesne systemy płatności i responsywność (czyli dopasowanie witryny do urządzeń mobilnych takich jak tablet, telefon). Tworzone przez nas strony są całkowicie bezpieczne i przyjazne dla Google, więc zajmują doskonałe pozycje w wynikach wyszukiwania.
Strona sklepu internetowego będzie nie tylko przyciągała wzrok atrakcyjnym wyglądem, ale przede wszystkim stanie się skutecznym sposobem na pozyskiwanie nowych kupujących. Stworzony przez nas sklep będzie budził zaufanie i nakłaniał do powrotu, dzięki czemu zyskasz lojalnych i oddanych klientów.
Tworzenie stron internetowych to nasza specjalność, którą zajmujemy się od przeszło 18 lat!
Estetyka i funkcjonalność to znak rozpoznawczy stworzonych przez nas stron internetowych. Wieloletnie doświadczenie, znajomość trendów i metod tworzenia stron internetowych to gwarancja, że Twoja witryna będzie idealnie dopasowana do potrzeb branży i oczekiwań klientów.
Cenimy sobie Twoje zdanie, a feedback który do nas napływa jest ważnym źródłem informacji. Słuchamy Twoich potrzeb i staramy się wypracować coraz lepsze rozwiązania, by w pełni dostosować się do Twojego e-biznesu.
Nawet jeśli posiadasz witrynę, która jest już przestarzała i nie wyświetla się poprawnie na telefonach – my stworzymy dla Ciebie nową, której intuicyjność, funkcjonalność i mobilność przypadną Ci do gustu. W Twoim e-sklepie zakupy będzie robiło się łatwo i przyjemnie.
Nasza oferta obejmuje każdą możliwą działalność internetową. Począwszy od stron wizytówek poprzez kilkustronicowe serwisy, strony grupy standard, systemy zarządzania treścią, rozbudowane galerie, animacje, kalkulatory i rozmaite zaawansowane skrypty, kończąc na sklepach internetowych, portalach i serwisach społecznościowych.
Każdy przedsiębiorca chce, by jego sklep odniósł sukces. Aby był on możliwy do osiągnięcia, Twój sklep internetowy powinien składać się z niezbędnych elementów:
Żeby sprzedawać, należy stworzyć dokładną kartę z opisem produktu. Dobra charakterystyka może znacznie polepszyć sprzedaż. Opis powinien przede wszystkim być kompletny, zawierać wszystkie niezbędne informacje na temat produktu i jego właściwości, czyli informacje takie jak kolor, rozmiar, typ, materiał oraz opisywać parametry techniczne / specyfikację i zachęcać czytającego do zakupu. Taki dokładny i czytelny opis pozwoli nie tylko na dokonywanie przyjemnych zakupów bez zbędnych pytań, ale także na lepszą promocję sklepu internetowego w wyszukiwarce.
W Internecie, gdzie wszyscy ludzie kupują oczami, liczy się dobra i jakościowa ekspozycja produktu. Sprzedając na odległość, Twoi klienci nie mogą dotknąć towaru i manualnie go zbadać. W związku z tym, prezentowane zdjęcia na stronie powinny być najwyższej jakości i przedstawiać produkty takimi jakie są realnie. Jedno zdjęcie nie wystarczy, żeby właściwie odzwierciedlić rzeczywistość. Dobry sklepinternetowy posiada możliwość dodawania zdjęć do galerii produktu w nieograniczonej ilości. W galerii powinny się więc znaleźć zdjęcia z różnych perspektyw i odległości. Ujęcia z daleka (przedstawiające produkt w całości) i z bliska, w powiększeniu (pokazujące kluczowy element lub np. teksturę tkaniny). Wszystko po to, by klient mógł obejrzeć towar z każdej strony i poczuć się jak na zakupach w sklepie stacjonarnym.
Na jej podstawie opiera się większość decyzji zakupowych dokonywanych przez konsumentów. Cena musi być więc jak najbardziej widoczna i adekwatna do oferowanego przez Ciebie produktu. Mało widoczna cena może szybko zniechęcić do poszukiwań i sprawić, że klient po prostu zrezygnuje z zakupu. Pamiętaj, że konsumenci uwielbiają promocje, warto więc skusić ich do zakupu rabatami.
Każdy produkt powinien zawierać informację o jego dostępności magazynowej. Jest to bardzo ważna informacja, która często decyduje o tym, czy klient zdecyduje się na zakup teraz, czy zechce poczekać, czy też skieruje się do innego sklepu. Warto w tej kwestii być uczciwym i umieszczać rzeczywistą informację o czasie oczekiwania. Bywa tak, że klienci nie mogą czekać na towar, dlatego warto unikać tego typu nieporozumień.
Ten element bardzo ułatwia poruszanie się po sklepie, zwłaszcza gdy posiada on szeroki asortyment. Dobra wyszukiwarka to taka, która ułatwi użytkownikom znalezienie produktu po nazwie, parametrach i opisie, pokazując przy tym miniaturki zdjęć. Taka konstrukcja zachęca konsumentów do ciągle nowych poszukiwań, a co za tym idzie - spędzania czasu w Twoim sklepie.
Każdy zamawiający pragnie, by zamawiany towar był jak najszybciej w jego posiadaniu. Szybka dostawa jest więc elementem, który może przeważać o wyborze sklepu Twojego bądź konkurencji. Warto dać informacje i możliwość wyboru ekspresowej wysyłki.
Jeśli chodzi o koszt – nie może być przesadnie duży. Osoby polujące na promocje cenowe, mogą odstraszyć zbyt wysokie koszty dostawy.
Użytkownicy powinny mieć możliwość wyboru różnych sposobów płatności. E-zakupy są na tyle powszechne, że każdy konsument opracował już swoją ulubioną drogę dokonywania płatności, której najbardziej ufa. Jedną z najwygodniejszych metod staje się płatność Blikiem – nie wymaga ona nawet logowania do banku. Inne szybkie metody płatności to PayU i PayPal, które automatycznie wypełniają dane przelewu i natychmiastowo przesyłają informacje o dokonaniu płatności, co przyspiesza cały proces kupna.
W prostocie tkwi siła. Dobrze skonstruowany koszyk musi być w pełni funkcjonalny, intuicyjny, przejrzysty i zawierać najważniejsze elementy takie jak:
W niejasnych sytuacjach spornych z pewnością pomoże regulamin sklepu. Jest to dokument, który zawiera warunki, na jakich opiera się umowa między właścicielem sklepu a klientem. Bardzo ważne jest zawarcie w nim wszelkich niezbędnych informacji. Regulamin będzie także podstawą do reklamacji czy zwrotu towaru.
Jeśli zastanawiasz się nad skutecznym sposobem komunikacji z klientem wykorzystaj siłę e-mail marketingu. To bardzo popularny sposób na skłonienie klienta do ponownego dokonania zakupu w naszym sklepie. Jak to działa? Zamieszczamy na Twojej stronie formularz zapisu do newslettera, dzięki czemu możesz być w stałym kontakcie ze swoimi klientami i informować ich na bieżąco o ofercie, nowościach i promocjach. Sam formularz zapisu powinien być możliwie najkrótszy, mnogość pól do wypełnienia może zniechęcić do subskrypcji. Samo rozsyłanie newslettera powinno być subtelne i w żaden sposób nie nachalne. Najlepiej wiadomości rozsyłać wtedy, gdy masz naprawdę ważną informację do przekazania. Jeżeli newsletter trafi do osoby, która wcześniej dokonała zakupu w Twoim e-sklepie, to zapewne go przeczyta i z dużym prawdopodobieństwem odwiedzi Twój sklep ponownie. Ogromną zaletą newslettera, którą na pewno trzeba podkreślić jest to, że jego wysłanie jest darmowe i zajmuje mało czasu.
Zakładając sklep internetowy musisz przede wszystkim pamiętać, że dzisiejsi konsumenci nie tylko sprawnie poruszają się w sieci, ale są też mobilni idobrze zorientowani w trendach. Ciągłe porównywanie i poszukiwanie okazji to ich chleb powszedni. Aby więc dostosować się do zmiennych,stale rosnących oczekiwań, musisz być elastyczny iodpowiednio adaptować swój e-sklep do wymagań współczesnego klienta.