+23%
wzrost sprzedaży
w 2018
Historie sukcesu

Jak przekonaliśmy Polaków do zakupu ubezpieczenia online

Efekty działań

Poniżej przedstawiamy osiągnięte statystyki kampanii promocyjnych

Statystyki kampanii promocyjnej
Wzrost sprzedaży:
+18%
Rok 2017
+23%
Rok 2018
140%
wzrost realizacji celu
+400%
nowych użytkowników
+18%
wzrost współczynnika konwersji celu
+200%
powracających użytkowników

Co mówią o nas nasi Klienci?

Wysokie oceny klientów
Nasi klienci oceniają nas bardzo pozytywnie
Google - 5.0, Facebook - 4.9

Zadanie, przed jakim stanęła Agencja, nie było proste. Wiele osób nie rozumie potrzeby posiadania ubezpieczenia, a na rynku panuje duża konkurencja. Pomimo to kampania przyniosła bardzo dobre rezultaty. Pracownicy Agencji wykorzystali możliwości Facebooka i sieci Google, dzięki czemu sprzedaż naszych ubezpieczeń turystycznych wzrosła a ruch na naszej stronie internetowej znacząco się zwiększył. Satysfkackjonują nas wyniki pozycjonowania.

Jürgen Reimann
CEO / Prezes Zarządu SIGNAL IDUNA Polska TU S.A.

Wyzwanie

Jak wpłynąć na zmianę przyzwyczajeń Polaków i zachęcić ich do kupowania ubezpieczeń on-line? Z tym wyzwaniem musieliśmy się zmierzyć planując kampanię promocyjną dla Signal Iduna – jednej z najbardziej liczących się firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. Do pomocy w walce o realizację naszych KPI przyszły nam wiodące narzędzia marketingowe oraz doświadczeni specjaliści z zakresu reklamy internetowej. Tej bitwy nie mogliśmy przegrać!

Cele i wyzwania

  • Zwiększenie świadomości marki
  • Zwiększenie sprzedaży ubezpieczeń w e-sklepie
  • Zmianę podejścia Polaków do kwestii związanych z wykupieniem ubezpieczeń on-line
  • Wyodrębnienie i dotarcie do grup docelowych o różnych potrzebach

Narzędzia

  • Reklamy Google w wy szukiwarce
  • Reklamy Google w sieciach par tnerskich
  • SEO
  • Content Marketing
  • Kampanie reklamowe na Facebooku
930x180
930x180
970x250
970x250
970x250
970x250
580x400
580x400
250x360
250x360
Przykładowe kreacje graficzne wykorzystane w kampaniach Google Ads.

Strategia

  • Wykorzystać efekt synergii działań
  • Dotrzeć do użytkowników, którzy wyrazili wstępne zainteresowanie ofertą/tematem za pomocą odpowiednich narzędzi reklamowych
  • Stworzyć content, który zainteresuje użytkowników, ale także wzmocni SEO
  • Uzyskać jak najlepsze stawki za kliknięcie i/lub dotrzeć do wyselekcjonowanej grupy użytkowników
  • Stworzyć kreacje graficzne, które przyciągną uwagę różnych grup docelowych

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Polityka cookies