Napisz do nas
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Agencja Interaktywna JELLINEK

bradcrumbs / Portfolio / biokap

Lab Pharma

Firma powstała w 2010 roku, jej misją jest dystrybucja naturalnych kosmetyków i suplementów diety, które pochodzą wyłącznie od sprawdzonych dostawców.


Cele

Kampania przygotowana została dla marki Biokap – producenta naturalnych farb i kosmetyków do włosów dostępnych wyłącznie w aptekach. Nasze działanie kierowaliśmy głównie do Pań w wieku 25-35 lat, które interesują się modą oraz pielęgnacją ciała i włosów. Zależało nam na zbudowaniu więzi z kobietami i pokazaniu produktów firmy Biokap jako sprawdzonego sposobu na osiągnięcie naturalnego piękna.

  • zwiększenie sprzedaży produktów znajdujących się w ofercie
  • zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku
  • zwiększenie ilości wejść na stronę
  • wzbudzenie zainteresowania naturalną pielęgnacją włosów
www.biokap.pl

Jak osiągnęliśmy sukces?

Dzięki systematycznej komunikacji w mediach społecznościowych udało nam się zbudować grupę zaangażowanych fanów, którzy chętnie wchodzą w interakcję z marką. Publikowane posty cieszą się sporym zainteresowaniem i są często udostępniane. Fani chętnie dzielą się z innymi zarówno treściami dotyczącymi konkretnych produktów, jak i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów.

Facebook

  • prawie 6000 fanów
  • wzrost zaangażowania społeczności o 100 %
  • 14 286 - tygodniowy zasięg postów

Google Analytics

  • zwiększenie ruchu o 70 %
  • zmniejszenie współczynnika odrzuceń
  • 70 000 odsłon miesięcznie
  • 72 % nowych użytkowników
  • 3 minuty- średni czas pozostawania na stronie

Pozycjonowanie

  • 1350 zapytań w Google
  • + 300 % wzrost liczby odwiedzin
  • 6500 wejść na stronę z wyników organicznych
  • 160 fraz w pierwszej dziesiątce

W ramach działań dla Klienta przygotowaliśmy strony, z których każda zawierała ustalone słowa kluczowe. Nowoczesny wygląd i łatwa nawigacja stworzonych przez nas witryn doprowadziła do zwiększenia ruchu na stronie i wzmocnienia zaangażowania odwiedzających poprzez mierzenie konwersji. Zadbaliśmy również o optymalizację, zaś analiza zawartości strony i późniejsza jej przebudowa pozwoliły dostosować ją do preferencji użytkowników.

Nasze działania sprawiły, że marka Biokap stała się rozpoznawalna w zakładanej grupie docelowej i zbudowała sobie silną pozycję na rynku farb aptecznych.

Strona zastępcza

Zaprojektowaliśmy stronę zgodną z wymogami wyszukiwarki, dzięki czemu zaczęła ona wspierać sprzedaż kosmetyków marki Biokap.

Wybrane technologie

Strony produktowe

carousel slider

Strona główna

Stworzona przez nas witryna dostosowana została do zainteresowań klientów i ich preferencji, co zmniejszyło współczynnik odrzuceń i sprawiło, że użytkownicy pozostawali na stronie dłużej i chętniej zapoznawali się z ofertą.

Dzialania marketingowe

Aby zrealizować założone cele postawiliśmy na kompleksową strategię marketingową popartą wcześniejszą analizą marki i prześledzeniem zachowań użytkowników. Podjęte przez nas działania skierowane zostały do ściśle określone grupy docelowej, co przełożyło się na zwiększenie świadomości marki i rozpowszechnienie informacji o produktach Biokap.

Social
media

Zwiększenie
świadomości marki

Linki
sponsorowane

Promocja
produktu

Remarketing

Promocja oraz
pozyskanie lojalności
klienta

Współpraca
z blogerami

Zwiększenie
zasięgu

Video - prezentacja produktu

Biokap na kanale YouTube

W ramach prowadzonych działań przygotowaliśmy film przedstawiający zalety farb Biokap. Tego rodzaju przekaz nie tylko zwiększył świadomość marki, lecz także w sugestywny sposób ukazał korzyści płynące ze stosowania naturalnych kosmetyków do pielęgnacji i farbowania włosów.

Opublikowany m.in. na portalu YouTube film przedstawia farby Biokap jako naturalny, profesjonalny i bezpieczny sposób koloryzacji, który w 100 % pokrywa siwe włosy. Zrealizowany przez nas film w atrakcyjnej wizualnie formie mówi o tym, co zawierają farby Biokap, jakich szkodliwych (a znajdujących się zazwyczaj w innych farbach) substancji są pozbawione oraz wyjaśnia dlaczego warto postawić na naturę.