Na początku naszej współpracy z Nanili – nową marką na rynku kosmetycznym – skupiliśmy się na stworzeniu funkcjonalnej i estetycznej strony internetowej.
Naszym celem było stworzenie witryny, która będzie łączyć w sobie ciekawą prezentację produktów, kobiecy charakter marki oraz atrakcyjność dla robotów Google. Nowa strona miała być nowoczesna, przejrzysta, delikatna, kobieca i nawiązująca do linii produktów NANILI.
W pierwszym etapie skupiliśmy się na aspekcie wizerunkowym i informacyjnym. Stworzyliśmy stronę promującą produkty NANILI i ich właściwości. Użytkownicy zyskali możliwość złożenia zapytania o dany produkt za pomocą formularza. Zrobiliśmy również sesję zdjęciową kosmetyków.
Spośród całej gamy, która jest używana przy oznaczaniu samych produktów NANILI zostały wybrane kolory. Czarny oraz szary to kolory podstawowe dla tekstów, linii, obrysów. Niebieski i zielony to kolory dodatkowe, które miały akcentować ważne informacje, buttony lub grafiki. Projektując stronę sięgnęliśmy po znaną i lubianą czcionkę polskiego twórcy – Lato. Idealnie dopełnia się ona z głównym fontem NANILI – Nunito. Lato jest czcionką lekką, prostą chociaż z delikatnymi zakończeniami. Idealnie wpasowuje się w tematykę branży beauty.
Kolejnym etapem było zaprojektowanie i wdrożenie sklepu internetowego, pozwalającego nie tylko na obejrzenie produktów, ale również ich zakup.
Wszystkie nasze sklepy, w tym również sklep NANILI posiada panel zarządzania produktami, ich stanem magazynowym, możliwość wprowadzania kodów rabatowych, promocji na wybrane produkty lub linie produktów, wyboru rodzajów płatności oraz sposobów dostawy. Dzięki temu zarządzanie stroną i aktualizowanie informacji jest proste i intuicyjne.
Kolejnym obszarem współpracy było wsparcie w prowadzeniu fanpage’a na Facebooku. Celem było dotarcie do odbiorców poprzez posty eksperckie, ale przedstawiające trudne problemy dermatologiczne w przystępny i angażujący sposób. Spójna i przemyślana komunikacja przełożyła się na duże zaangażowanie odbiorców.