Case study
Jak stworzyliśmy nowoczesny,
atrakcyjny wizerunek firmy oświetleniowej
Światło, emocje, widowiska świetlne i pokazy multimedialne.
Obsługa techniczna eventów oraz koncertów.

Wyzwanie

Naszym zadaniem było zaprojektowanie identyfikacji wizualnej, która zaakcentuje nowoczesność i profesjonalizm firmy. Dotychczasowy wizerunek firmy był przestarzały i nie podkreślał charakteru działalności. Klient nie miał sprecyzowanych oczekiwań dotyczących projektów, dlatego stanęło przed nami zadanie stworzenia spójnego i atrakcyjnego wizerunku od podstaw. Chcieliśmy zaprezentować firmę jako dynamiczną, idącąz duchem czasu i rozwijają się podwpływem nowych technologii.W naszychkreacjach staraliśmy się zachować podobieństwo różnych elementów tak, by razem tworzyły spójną całość.

Wersje kolorystyczne

Logo zawsze wykonywane jest w różnych wersjach kolorystycznych, takżew skali szarości. Dzięki temu może być wykorzystane w sytuacjach, w którychużycie koloru nie jest możliwe (np. w czarno-białej prasie). Kolory zmieniająsię w zależności od tła na którym pojawia się logo tak by zawsze było dobrzewidoczne.

Materiały firmowe

Po wykonaniu logo zajęliśmy się projektem materiałów firmowych, zachowując przy tym spójność z nowym logo. Poprzez ciemne, kontrastowe tło z wyraźnie wyeksponowanym logo osiągnęliśmy efekt elegancji i prostoty.

Tak było...

Tak zmienieliśmy...

Wizytówki

Dotychczasowe wizytówki były przeładowane treścią i mało atrakcyjne. Trzeba było włożyć dużo wysiłku, by dostrzec w którym dokładnie miejscu znajdują się dane kontaktowe.Mimo początkowych obaw klient zgodził się z nami, że używane druki nie budzą skojarzeń z nowoczesną i godną zaufania marką. Ten „natłok informacji”zastąpiliśmy prostą formą, ograniczając się jedynie do uporządkowanych informacji, które są najbardziej istotne z punktu widzenia klienta.Zachowaliśmy oczywiście spójność z pozostałymi elementami wizerunku, stosując ciemne, kontrastowe tło i nawiązując do promieni światła.

Strona internetowa

Strona www to wizytówka firmy w internecie, której zadaniem jest przyciągnąć jak największą liczbę potencjalnych klientów i sprawić bypozostali na niej możliwie jak najdłużej.

Postanowiliśmy stworzyć zupełnie nową stronę, która zapewni właśnie taki rezultat.

Stara strona

Poprzednia strona naszego klienta wykonana została wiele lat temu, na co jednoznacznie wskazywał jejwygląd. Mało widoczna nawigacja, niejasna struktura strony,ciemne, przytłumione kolory i brak kontrastującychelementów – to wszystko nie zachęcało do zainteresowania się ofertą firmy. Strona nie miała też wygodnej wersji mobilnej i była nieatrakcyjna dla wyszukiwarek. Wygląd strony nie tylko działał negatywnie na wizerunek firmy, ale także zmniejszał jej widoczność w Google.
Postanowiliśmy, że czas to zmienić!

Nowa wersja strony

Wygląd

Nowa strona to zapadająca w pamięć, nowoczesna wizytówka firmy, obok której nie sposób przejść obojętnie. Pomimo, że pozostaliśmy w podobnej tonacji kolorystycznej dodaliśmy do niej kontrastującezdjęcia i elementy nawiązujące do oferty i realizacji firmy. Ciemne tło w połączeniu z żółtymi akcentami doskonale koresponduje z działalnością firmy. Strona została zaprojektowana zgodnie z wiodącymi trendami w graficei nawiązuje do charakterystycznego stylu „Metro”, który zdobył w ostatnich latach dużą popularność i stał się wyznacznikiem nowoczesnegowzornictwa.Dzięki takim rozwiązaniom użytkownicy strony będą chcieli pozostać naniej dłużej!

Struktura

Klient nie wiedział, jak chce zaprezentować swoją ofertę na stronie, dlatego to do nas należało zaprojektowanie układu treści. Przy tworzeniu koncepcji zwróciliśmy uwagę na profil typowego klienta firmy. Wielu odwiedzających stronę nie wie jakie oświetlenie jest im potrzebne. W tym celu stworzyliśmy czytelne kategorie produktów, które ułatwiają klientom odnalezienie szukanej usługi. Strona głównadaje możliwość szybkiego przejścia do najważniejszych kategorii, a nawigacja jest intuicyjna i przyjazna użytkownikom. Nowa przejrzysta wersja mobilna umożliwia wygodne przeglądanie strony na smartfonach.

Kategorie produktów

Nowy, przejrzysty podział sprawia, że każdy szybko znajdzie sprzęt, który gointeresuje.

Oznakowanie zewnętrzne

Samochód firmowy typu Van
Samochód firmowy typu Kombi

Obrandowany samochód to świetna wersja reklamy mobilnej, dlatego ważne jest by wyróżniał się na tle innych. Taki efekt osiągnęliśmy dzięki wykorzystaniu kolorowego zdjęcia z eventu zamieszczonego na stronie www, które świetnie się prezentuje w kontraście z prostą formą logo i żółtym akcentem.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Polityka cookies